Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaismies sanoi syntymapaivilla, etta meidan pitaa tehda viela tytto (kaksi poikaa jo on). Minka helvetin takia? Mita ihmetta se suunnittelee?

Vierailija
12.02.2007 |

Miten jollain voi olla mielipiteitä toisten lasten sukupuolesta? Miksi kenelläkään on mielipiteitä tai toiveita omien lastensa sukupuolesta? Se on perverssiä. Minusta on mukavaa, että puolisoni on mies, koska pidän niin kovasti heteroseksistä, mutta kenenkään muun ihmisen sukupuolella ei ole minulle merkitystä. Ei edes lasteni. Voin kuvitella, miten kurjalta pojistamme tuntuu, kun joku käskee meitä hankkimaan tytön.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan lätisee. ihmisillä on joku tarve kommentoida asioita niin, kun ovat kuulleet muidenkin tekevän.

Vierailija
2/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän on vielä se tyttö tehtävä. En mä siitä mitenkään loukkaannu, se on vaan sellainen toteamus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi tyttö ja saamme aika usein vastata kysymykseen " No, koskas teette pikkuveljen?" Joskus annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, joskus kieltämättä totean että " V***ujako se sulle kuuluu, mitä me tehdään ja koska?" .

Vierailija
4/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko tyttöjen vanhemmille, että heidän pitäisi saada vielä poika? -ap

Vierailija
5/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkaa vetämästä hernettä nenääsi triviaaleista asioista. Saahan sitä sukulaismies suunnitella vaikka matkaa kuuhun, mitä se sua liikuttaa? Kyllä kaikki vähänkin järkevät ihmiset on selvillä siitä, ettei tyttöjä/poikia niin vaan tehdä. Myös sukulaismiehesi.

Vierailija
7/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suurin osa ihmisistä tuntuu olevan mielisairaita.

Vierailija
9/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan tällä hetkellä neljättä ja voitte arvata mikä on kaikkien kommentit!!! Itse tiedän että tyttö on tälläkin kertaa tulossa :)

Vierailija
10/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on poika ja tyttö. No, meille sitten todetaan että ettehän te enää lisää tee kun on jo täydellinen perhe???

Kuulkaas rouvat, koskaan ei taida olla hyvä. Naapurissa on kuusi poikaa ja kaikki siunailee että tehkää nyt vielä se seitsemäs veljes :)

Toisesta korvasti sisään, toisesta ulos!

Vierailija
11/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin siihen sitten, että ei tule tyttöä, kun neljä poikaa. Eipä sanonut siihen enää mitään. Kolme poikaa on nyt.

Äidilläni tosin meni jo överiksi, kun joku hänen tuttavansa oli jotenkin säälitellyt ettei meillä ole tyttöä. Äitini nimittäin oli sanonut, että meille tulee viisi poikaa!!!! No, ei tule enää edes neljättä. Kolmeen terveeseen poitsuun ollaan tyytyväisiä :D

Vierailija
12/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun osataan haistatella suoraan vitut päin naamaa ja viimeksikin kuulin että olen kuulemma ihan perseestä! No, mitäs siihen voi sitten muuta sanoa kuin että " En ihan, mutta sieltä päin kyllä"

Ise en ole vielä toisille haistatellut enkä tiedä edes mistä hyvästä olen tällaisen suvun saanut.........?????????????

Kaikenlisäksi olen ihan raskaana oleva kotiäiti enkä ole näiden sukulaisteni luona edes kyläillyt aikoihin vaikka lähellä asuvatkin, mutta jostain kumman syystä he päättävät pienessä sievässä soitella meikäläiselle. Nyt päätin etten enää vastaa puhelimeen.

Meni vähän aiheen vierestä mutta tulipahan vaan mieleen.

Vierailija
13/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tosiasiassa toki oli sama kumpaa sukupuolta tulokas edusti, ihan tervetullut oli kumpi vaan, mutta sen verran otti minuakin päähän se toivominen ;)

Vierailija
14/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vain kateelliset poikien äidit saattavat joskus sanoa, mutta tämä nainen vaan nauraa moiselle

Vierailija
15/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän ihme ihmisillä on et aina pitäs olla tyttö ja poika ? jos on monta tyttöä ni jo poikaa povataan ja taas poikien äidille sanotaan et teeppäs tyttökin . mun miehen veli odottaa toista tyttöä ni anoppi heti et no poika vielä . .

Vierailija
16/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

vain kateelliset poikien äidit saattavat joskus sanoa, mutta tämä nainen vaan nauraa moiselle

Vierailija
17/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillekin sanottiin tytön ja pojan jälkeen, että nyt on sit molemmat, ikään kuin se olisi kaikkien tavoite. Kolmas lapsi on saatu ja huomasin, ettei odotukseni ja vauvan syntymä saanut yhtään niin suurta odotusta jne osakseen ku 2 ekaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän