Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi äly! Ystäväni vaimo haluaa erota 4 kk:n avioliiton jälkeen

Vierailija
12.02.2007 |

Nainen pykäsi häitä 1,5 vuotta älyttömällä volyymilla ja hyvä että ehtivät kiitoskortit laittaa, niin pitäisi jo erota. Huokaus.

Mikä tätäkin pikkuprinsessaa vaivaa? kuulostaa melkoiselta egoistilta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin nyt harmittaa, että edes aloitin koko keskustelun. Otti vaan niin pahasti päähän tän miehen puolesta ja piti höyryjä päästää pihalle.

Mä en todellakaan sekaannu heidän elämäänsä, mutta en kyllä käännytä ystävää pois, kun hän haluaa asiasta puhua (lähes päivittäin).

Vierailija
2/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee mieli päästellä vähän höyryjä! Ei siinä mitään. Lähinnä itse pelkään, että puhutaan eri henkilöistä ja sitten saa väärää tietoa. Mutta jokainen kai täällä tajuaa, että todennäköisyys on aika pieni, että puhutaan samasta tapauksesta. Vaikka never say never. Tekisi tietysti mieli kysellä enemmänkin, mutta täytynee vaieta.

En itse asiassa pelkää sitä, että tämä asia paljastuisi. Saisi paljastuakin, se olisi oikein kaikille, kun naisella ei ole pokkaa olla rehellinen. Mutta ei tietenkään ole oma asiani levitellä täällä näitä tietoja. Toivottavasti tämä asia selviää järkevällä tavalla -molemmissa tapauksissa, jos emme samasta puhu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin julkisesti en halua alkaa ystäväni asioita vertaamaan :(

Tiedoksi kuitenkin, että keskustelimme juuri ja kehotin hakemaan tietoa narsismista.

Vierailija
4/19 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viitsit, niin laitatko mulle sähköpostia osoitteeseen tempomail at luukku. com ?

Vierailija
5/19 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi olet noinkin kiinnostunut parin avioerosta? Toki avioero koskettaa aina useita ihmisiä, mutta mielestäni loppujen lopuksi se on vain eroavan parin asia. Toki asiat mutkistuvat, jos parilla on lapsia, mutta näin ei taida kyseisessä tapauksessa olla?

Vierailija
6/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille jotka järkkää vuosia häitä niin sitten kun ne on ohi, jää " tyhjän päälle" . häämatkakin on kenties jo vietetty. Alkaa Arki. ei ole mitään isoa Edessäpäin..

Vierailija
7/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen piti ostaa sika säkissä, kun esiaviollisia suhteita ei saanut olla ;) Nykyään sentään lähes kaikki elävät avoliitossa ensin, ja jos ko. morsian rakensi häitäkin 1,5 vuotta, niin luulisi siinä jo tietävän mitä saa? Ei papin aamenen luulisi vaikuttavan....

Vierailija
8/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä on juuri kuvatunlainen tapaus käynnissä, aikamäärät tismaa täsmälleen.

VAkavasti luulen, että diagnoosi on tällä vaimolla narsistinen persoonallisuushäiriö. Ihan tosissani olen. Voi toki olla, ettemme puhu samasta henkilöstä.

Vierailija
9/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei onneksi keritty avioon asti, mutta hänellä oli uusi morsian kierroksessa varmaan viikko meidän eron jälkeen ja hyvin nopeasti menivät kihloihin. Viimeksi kun tapasin niljakkeen, oli jättänyt vaimonsa, ei tosin 3 kk:n, vaan noin vuoden avioliiton jälkeen ja taas on uusi kuvioissa, olivat jo menneet avoliittoonkin.

Sen jälkeen, kun olen tajunnut, että voi olla ihmisiä, kuten ex-poikaystäväni, olen alkanut ymmärtämään avioerotilastojakin eri tavoin. Nimittäin osalla niitä eroja voi tulla 3-4 elämän aikana.

Vierailija
10/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli syy mikä tahansa, niin kyllä erota saa jos haluaa!!

Mä en ainkaan jäis kenenkään luokse jota en rakasta, se on ajan ja oman elämän hukkaamista. Kerran täällä vaan ollaan.

