Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan rakastumista tai edes ihastumista

Vierailija
18.09.2024 |

Otsikossapa se jo tulikin. Olisi ihanaa rakastua pitkästä, pitkästä aikaa. Ongelma vain on, ettei mun elämässä ole miehiä! Töissä on lähes pelkästään naisia. Introverttinä ystäväpiiri on suppea ja harrastuksetkin on luokkaa lukeminen ja lenkkeily yksin. En kaipaa nyt varsinaisesti mitään neuvoja uusien harrastusten aloittamisesta tms. vaan enemmänkin haluaisin vaan kuulla onko muita samassa tilanteessa?

Minä en edes tiedä haluaisinko heti olla tekemässä sen kummemmin tuttavuutta... enemmänkin kaipaan nyt ensin ihastumista ja sitä kihelmöivää jännitystä mitä se elämään tuo. Kyllähän jossain ruokaostoksilla yms. näkee ihan varteenotettavia miehiä, mutta mahdotonta heihin on ihastua muuta kuin hetkellisesti, kun vain tuolla tavalla ohimennen näkee ja seuraavalla reissulla siellä kaupassa on taas eri naamat. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen ja ihastuminen luo toivoa, ja sitä kaipaisin itsekin. Kaikki toivo katosi perjantaina, kun tajusin exän muuttaneen uuden perheensä kanssa muualle.

Vierailija
2/4 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi vaikeaa. Niitä tunteita kun ei voi pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyitkö nuorena helposti juhlien jälkeen sänkyyn niiden hauskojen ja komeiden jännäpoikien kanssa? 😳

Vierailija
4/4 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäisenä oli kivaa, kun ympärillä oli aina poikia. Ihastuksia ehti olla monia ja välillä oli monta yhtä aikaakin. 😄 Tylsää kun nyt aikuisiällä (olen yli 40 v.) kaikki sellainen on poissa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi