Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin masentunut että en enää välitä kenen kanssa menen sänkyyn.

Vierailija
18.09.2024 |

Olen aina mennyt sänkyyn vasta pitkän seurustelun ja harkinnan jälkeen.

Nyt kaikki tuntuu samantekevältä, en kuitenkaan löydä ketään joka oikeasti välittäisi. Olen alkanut mennä sänkyyn kenen kanssa sattuu. Tuntuu etten pysty sanomaan ei ja olen ihan aloitekyvytön. Olen vaan niin väsynyt ja elämäni on joka tapauksessa ohi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on ainakin hyvä lääke jotta masentuu vielä enemmän 

Vierailija
2/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt. Tuo on itsetuhoisuutta. Älä aseta itseäsi vaaralle alttiiksi. Pistä deittailu asiat tauolle ja keksity saamaan itsesi kuntoon. Näe kavereita ja keksi tekemistä. Unohda miehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko biletyttö...

Vierailija
4/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Se hajottaa lisää ja masentaa lisää. Se ei ole toiselta välittämistä olla pedissä, se on pelkkä kylmä akti. Se toinen dumppaa suhun henkiset energiajätteensä ja tuskansa. ÄLÄ ANNA. Lepää jos väsyttää. Älä mene paikkoihin jossa on hyväksikäyttäviä tai baari-ihmisiä. Älä juo, koska alkoholi lisää masista. Keksi sitä mikä tekee ehjäksi ja voisi tuoda parempaa. Miten energia kohoaa ja mikä lämmittää sydäntä. On parempia ihmisiä kuin pedissa reuhtojat, sullekin.

Vierailija
5/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan menisi kiltin miehen kanssa sänkyyn.

Vierailija
6/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee sitä. Se hajottaa lisää ja masentaa lisää. Se ei ole toiselta välittämistä olla pedissä, se on pelkkä kylmä akti. Se toinen dumppaa suhun henkiset energiajätteensä ja tuskansa. ÄLÄ ANNA. Lepää jos väsyttää. Älä mene paikkoihin jossa on hyväksikäyttäviä tai baari-ihmisiä. Älä juo, koska alkoholi lisää masista. Keksi sitä mikä tekee ehjäksi ja voisi tuoda parempaa. Miten energia kohoaa ja mikä lämmittää sydäntä. On parempia ihmisiä kuin pedissa reuhtojat, sullekin.

Miksi ette kerro tätä useimmin? Nyky-yhteiskunta on melko huonolla tolalla. Yle tekee uutisia kuinka seksin ostaminen on verrattavissa kampaamossa käymiseen ja mediassa vilisee onlyfans mania ja väitetään ettei se lapsia haittaa kun äiti on reva levällään netissä. Aivan käsittämätöntä. Tolkun ihmisten tulisi pitää näistä asioista isompaa ääntä.

Vierailija
7/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nähdään?

Vierailija
8/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisissa seksisuhteissa ei ole mitään väärää. Joskus ne voivat olla ok, kun säännöt ovat selvät jne. Ap:n tapauksessa kuitenkin kuulostaa siltä, että ei kannata nyt hypätä niihin. Jos yrittää lääkitä niillä jotain, mikä sattuu, niin tilanne vain pahenee noin. 

Vierailija
10/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en pysty ottamaan rennommin vaan aina jotkut estot päällä. Mutta ap, pidä huoli itsestäsi. Olisko pieni breikki miehistä kokonaan paikallaan just nyt? Pidä itsestäsi huolta, kuuntele mitä just SINÄ juuri tällä hetkellä haluat. Hemmottele itseäsi, ota vaikka ihana lämmin suihku, lämmitä sauna, leivo korvapuusteja, nuuhki lempituoksiasi, kuuntele podcastia, mene terapialenkille, siis ihan mitä tahansa mikä saa aivoille muuta ajateltavaa. Hienoa, että uskalsit tehdä tämän keskustelunaloituksen. Tää on jo yksi konkreettinen steppi eteenpäin! Tsemppiä <3

N32

Vierailija
11/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko panna vastaan jos kairaan kakkoseen

Vierailija
12/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua tosi hyvin AP. Itselläni oli pari päivää sitten ihan samat fiilikset. Käytännön tasolle tämä itsetuhoisuuteni ei onneksi ole konkretisoitunut koska tiedän että siitä ei seuraisi mitään hyvää.

Tsemppiä sinulle. Valitettavasti en voi muuten sinua auttaa kuin toivottaa parasta jatkoosi, ei ole mitään hyviä neuvoja sinulle antaa. 

Vierailija
13/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kunnon pano tai apukäden sormetus vaan auttaa

Vierailija
14/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma miehenä

Vierailija
15/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tissit kuitenkin hyvät ?

Vierailija
16/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta masentaa kun saat herpeksen, ja minkä takia? Sen takia että annoit jonkun randomin urvelon, jota ei kiinnosta pätkääkään hyvinvointisi, panna sinua ettet tuntisi oloasi tyhjäksi. Sitten sinulla on tyhjä olo JA herpes.

Vierailija
17/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sinä aloitteisiin hyvinkin kykeneväinen kun etsit pakonomaisesti kulleista sisältöä elämääsi

Vierailija
18/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksatko panna vastaan jos kairaan kakkoseen

Miksi sinä kasvoit saastaksi?

Vierailija
19/34 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muitakin addiktioita? En usko että olet selvinpäin kun tuota teet