Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa vapaalla olevan poliisin?

Vierailija
18.09.2024 |

Huomaako käytöksestä mitenkään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konstaapelilta olen saanut pontikkaa ja pirtua.  Kun olen ollut talkoissa.

Vierailija
22/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rähisee lapsilleen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olin kerran pysähtynyt pyörällä ja katsoin pusikkoon. Siihen pysähtyi auto ja sieltä nousi mies, joka kysyi mitä minä sillä lailla katson. Sanoin että tuolla pusikossa makaa puliukko. Olin tässä juuri miettimässä uskallanko mennä kokeilemaan elonmerkkejä. Tämä mies sanoi olevansa poliisi ja hän siitä sitten otti ohjat käsiin. Meni rohkeasti ravistelemaan ukon hereille ja soitti maijan noutamaan miekkosen putkaan. 

Jälkeenpäin mietin, että en ikinä olisi itse ohikulkijana kiinnittänyt mitään huomiota pyörätielle pysähtyneeseen tyttöön. Eli kaipa ne poliisit huomaa omituisia tilanteita herkemmin, kuin tavan tallaaja. 

Ovat koulutettu tunnistamaan kehonkielestä tiettyjä asioita. Esimerkiksi tuon "arpomisen", mitä tuossa teit.

Vierailija
24/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota huomaa tuttavasta että on poliisi. Ihan tavallinen tyyppi vapaalla. 

Vierailija
25/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olin kerran pysähtynyt pyörällä ja katsoin pusikkoon. Siihen pysähtyi auto ja sieltä nousi mies, joka kysyi mitä minä sillä lailla katson. Sanoin että tuolla pusikossa makaa puliukko. Olin tässä juuri miettimässä uskallanko mennä kokeilemaan elonmerkkejä. Tämä mies sanoi olevansa poliisi ja hän siitä sitten otti ohjat käsiin. Meni rohkeasti ravistelemaan ukon hereille ja soitti maijan noutamaan miekkosen putkaan. 

Jälkeenpäin mietin, että en ikinä olisi itse ohikulkijana kiinnittänyt mitään huomiota pyörätielle pysähtyneeseen tyttöön. Eli kaipa ne poliisit huomaa omituisia tilanteita herkemmin, kuin tavan tallaaja. 

Huomaavat kyllä ja tietävät myös miten niissä tilanteissa pitää toimia. Osaavat myös puhuttaa suurin piirtein kaikkia ihmisiä. Mun mies on poliisi ja sattuipa kerran, että olimme kävelemässä ja kohtasimme siinä aggressiivisen juopon. Itse olin suurin piirtein juoksuun lähdössä, pelkään ja inhoan juoppoja, mutta puoliso pysähtyi jututtamaan sitä miekkosta. Hyvässä hengessä juttelivat ja sen juopon aggressiivinen käytös laantui. Poliisin työssä oppii varmaankin tuon eli juttelemaan ties mille rökäleelle ihmismäisesti. Minä en pystyisi.

Vierailija
26/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, viinaan meneviä nuo tuntuu olevan +  kotona usein ongelmia.

Kyllä. Kotona on paljon sellaisia haasteita, että tykkäävät piestä naisiaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan