Millä lämmittää asunto? Patterit hohkaa kylmää...
Vitt mikä taloyhtiö.
Aamulla löydän jääpuikon persustani.
Minne voin valittaa?
Kommentit (45)
Griiliin laita vähän hiiliä ja tuleen niin mukavasti se lämmittää ja voi makkaraa paistella.
Isännöitsijälle? Osta joku kaasulla toimiva läppäri.
Rautakaupoista saa ostettua erilaisia lämmittimiä, jos ei malta odottaa, että taloyhtiössä laitetaan lämmöt päälle. Noista joutuu tietenkin sitten pulittamaan ne sähkökulut itse. Yksi vaihtoehto on lämmittää uunilla.
Pienen huoneen saa lämmitettyä jopa hiustenkuivaajalla. Tähän niksiin muistan turvautuneeni nuorena opiskelijakämpässä.
Jos on tehokas pelikone, niin sekin lämmittää aika mukavasti.
Vesi valumaan täysillä kuumalle. Alkaa hohkaamaan lämpöä asuntoon.
Onneksi asun omakotitalossa. Äsken poltin pesällisen puita hellassa ja pidin sähkölämmitintä päällä. Nyt on mukavan lämmin.
Ihme kämppä jos nyt jo kylmä sisällä,mulla patterit kiini ,tuuletusräppänä auki kokopäivän ,sisälämpötila 24+.
Missä on muka niin kylmä sellaisten helteiden jälkeen? Minun pitää vieläkin viilentää taloa ilmalämpöpumpulla kun on niin perhanan kuuma. Tiilitalo on imenyt lämpöä ja hohkaa kuumuutta vieläkin.
Osta joku pieni lämmitin. Kympillä oon ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kämppä jos nyt jo kylmä sisällä,mulla patterit kiini ,tuuletusräppänä auki kokopäivän ,sisälämpötila 24+.
Ihme kämpässä taidat asua itse. Minulla sisällä +18, jos en lämmitä. Tuuletusta en edes harkitse.
Eikö isännöitsijälle voi kertoa että asunnossa kylmä?
Piäre kynttilään.