Millaisella miehellä on toyota autona?
Järkimies
Viisas
Ostaa laatua
Suomalainen
Luotettava ja kunnollinen
Turvallinen
Noudattaa liikennesääntöjä
Unelmavävy
Kommentit (24)
En tunne yhtään miestä kenellä on Toyota.
Epävarmalla laumasielulla. "Kun naapurilla oli,niin piti ostaa itsekin".
Sellasella joka ei halua että auto makaa korjaamolla kerran kuussa.
Toyota, Kia ja Nissan ovat naisten autoja.
Jättimunaisella kankimiehellä joka tarjoaa naiselleen vakautta ja kyydit kelillä kuin kelillä.
Semmosella joka tykkää Japsikärryistä
Sellaisella, joka väsyi yöpymään makuupussissa volsun huoltokorjaamon tuulikaapissa kolme kertaa kuukaudessa, aina maanantaisin.
Saksasta roudatun loppuun ajetun premium-romun vastakohdalla, olettaisin.
Sellaisella joka tykkää tasapaksuista asioista, jotka ei tuota minkäänlaista nautintoa.
Mun miesystävällä on. Mulla itselläni myös. Auto ku auto.
Varmaan järkimiehellä joka haluaa varman ja hyvälaatuisen auton, ei paljoa kieseillä koreile.
Sellaisella joka ei niin autoista ymmärrä, mutta tarvitsee jonkun kulkupelin.
Sellaisella miehellä, jolla on Toyota autona.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisella joka tykkää tasapaksuista asioista, jotka ei tuota minkäänlaista nautintoa.
Kun ajat laatuautolla, pystyt juurikin keskittymään niihin nautintoihin! Silloin rahat riittää nautintoa tuottaviin asioihin eikä valu korjaamolle.
Semmosella mikä maksaa autonsa omalla rahalla.
Naisena katselisin toijjootamiestä, koska käynnistyy aina varmasti ja kestää pitkään.
Miehellä joka tykkää siitä ettei autossa eikä naisessa ole ohjaustuntumaa.
Mulla. Vanha neliveto-Hilux. Harrastan monenlaista ja tarvitsen autoa jolla pääsee joka paikkaan jopa peräkärry perässä.
Vehje on keskikokoinen ja siihen on oltu tyytyväisiä, joten sen puolesta kompensoinnin tarvetta ei ole puoleen tai toiseen.
Sellaisella joka jonottaa ämpäreitä ja joka vie vaimonsa vuosipäivänä ABC:n buffaan syömään.
Toyotan ostaneella, todennäköisesti.