Vierailija
11/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sitten tosiaan ole sama aviopari kyseessä. Näitähän varmaan riittää.

Ja tosiaan: mies ei ole pettänyt eikä lyönyt.

Ei tästä tapauksesta tän enempää. Alkaa vaan jo näin sivustakuuntelijana ärsyttää jumalattomasti, argh ja murrrrr!!! Kiitos ja anteeksi!

t. AP

Vierailija
12/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä asioista yleensä ulkopuolisille informoida..

Vierailija
13/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn huvikseni, alkaako aviomiehen nimi aakkosten alkupään kirjaimella? Ja onko maassamme elänyt (aikoja sitten) tunnettu taiteilija (en sano taiteenlajia), jolla on sama nimi?

Eipä tällä sinänsä väliä, kiinnostaa vaan tietää, että puhummeko samasta henkilöstä:) Jos puhumme, niin toivon, että voisit tälle aviomiehelle oikeasti vinkata tuosta narsisitisesta persoonallisuushäiriöstä, että kävis lukemassa siitä. Olen oikeastaan varma, että tästä juuri on kyse. Se saattais selventää miehelle montaa asiaa...

Vierailija
14/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS on niin, että puhun ap:n kanssa samasta henkilöstä (täällä kirjoittelee siis nro 11, niin kuin kirjoitin edellisenkin viestin), niin mies on mitä ilmeisemmin ihan pihalla, mitä on tapahtunut. Nainen ei selitä mitään, otti ja lähti, ja syyllistää kaikesta miehensä ja ystäväpiirinsä. Naisessa itsessään ei ole ikinä yhtään mitään vikaa. En ala selittämään tarkemmin mitään, mutta voin vakuuttaa, että nainen EI OLE psyykkisesti tasapainoinen ja terve. Hänellä on jo uusi mies, josta tietää vain aniharvat.

Vierailija
15/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taiteilijaan en osaa yhdistää, en millään.

Voisin joka tapauksessa vinkata tuosta narsismista, sillä olipa kyseessä sama tai eri pariskunta, voisin hyvin kuvitella vaimolla olevan narsistinen persoonallisuushäiriö. Tähän asti en ole hänelle kertonut omaa mielipidettäni vaimostaan, sillä hän on lähinnä puolustellut vaimoaan ja toivonut yhteenpaluuta. Nyt näyttää miehenkin mitta täyttyvän temppuihin ja voisin varovaisesti vinkata tuosta.

Vierailija
16/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole varmaan sitten sama henkilö, koska ko. miehen nimen alkukirjain on aivan aakkosten alussa (muutaman ekan kirjaimen joukossa) ja varmasti tunnistaisit taiteilijan;) Jokainen suomalainen sen tuntee. Miehen nimi on nykyään aika epätavallinen.

Mutta, kuten sanoitkin, kyllähän näitä tarinoita riittää. Nuo persoonallisuushäiriötkään ei oo mitenkään harvinaisia. Toivotaan, että asiat ratkeaa ystävälläsi niin hyvin kuin ne voivat ratketa, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan!

t. 11

Vierailija
17/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Voi olla, että puhumme samasta henkilöstä. Ainakin tässä tapauksessa vaimo on ihan panareissa siitä, ettei kuvio mee hänen omien suunnitelmien mukaan.

Toivottavasti sinun ystäväsi joutuu vastuuseen tekemisistään. Tekisi mieli kysyä ystäväsi uuden miehen nimen etukirjainta, sillä tämä tuntemani mies on epäillyt pettämistä (erään tietyn ihmisen kanssa), mutta vaimo kirkkain silmin inttää ettei kyse ole siitä.

Ap

Vierailija
18/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole aavistustakaan mitä loppujenlopuksi tapahtuu asunnoissa kun ovet laitetaan kiinni.

Vituttaa tollaset älykääpiöt!

Vierailija
19/19 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle voin sanoa, että toisen miehen nimi alkaa M:llä. Mutta edelleen: me ei tiedetä, puhutaanko me ollenkaan samasta henkilöstä! Ei edes paikkakuntaa. Joten suurella varauksella kannattaa suhtautua tähän informaatioon, vaikka se osuisikin kohdalleen!!! Nyt alkaa olla jo huono omatunto, että olen puhunut liikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän