Tälläkään viikolla ei työkkäri tarjonnut yhtään työpaikkaa.
Kommentit (38)
Tuet tauolle muutamaksi viikoksi niin työnhakutahti piristyy takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän vahtii päivärahan maksua. Ja pakottaa kursseille ja kieltää maksut jos mahdollista. Ne mitään tarjoa. Työssäkäyvä yrittänyt saada apua toista vuotta, mitään tarjottu.
Kokonainen valtion virasto, joka keskittyy KIUSAAMISEEN. :D
Sitten vielä mietitään, miksi Suomessa kiusataan.
Onneksi lakkautetaan 3 kk kuluttua. Sen jälkeen työttömyysetuuden saaminen hankaloituu huomattavasti ja takaisinperinnät alkavat. Kunnan työntekijän huolimattomuus tai kiire näkyvät valvontaviraston kasvavana työmääränä ja runsaina etuudenpalautusvaatimuksina.
Vierailija kirjoitti:
Työkkäri on hieno esimerkki siitä mihin suomalainen "koulutettu" nainen pystyy.
Samoin opetus, terveydenhuolto jne... Kaikki julkiset palvelut ovat kriisiytyneet.
On aika nostaa kissa pöydälle! Naisten kouluttaminen ja palkkaaminen julkiselle sektorille ei ole kannattavaa, koska naiset pääsääntöisesti alisuoriutuvat tehtävistään.
Otahan idiootti ne aamulääkkeesi!
Vierailija kirjoitti:
Samoin opetus, terveydenhuolto jne... Kaikki julkiset palvelut ovat kriisiytyneet.
On aika nostaa kissa pöydälle! Naisten kouluttaminen ja palkkaaminen julkiselle sektorille ei ole kannattavaa, koska naiset pääsääntöisesti alisuoriutuvat tehtävistään.
Ai että kaikki Suomen naispuoliset opettajat ja sairaanhoitajat ovat epäpäteviä työhönsä, niinkö? Perustelisitko, kiitos.
Helppo työpaikka, siks hainki tonne ja palkkakin 3200e
Vierailija kirjoitti:
Palkka on 2300 e/kk brutto, siihen voi saada 8% henkilökohtaisen lisän.
Vierailija kirjoitti:
Kusipää persu...TEIDÄN. JANI MÄKELÄ SANOI TV OHJELMASSA ETTÄ. TYÖPAIKKOJA EI OLE !!!!!
Te-toimistot on täysin turhia, mitään työtarjouksia tai apua työnhakuun en ole saanut koskaan. Neuvottiin miten niitten omille sivuille tehdään joku profiili ja sitten on keskustelu jossa minä kerron miten aion hakea töitä ja tämä minun oma suunnitelma sitten lähetetään minulle. En ymmärrä mihin työkkäriä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kaikki Suomen naispuoliset opettajat ja sairaanhoitajat ovat epäpäteviä työhönsä, niinkö? Perustelisitko, kiitos.
Oletko todellakin sen verran palikka, ettet tajua kaikkien naisvaltaisten julkisten alojen kriisiä?
Olet itse se perustelu. Kognitiivinen hahmotuskyky heikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkka on 2300 e/kk brutto, siihen voi saada 8% henkilökohtaisen lisän.
Näköjään eri paikoissa eri palkka. Täällä oli 3200 kun asiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusipää persu...TEIDÄN. JANI MÄKELÄ SANOI TV OHJELMASSA ETTÄ. TYÖPAIKKOJA EI OLE !!!!!
Työttömille pitää leikata töitä työllisiltä.
Lakisääteistä maksimityöaikaa pitää pikkuhiljaa leikata, kunnes työttömyys ei ole enää ongelma.
Tollo! Ei niitä sille kukaan tarjoa. Mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä palkkakaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Te-toimistot on täysin turhia, mitään työtarjouksia tai apua työnhakuun en ole saanut koskaan. Neuvottiin miten niitten omille sivuille tehdään joku profiili ja sitten on keskustelu jossa minä kerron miten aion hakea töitä ja tämä minun oma suunnitelma sitten lähetetään minulle. En ymmärrä mihin työkkäriä tarvitaan.
Onneksi ne katoaa 3 kk kuluttua ja sen jälkeen onkin täysin arpapeliä, saatko työttömyysetuutta. Kuntien määrärahat pienenee ja siitä seuraa se, että pienikin rike katkaisee työttömyyden ja samalla siirtää kauemmas kunnan "sakkomaksuvelvollisuuden".
Tarjottimellako ne työt tuodaan sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä palkkakaan hyvä.
Riippuu koulutus- ja osaamisvaatimuksista. Jos riittää peruskoulu, niin tosi hyvä ja valtion viraston turva työpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Tarjottimellako ne työt tuodaan sänkyyn?
Satoja miljoonia menee sen esittämiseen, että tuodaan.
Etänä työskentelevälle TE-tätille palkka tuodaan kirjaimellisesti suoraan sänkyyn.
Se ei ole työnvälitystoimisto, se on työ- ja elinkeinotoimisto ja sen tehtävät on määritelty laissa: "Työ- ja elinkeinotoimiston on tarjottava työtä ja koulutusta sekä järjestettävä työllistymissuunnitelmaan sisältyviä palveluja työ- ja elinkeinotoimiston käytettäväksi osoitettujen määrärahojen rajoissa. Työ- ja elinkeinotoimiston on seurattava työllistymissuunnitelman toteutumista ja osaltaan huolehdittava palveluprosessin etenemisestä."
Työn tarjoaminen tarkoittaa työtarjouksia (yritys voi pyytää työkkäriä etsimään sopivaa tekijää, joille lähtee työtarjous) ja työllistymissuunnitelmaa sisältyvä palvelu esim. palkkatukea.
Tosin tämän kaiken sinä jo tiesit, kunhan venkoilit ikivanhalla työnvälitystermillä.