Mistä tunnistaa vapaalla olevan poliisin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Se on kännissä baarissa ja riitelee kaikkien kanssa, luulee olevansa kuningas.
Tämä. Viime viikonloppuna oli baarissa poliisi. Näytteli henkilökorttiaan kaikille, puhui itsestään, käyttäytyi hölmösti. Sai kuvan huonolla itsetunnolla varustetusta, tyhmemmän puoleisesta miehestä. Käytti tupakkatuotteita, joita ei Suomesta voi laillisesti ostaa.
Jep, viinaan meneviä nuo tuntuu olevan + kotona usein ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Viime viikonloppuna oli baarissa poliisi. Näytteli henkilökorttiaan kaikille, puhui itsestään, käyttäytyi hölmösti. Sai kuvan huonolla itsetunnolla varustetusta, tyhmemmän puoleisesta miehestä. Käytti tupakkatuotteita, joita ei Suomesta voi laillisesti ostaa.
Ihan varmasti joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joo.
Voisin todistaa tämän, koska muistan nimenkin. Sehän luki siinä henkilökortissa, kuten muutkin tiedot.
Itsevarma rentous ihmisiä lähestyttäessä, aivan kuin tuntisi sinut jo ennestään.
Ne kai ei saa riisua pois vaatteitaan joten jos kaivaa niiltä mulkun esiin ja esiintyy vastustelua niin voi olettaa että on poliisi.
Tunnistaa siitä ku se haluu pamputtamaan lähteä.
Kaivaa pyssyn esiin baarissa ja RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ!
Onpa erikoista,minun tuttavapoliisi ei näin käytäydy,terkut Jarille.
No mä olin kerran pysähtynyt pyörällä ja katsoin pusikkoon. Siihen pysähtyi auto ja sieltä nousi mies, joka kysyi mitä minä sillä lailla katson. Sanoin että tuolla pusikossa makaa puliukko. Olin tässä juuri miettimässä uskallanko mennä kokeilemaan elonmerkkejä. Tämä mies sanoi olevansa poliisi ja hän siitä sitten otti ohjat käsiin. Meni rohkeasti ravistelemaan ukon hereille ja soitti maijan noutamaan miekkosen putkaan.
Jälkeenpäin mietin, että en ikinä olisi itse ohikulkijana kiinnittänyt mitään huomiota pyörätielle pysähtyneeseen tyttöön. Eli kaipa ne poliisit huomaa omituisia tilanteita herkemmin, kuin tavan tallaaja.
Konstaapeleita ei mitenkään. Mutta komisario ei uskaltanut siirtää kännissä autoaan. Minun piti vaikka olin enempi juonut.
Meillä vaalea blondi tulee saunan jälkeen rangaistavaksi. Ennen seksiä läpsin pepun punaiseksi ja puhumme toisillemme tuhmia, mutta ei työasioita.
Rikollisen silmä harjaantuu samallalailla kuin poliisinkin.
Aika juoppoja. Rylläävät baari- ja muiden jonojen ohi virkamerkkiä vilauttamalla. Tykkäävät kulkea vieraissa
Vain yksi "asiakas" kainalossa? Töissä ollessaan useampi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut mieleen ettei tyyppi ole poliisia nähnytkään paitsi kantamassa putkaan?
Muutenkin jos uskot kaikenmaailman baariselittelijöiden tarinoita niin ehkä kannattaisi lopettaa baarissakäyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joo.
Voisin todistaa tämän, koska muistan nimenkin. Sehän luki siinä henkilökortissa, kuten muutkin tiedot.
Monet nuuskaavat.