Lapsi kirveen kanssa koulun pihalla
Kannattaisiko koulun hoitaa kiusaaminen, eikä hyssytellä kunnes tulee ruumiita?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän oli kirveen kanssa pihalla?
On oudoksi maailma mennyt. Ennen jokaisella pikkupojalla oli linkkuveitsi mukana joilla vuoltiin mitä milloinkin. Jopa koulusta toivoivat, että puukko mukaan puukäsitunnille. Ainakin näin 80 luvulla.
No jos kerran koulu on kokenut jotain tuhoa kirveestä, varmaan se oli mukana siksi, koska hän oli saanut tarpeekseen jostakin asiasta siellä. Villi veikkaus että taustalla pitkäkestoinen kiusaaminen, jolle koulu levitellyt käsiään.
Näinhän se yleensä menee. Nuo kiva koulu projektit on pelkkää pask*njauhantaa.
Ainoa mikä oikeasti auttaa on kiusaajan poistaminen koulusta, tarvittaessa koulukotiin jos muu ei auta.
Näin sen luulisi menevän mutta onko nää kiusaajat aina niistä ns. hyvistä perheistä joilla hyvät kontaktit opettajiin niin ei tehdä asialle mitään.
Sitten näitä tilanteita tulee kun siltä kiusatulta palaa päreet lopullisesti kun ei opettajille kannata puhua enää mitään kun ei oo ollu vaikutusta muuten kuin hyssytelty ja pidetty yhteispalavereita kiusaajien kanssa jotka viekkaasti luvanneet olla jatkossa kiusaamatta ja jo seuraavalla välitunnilla taas jatkunut.
Kaikkien niiden vanhempien vika joiden lapsi ei koskaan kiusaa ja on niin herkkä ettei vanhempi voi häntä vaatia olemaan paikalla kun asioita selvitetään ja toki vielä useimmin näillä vanhemmillakin juuri muuta menoa kun kohdata todellisuus.
Samoin myös kaikkien niiden opettajien ja kuraattorien vika, jotka selvittävät tilanteita kiva-kouluttamalla ja kiusattu joutuu pyytämään anteeksi olemassa oloaan.
Kuinka monta lasta, nuoruutta ja kokonaisia perheitä, nämä saavat tuhota ennen kuin tähän mittavaan ongelmaan täällä oikeasti herätään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko peruskoulun sain kärsiä.
Ymmärrän täysin näitä kiusattuja. Ei taidettu hänelle aukoa päätä tmv. kun kirves oli suojelijana.
Koulu ei suojele lapsia kiusaamiselta. Kiusaaminen puututaan näin: toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Älä välitä, kyllä se loppuu.
Se on juuri näin. Jossain vaiheessa jokaikisellä ihmisellä tulee vastaan se murtumispiste. Toisilla ennemmin ja toisilla myöhemmin, mutta se on kyllä olemassa.
Tämän tyyppinen piilonarsismi on sitä kaikista vaarallista. He kokevat olevansa uhreja ja nauttivat siitä. Muut eivät ansaitse minua ja muissa on vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän yläkoulussa ne väkivaltaiset on kyllä itse niitä kiusaajia. Kiusaavat opettajia ja muita oppilaita.
Ei nämä julkinarsistit tule aseen kanssa kouluun riehumaan, mm jokela, viertola, kauhajoki, ja rauma.
Voihan asiaa pyöritellä miten vaan, mutta totuus on, että jos koulussa on kaikki kunnossa, ei sinne lapsi ilmesty kirveen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän yläkoulussa ne väkivaltaiset on kyllä itse niitä kiusaajia. Kiusaavat opettajia ja muita oppilaita.
Ei nämä julkinarsistit tule aseen kanssa kouluun riehumaan, mm jokela, viertola, kauhajoki, ja rauma.
