Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tällainen käytös kertoo? Asia häiritsee minua.

Vierailija
17.09.2024 |

Tapailin pienen hetken yhden miehen kanssa, joka pian lopetti juttumme viitaten välimatkaa. Jatkoimme ystävinä kunnes hän loukkasi minua. Suutuin asiasta hänelle, mutta hän ei ymmärtänyt minua. Palasin pyytämään häneltä anteeksi ja selvensin asian. Toivotin kaikkea hyvää hänelle jatkoon. Hän ei koskaan vastannut minulle viestiin. Nyt hän oli taas puhunut minusta. Kysellyt mitä minulle mahtaa kuulua ja yrittänyt etsiä minua internetistä. Hän ihmetteli kykyäni olla läheisissä väleissä ystävieni kanssa vaikka asummekin toisistamme kaukana.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä. Tosin en itsekään kysyisi. 

Vierailija
2/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat tietää miksi hän ei koskaan vastannut viestiisi? Luultavasti oli vihainen tai pelkäsi sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat tietää miksi hän ei koskaan vastannut viestiisi? Luultavasti oli vihainen tai pelkäsi sinua.

Ja miksi jatkaa kyselemistä, ihmettelyä. Kaikkea.

Vierailija
4/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa saada tietää elämästäsi.

Vierailija
5/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa tuo henkilö. Olet liian kiltti ja pyytelet anteeksi turhaan. Hän kyselee, koska yrittää selvittää voisiko ujuttautua takaisin ja toistaa homman. Myös sen vetäytymisen.

Vierailija
6/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi jatkaa elämää, ellei aio palata yhteen. Mitä väliä mitä hän ajattelee tai kyselee, jos se ihmissuhde on jo poikki. Jotkut ihmiset vaan erilaisia. Hän itse tölväisi sua vahingossa vai tahallaan, sitten suuttuminen oli hänen mielestä liikaa hänelle ja ei ymmärrä sitä tapaa suuttua tms. Ajatteliko lainkaan miten loukkasi. Aika moni kaivaa suhdeviritelmästä tietoja tai maisemakuvia, miettii ja lähtee. Elleivät palaa.

Vierailija
7/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa/kaipaa sinua vielä, mutta ei uskalla/kehtoo tulla enää takaisin.

Vierailija
8/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa raukalta jos utelee muilta eikä edes vastaa. Vaikutat kiltiltä ihmiseltä.

Vierailija
9/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän katuu kuinka kohteli sinua. Ei kuitenkaan niin paljoa, että pyytäisi suoraan anteeksi sinulta. Unohda tuollainen.

Vierailija
10/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärme

Vierailija
11/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten käyttäytyminen voi olla monimutkaista ja joskus arvaamatonta. Hänen käytöksensä voi johtua useista syistä:

1. **Sekavat tunteet**: Hän saattaa tuntea ristiriitaisia tunteita, erityisesti jos on jäänyt miettimään suhdetta ja siihen liittyviä asioita.

2. **Epätietoisuus**: Hän ei ehkä tiedä, miten suhtautua sinuun tai miten käsitellä tilanteen jälkeisiä tunteita.

3. **Uteliaisuus**: Hän voi olla kiinnostunut tietämään, miten sinulla menee ja miten pystyt ylläpitämään ystävyyksiä etäisyyksistä huolimatta.

4. **Itsensä etsiminen**: Hän saattaa yrittää löytää vastauksia tai selvittää, onko mahdollista korjata tilannetta.

Jos tunnet, että tilanne vaatii lisäselvitystä, voit miettiä, haluaisitko itse ottaa yhteyttä ja keskustella asiasta suoraan.

tekoälyn vastaus sinumle

Vierailija
12/17 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollainen kpää.

Vierailija
13/17 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetteleppa päästämään irti, kun suhde meni kiville.

Vierailija
14/17 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin häiritsisi. Onhan käytös vähän omituista.

Vierailija
15/17 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette tekemisissä tuollaisten epämiesten kanssa

Vierailija
16/17 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette tekemisissä tuollaisten epämiesten kanssa