Kaikilla meillä on kuule rajoitteita!
Milloin uskot Susanna Kosken onnistuvan tekevän paluun kansanedustajaksi?
Kommentit (64)
Eikös hän ole tyyliin Ville Rydmanin bestis?
Juu ja aina voi mennä risumetsään. Katso metsää, siellä on paljon risuja kerättävänä. Sitä vaan kummeksun, että mikä käyttötarkoitus risuille on kerrostaloasukkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Sussu ajoi ojaan. (Tirsk!)
Se oli kamalaa.
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Sussu ajoi ojaan. (Tirsk!)
Se oli kamalaa.
Parasta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Minä muistelin hänen kamutelleen kovastikin mm. Stubukan ja Iken kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Minä muistelin hänen kamutelleen kovastikin mm. Stubukan ja Iken kanssa.
Suskista ja Willestä tulisi kyllä hyvä pari.
S. Koski on nykyään maatilan emäntä.
Suvi Lindenistä tulee vielä pääministeri, jos se saa tarpeeksi ääniä.
Frau Koski. Näyttää tukkatyylissään ihan Magda Goebbelsilta.
Vierailia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuule on rajoitteita! Itse Petteri Orpollakin tuntuu olevan paljon rajoitteita perussuomalaisten suhteen.
Tämä!
Eri tavalla kuuluu.
Susanna Koskesta on tullut käsite.
Vierailija kirjoitti:
Susanna Koskesta on tullut käsite.
Tietyllä tavalla.
Miehet ne vaihtuvat Susanna elämässä, mutta hä itse pysyy entisellään.
Mutta miksi edes Susannan entiset äänestäjänsä eivät nosta häntä takaisin eduskuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Suski olisi mahtava lisä nykyhallitukseen.
Älä muuta veistele!
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänähän hän olisi suorastaan juhlittu sankari hallituksessa. Samoin kuin se kuntapoliitikko joka joutu lähtemään kun sanoi osattomia ihmisiä "roskaksi"
Joskus yksi sana riittää lopareiden saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo itsekin ymmärrä pysyä poissa. Sen verran munasi itsensä valtakunnan politiikassa.
Mitä virheitä se teki kansanedustajana ?
Eihän se mitään virheitä tehnyt, vaan se kankeloitiin kun mielensäpahoittajat eivät pitäneet hänen kommenteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi edes Susannan entiset äänestäjänsä eivät nosta häntä takaisin eduskuntaan?
Koska pohjalaiset ovat munattomia mielensäpahoittajia jotka pelkäävät muun Suomen mielipiteitä. Pohjanmaallahan on tärkeintä että mitä muut sinusta ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Suski teki itsensä pelleksi mutta samalla palveluksen kaikille äänestäjille. Hän näytti, millainen Kokoomus oikeasti on.
Da!
Jep. Kaikilla meillä todellakin on rajoitteita. Minun rajoitteeni ovat sellaisia, etten voi äänestää Suskia takaisin kansanedustajaksi.