Olen niin masentunut että en enää välitä kenen kanssa menen sänkyyn.
Olen aina mennyt sänkyyn vasta pitkän seurustelun ja harkinnan jälkeen.
Nyt kaikki tuntuu samantekevältä, en kuitenkaan löydä ketään joka oikeasti välittäisi. Olen alkanut mennä sänkyyn kenen kanssa sattuu. Tuntuu etten pysty sanomaan ei ja olen ihan aloitekyvytön. Olen vaan niin väsynyt ja elämäni on joka tapauksessa ohi.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kunnon pano tai apukäden sormetus vaan auttaa
Vihaan miehiä. Elukka.
Tyypillinen epävakaa. Yksin ei pysty olemaan ja käytös on holtitonta ja itsetuhoista. Siitä voi kyllä toipua.
Kenen tahansa kanssa seksin harrastaminen on merkki itsetuhoisuudesta.
AP onko sulla useinkin noin vakavia masennuskausia?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kyse olekaan voimaantumisesta?
Mun aavistus kyllä on, että aloittaja on mies. Kaappi-bi/kaappihomo.
Jotain on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kyse olekaan voimaantumisesta?
On hyvin eri asia harrastaa irtoseksiä siksi, että ei enää välitä mistään, arvosta itseään ja on tyhjä olo, kuin siksi että aidosti nauttii ja saa kiksejä irtoseksistä niin että siitä jää myös hyvä olo ja mukavat muistot. Vähän niinkuin on eri asia juoda suruun kuin juhlistaa jotain, tai syödä pakonomaisesti itseään vihaten kuin herkutella hyvällä omatunnolla joka suupalasta nauttien. Voimaantuminen on subjektiivinen kokemus, eikä kukaan ulkopuolelta voi määrittää tekeekö seksi jollekin hyvää vai ei. Ap kuitenkin itse tunnistaa että hänen kohdallaan on kyse masennuksesta ja holtiton seksikäyttäytyminen on itsetuhoisuuden muoto, eikä jotain mikä on linjassa Ap:n oikeiden arvojen kanssa. Lohdutuksena haluan sanoa että tuollaisestakin vaiheesta voi kuitenkin selvitä, mutta se kysyy armollisuutta itseä kohtaan. Moni tuomitsee, mutta älä Ap itse tuomitse itseäsi sen takia että epätoivoisena ajauduit epätoivoisiin tekoihin. Nyt vain teet valinnan arvostaa itseäsi tästedes enemmän jos kerran tiedostat sen, että sinun kohdallasi kyse on nyt ajantuhlaamisesta. Et ole arvoton tai huono, mutta pystyt kohtelemaan ja kuuntelemaan itseäsi tässä asiassa paljon paremminkin. Siihen tyhjyyden sietämiseen oikeasti löytyy parempiakin keinoja. Tuo on kuitenkin hyvin inhimillistä ja yleistä kun katsot ympärillesi, eli älä jää soimaan itseäsi. Nyt vaan eteenpäin ja toivoa peliin. <3
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen epävakaa. Yksin ei pysty olemaan ja käytös on holtitonta ja itsetuhoista. Siitä voi kyllä toipua.
EI pidä välttämättä paikkaansa lainkaan.
Herkkä, tunteellinen, romanttinen ja epävakaa pystyy elämään vuosia ilman seksuaaliaktia. Sehän on vain mekaaninen kontakti.
On kokeiltu. Ei enää ikinä.
Saatan ja todennäköisesti elän loppuelämäni ilman romanttisseksuaalista suhdetta. Rakkaussuhdetta.
Hyvin pärjään ja voin.
Vierailija kirjoitti:
Mun aavistus kyllä on, että aloittaja on mies. Kaappi-bi/kaappihomo.
Jotain on tapahtunut.
Kunnon pano ei ole mikään itsestäänselvyys. Kun sellaista saat, muistat pitkään, elämän nautintoja.
Vierailija kirjoitti:
AP on jonkinsortin fyysisesti mies.
Ap, lopeta tuo ja hakeudu hoitoon. Sinä kaivat kuoppaasi vain syvemmäksi.
Sam Vakninilla on paljon videoita siitä miten (yleensä epävakaa) nainen harjoittaa pakonomaisesti seksiä vieraiden kanssa eråänlaisena self-trashingin muotona .Olet enemmän arvoinen. Suojele itseäsi, kukaan muu ei sitä tee <3
Kumpi on pahempi. Masentua ja istua kotona yksin eikä ole edes seksiä vai masentua ja harrastaa seksiä?