Narsistinmetsästäjä taas palstoilla. Muhun ei toi sun outo bullshitti mee läpi, ootko kattonu tutkimuksii, että ne jotka haukkuu muita narsisteiks on sitä suurella todennäköisyydellä itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole sanonut mutään narsisteista mutta yläkoulun kolme kamalinta väkivaltaista riehujaa ei todellakaan ole koulukiusattuja, vaan kiusaajia.
Ikään kuin kirveen kanssa saisi mitään erityistä aikaan. Puhumattakaan siitä kuinka helppoa aikuisen tai muun sivullisen on ottaa se kirves pois ennen kuin sillä ehtii huitaista.
Teatteria lähinnä ja huomion hakua, johon pitäisi suhtautua ymmärtävästi järjellä, eikä tunteella kohuotsikoiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinmetsästäjä taas palstoilla. Muhun ei toi sun outo bullshitti mee läpi, ootko kattonu tutkimuksii, että ne jotka haukkuu muita narsisteiks on sitä suurella todennäköisyydellä itse
Vastaus kuulostaa ihan rap-biisiltä😂
Vierailija kirjoitti:
Ikään kuin kirveen kanssa saisi mitään erityistä aikaan. Puhumattakaan siitä kuinka helppoa aikuisen tai muun sivullisen on ottaa se kirves pois ennen kuin sillä ehtii huitaista.
Teatteria lähinnä ja huomion hakua, johon pitäisi suhtautua ymmärtävästi järjellä, eikä tunteella kohuotsikoiden.
Tämäkin lapsi joutuu tästä kunnon lasu-rumbaan joka tuskin tuo hänelle ja perheelleen mitään apua.
Muiden oppilaiden vanhemmat kauhuissaan lietsoo paniikkia tilanteesta, tuo lapsi leimataan vielä entistä pahemmin ja kiusaaminen toki jatkuu täysin ennallaan, ilman mitään seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin lapsi joutuu tästä kunnon lasu-rumbaan joka tuskin tuo hänelle ja perheelleen mitään apua.
Muiden oppilaiden vanhemmat kauhuissaan lietsoo paniikkia tilanteesta, tuo lapsi leimataan vielä entistä pahemmin ja kiusaaminen toki jatkuu täysin ennallaan, ilman mitään seuraamuksia.
Se on juuri noin. Kiusaajista sen sijaan koulu ei saa edes lasua aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ja sun bullshit tutkimukset. Juttuhan on niin, ettei nämä kouluampuja kaltainen kaveri missään nimessä hakeudu terapiaan. Hän on kiepsahtanut omnipotenssiin ja suuruuskuvitelmiin, ei hän usko tarvitsevansa psykiatria. Päinvastoin, hänen mielestään muiden päässä viiraa.
Ehkä se oli vaan mukana kun piti mennä koulun jälkeen pilkkomaan puita.
Jos olisin opettaja niin pitäisin ehkä kirvestä ja veistä pöytälaatikossa. Kyl jotain kättä pidempää nykyisissä kouluissa tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kuulostaa ihan rap-biisiltä😂
Mmmm Mc-vauva🕶🧢🎵🎶
Vierailija kirjoitti:
Koko peruskoulun sain kärsiä.
Ymmärrän täysin näitä kiusattuja. Ei taidettu hänelle aukoa päätä tmv. kun kirves oli suojelijana.
Koulu ei suojele lapsia kiusaamiselta. Kiusaaminen puututaan näin: toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Älä välitä, kyllä se loppuu.
Noinhan se menee. Sama kuin perheväkivallan uhrille sanottaisiin "Älä välitä, kyllä se loppuu. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos."
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän oli kirveen kanssa pihalla?
On oudoksi maailma mennyt. Ennen jokaisella pikkupojalla oli linkkuveitsi mukana joilla vuoltiin mitä milloinkin. Jopa koulusta toivoivat, että puukko mukaan puukäsitunnille. Ainakin näin 80 luvulla.
Talvi tulossa, oli varmasti menossa puita hakkaamaan. Ahkera ihmisen alku😑
Selvästi oli kirveelle töitä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi oli kirveelle töitä siellä.
😂😂😂 Jep!