Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä käyttöä olisi tyhjille suolakurkkupurkeille kansineen?

Vierailija
19.09.2024 |

Isoja lasipurkkeja, 1-2 l? Niitä kertynyt paljon.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät tuhkakuppeina niin kuin tähänkin asti.

Vierailija
42/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkisiä suolakurkkuja sulla on ollut? Itse olen nähnyt kaupoissa viime aikoina vain Felixin, eikä se purkki edes ole järin suuri. Muut kurkut ovat yleensä kaikkia muunlaisia kuin suolakurkkuja, ainakin isommat purkit. Tekisi mieli välillä vaihtaa merkkiä.

Halvimpia, Xtra ja K-menu viipaleita.

Mietinkin tuota säilömistä, mutta taitaa tulla kalliimmaksi säilöä itse kuin ostaa näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tupakattomia nikotiinituotteita.

Vierailija
44/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutuubi on täynnä askarteluvideoita, jos niitä pitäisi jotenkin kaunistaa.

Kuiville elintarvikkeille ja nätit laput kylkeen (mitä, keittoaika yms.), printattavat vois löytyä Pinterestistä.

Vierailija
45/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin niihin yhteensä 27 litraa puolukkasurvosta. Yksi purkki jäi yli. Laitoin siihen nauloja ja ruutia. Nyt odotan sopivaa hetkeä... ; D

Vierailija
46/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkisiä suolakurkkuja sulla on ollut? Itse olen nähnyt kaupoissa viime aikoina vain Felixin, eikä se purkki edes ole järin suuri. Muut kurkut ovat yleensä kaikkia muunlaisia kuin suolakurkkuja, ainakin isommat purkit. Tekisi mieli välillä vaihtaa merkkiä.

Mietinkin tuota säilömistä, mutta taitaa tulla kalliimmaksi säilöä itse kuin ostaa näitä.

En usko, että noilla merkeillä olisi suolakurkkuja. Ovatko ne olleet herkku- vai maustekurkkuja? Itse olen etsinyt nimenomaan suolakurkkuja, siis niitä, joissa ei ole sokeria ollenkaan. Sokeria sisältävät säilötyt kurkut eivät ole suolakurkkuja. Suolakurkut ovat paljon käytännöllisempiä hiilareita laskevalle diabeetikolle, jotta verensokeri ei menisi ihan vituralleen.

Vierailija
47/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei noita yleensä syödä. Sitten tuli lapsen koulusta viesti, että viikon kuluttua pitää olla tietynkokoinen, tyhjä ja pesty lasipurkki kannella. No, ostettiin kurkkupurkki ja syötiin niitä kaksin käsin :D Purkista tehtiin puukäsityön tunnilla "upea" valaisin. Sisällä on möhkälepatteri ja nuppineulanpäänkokoinen valo.

Vierailija
48/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama. Tunge paskasi sinne jatkossakin.

Vierailija
49/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kerätä sinne varpaankynsiä.

Muistat vaan päivätä ne ja ilmoittaa mahdollisen omistajan. 

Vierailija
50/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kierrätykseen heti, mars. Sitten pari vuoden päästä pähkäile, olisitko oikeasti tarvinnut niistä yhtään.

Vierailija
51/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran purkkeja hamstraat, niin täytä isot purkit pienemmillä purkeilla. Näin säästät tilaa ja saat hamstrattua kätevästi enemmän purkkeja. 

Vierailija
52/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niissä lakkahilloa, muista marjoista en hilloja tee.  Varastot hupeni kun edelliskesänä ei tullut.  Nyt taas parin vuoden tarpeet purkeissa.

Vierailija
53/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suolakurkkuja, sekä pilko ne sinne purkkiin. Sitten pissit purkkiin ja viet sen tyhmälle naapurille, koska sulla sattui olemaan ylimääräisenä, eikä mitään käyttöä. c",)

Vierailija
54/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin varoitellaan mikromuovista, joten olen alkanut laittaa jääkaappiin lasipurkeissa syötäviä, joita tähän asti olen säilyttänyt esim. tupperware-purkeissa.

Pakastukseen en ole lasiastioita uskaltanut käyttää, kun en osaa arvioida särkymisvaaraa.

Vierailija
55/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin niihin yhteensä 27 litraa puolukkasurvosta. Yksi purkki jäi yli. Laitoin siihen nauloja ja ruutia. Nyt odotan sopivaa hetkeä... ; D

Et kai hyviä puolukoita meinaa räjäyttää? :O  Älä hyvän tähen! -ap

Vierailija
56/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että noilla merkeillä olisi suolakurkkuja. Ovatko ne olleet herkku- vai maustekurkkuja? Itse olen etsinyt nimenomaan suolakurkkuja, siis niitä, joissa ei ole sokeria ollenkaan. Sokeria sisältävät säilötyt kurkut eivät ole suolakurkkuja. Suolakurkut ovat paljon käytännöllisempiä hiilareita laskevalle diabeetikolle, jotta verensokeri ei menisi ihan vituralleen.

Joo maustekurkkua. ap

Vierailija
57/58 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama. Tunge paskasi sinne jatkossakin.

Tuolla tavallako sinä puhut sinua vanhemmille? Missä kunnioitus? Missä arvostus?

Ap

Vierailija
58/58 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niihin voi laittaa kuivattuja sieniäkin? Kai ne ilmatiiviitä on, jos kiertää kannen tiukasti. -Ap