Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä työssäkäyvä suomalainen !

Vierailija
20.09.2024 |

Miten jaksat työelämässä, mitkä ovat hyviä ja mitä niitä puolia joista pidät, eli jaksatko tai oletko kiikun-kaakun menijä ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin työstä ja päivästä. Kun ajattelenkin, että minulle maksetaan koko ajan rahaa siitä mitä teen (helppoa hommaa), niin alkaa hymyilyttämään välittömästi. Palkka tulee myös siltä ajalta, kun istun paskalla työpäivän aikana :)

Vierailija
2/8 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa motiivi minkä keksin. Raha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin työstä ja päivästä. Kun ajattelenkin, että minulle maksetaan koko ajan rahaa siitä mitä teen (helppoa hommaa), niin alkaa hymyilyttämään välittömästi. Palkka tulee myös siltä ajalta, kun istun paskalla työpäivän aikana :)

;)

Vierailija
4/8 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se työ enimmikseen on ollut ihan mukavaa, vaikka välillä on ollut kurjempiakin aikoja. Mutta alkuvuodesta kun pääsin vihdoin työ/vanhuuseläkkelle niin olen tyytyväinen. Ei tarvitse mitään kela-anomuksia tehdä vaan säännölliset tulot joka kuukausi, niin sanoisin että kyllä se työ kannatti tehdä että pääsi tähän tilanteeseen, ja nyt voi nauttia eläkepäivistä leppoisasti.

Vierailija
5/8 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko liksan myös siitä, jos paskannat housuusi ?

Vierailija
6/8 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vie valtaosan ajasta ja energiasta, se on miinuspuoli. Jos ei tarvitsisi veroja maksaa olisi ok summa matalapalkkaisenakin.

Hyvä puoli on merkityksellinen tekeminen, teen yhteiskunnan kannalta välttämätöntä hommaa ja elätän itse itseni. Asumisen sanelee tulot, mutta muuten voin syödä ja harrastaa kuten haluan. Töissä on myös hauska nauraa elämälle työkaverien kanssa ja kehittää toimintaa.

Vierailija
7/8 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken ei työtä tee, ei sen syömänkään pidä. Ihan jees tehdä töitä niin saa kodin ja elämisen maksettua. Ja hyvin saakin :) Etenkin kun kohta on opintolaina maksettu vihdoin pois.

Vierailija
8/8 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran esimies avautui kateellisena ja yritti syyllistää minua, että käyn töissä ja teen jopa ylitöitä vain saadakseni matkustella. Nauroin sille ja sanoin, että tuohan on paras syy ikinä ja matkan jälkeen jaksaa taas paiskia töitä.

Erehdyin kerran kertomaan kivoja matkatapahtumia ja suunnitelmia tulevasta lomasta. Itselläni toimii tämä elämänhallinta ja -tasapaino. Jokainen toimii tavallaan.

...

PS. Minä en asu hulppeassa omakotitalossa, eikä minulla ole perhettä huolehdittavanani. Pienillä säästöilläni matkustelen. Panostan lomailuun.