Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50 luvulla syntunyt nainen, joka joutui jo nuorena syömään mielialalääkkeitä. Minun nuoruudessani sitä paheksuttiin.

Vierailija
19.09.2024 |

Olin ns. Hullu. Tuntuu hassulta, että nykyisin tätä pidetään tavallisena asiana. Etenkin vanhempi ikäluokka muutti asennetta heti minuun, kun kuulivat, aivan, kuin olisin ollut jotenkin saastainen tai likainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat on muuttunnu. Sama suhtautuminen oli terapiassa käyntiin. Nykyisin se tuntuu olevan muotia.

Vierailija
2/8 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen myös homoseksuaalisuus oli rikos, ja bipot steriloitiin. Tuo aivo-ongelmien demonisointi on onneksi loppunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat on muuttunnu. Sama suhtautuminen oli terapiassa käyntiin. Nykyisin se tuntuu olevan muotia.

Joo, mutta olit ihan kelvollinen jos kätkit ongelmat sisällesi ja jätit terapiat ja lääkkeet väliin :D

Vierailija
4/8 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei saannu olla pojalla punaista paitaa. Eikä tyttö "saanut" työskennellä raksalla.

Vierailija
5/8 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja vanhemmat tuntuu olevan oikein ylpeitä, mitä useampi lapsista on joku helvetin nepsy niin sen hienompaa. 

Ja ihan aikuisetkin naureskelee "noku mä oon tällanen adhd niin mä voin käyttäytyä ihan miten sattuu". 

Vierailija
6/8 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä lääkettä söit nuorena? En välttämättä usko sua. Kerro myös se oletko parantunut. Miten elät nykyään?

Vierailija
7/8 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä lääkettä söit nuorena? En välttämättä usko sua. Kerro myös se oletko parantunut. Miten elät nykyään?

Ihan uteliaisuudesta, mitä et usko? Lääkkeiden syöntiä vai paheksuntaa? 

Vierailija
8/8 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole "normalisoitunut" lainkaan. Ehkä niistä puhutaan enemmän, mutta ei se stigma mihinkään ole kadonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan