Kyllä taas yksi hyvinvointivalmentaja nostaa omaa häntäänsä...
Instassa päivitykset aina niin omaa kehua täynnä. Taas on niin henkistä ja filosofista että yrjö meinaa lentää.. ja vielä kehutaan maanläheiseksi vaikka kulutuskin on kovaa ja ulkokuorikin rakennettu.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä? Suurin osa näistä hyvinvointivalmentajista on vaan materian perässä itse olen miettinyt oman koulutukseni pohjalta, että haluisin aloittaa tehdä töistä valmentajana/elintapaohjaajana, mutta luulen, että en saa jalansijaa siinä hommassa. Olen liian tavallinen, enkä tykkää olla esillä. Motivaattorinakin on se, että terveydenhuollossa työskentelevänä näen ihmisten huonovointisuuden ja lihavuuden ja sen liitännäissairauksien aiheuttamat ongelmat ja kustannukset. Olisin siis todella tylsä ja en varmaan sen vuoksi menestyisi
Ihan tavallisia ne asiakkaasikin olisivat. Esillä on kyllä pakko ainakin vähän olla, mutta sen voi tehdä sillä tavalla, että tuo esiin omaa substanssia eikä ns. julkisivua ja tyhjiä aforismeja.
Sosiaalinen media, teit meistä paremman ihmisen, kiitos! Ihminen toimii moraalisemmin ja paremmin, kun sillä on yleisö. Sosiaalinen media tekee meistä parempia, koska voimme ensin selata muiden julkaisuja ja tämän jälkeen oksentaa toisella alustalla omaa katkeruuden kitkerään höttöä ja saada tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä? Suurin osa näistä hyvinvointivalmentajista on vaan materian perässä itse olen miettinyt oman koulutukseni pohjalta, että haluisin aloittaa tehdä töistä valmentajana/elintapaohjaajana, mutta luulen, että en saa jalansijaa siinä hommassa. Olen liian tavallinen, enkä tykkää olla esillä. Motivaattorinakin on se, että terveydenhuollossa työskentelevänä näen ihmisten huonovointisuuden ja lihavuuden ja sen liitännäissairauksien aiheuttamat ongelmat ja kustannukset. Olisin siis todella tylsä ja en varmaan sen vuoksi menestyisi
Kyllä varmasti saisit jalansijaa. Olen kyllästynyt nykyisten hyvinvointivalmentajien höttöaforismeihin sekä naiiviin ja alentuvaan opettavaisuuteen. Substanssiosaamista ei juurikaan suurimmalta osalta löydy, pätemisenhalua ja huomionhakuisuutta sitäkin enemmän. Kannustava ja rohkaiseva kannattaa tietenkin olla mutta senkin voi tehdä ammatillisesti ja asiapohjalta ilman turhaa "hypetystä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti saisit jalansijaa. Olen kyllästynyt nykyisten hyvinvointivalmentajien höttöaforismeihin sekä naiiviin ja alentuvaan opettavaisuuteen. Substanssiosaamista ei juurikaan suurimmalta osalta löydy, pätemisenhalua ja huomionhakuisuutta sitäkin enemmän. Kannustava ja rohkaiseva kannattaa tietenkin olla mutta senkin voi tehdä ammatill
Hienoa kuulla, että jollakin on uskoa. Olen siis diabeteshoitaja ja tietoa kyllä on elintapasairauksista. Mutta en osaa temmataan ihmisiä mukaan esim. treeneihin. Jos vertaa esim. Rita Niemeen. Mutta toisaalta en ole ihan niin ärsyttäväkään. Pitää alkaa tehdä liiketoimintasuunnitelmaa siis. Itseäni on jo pitkään ärsyttänyt tämä kulttuuri, jossa raha sanelee ihmisten hyvinvoinnin kustannuksella. Esim. Moni suosittelee kookosrasvaa, joka on yksi haitallisimmista rasvoista.