Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen hankinta

Vierailija
17.09.2024 |

Moi, olen päälle 23 vuotias ja tyttöystäväni vuoden vanhempi ja hänellä on vauvakuumetta, molemmat opiskelemme ja elämämme ei ole todellakaan vielä valmis vauvaan. itse en haluaisi lasta vielä koska koen että pitää ensin hankkia tasainen elämä jossa olisi koti ja varmat työpaikat, mutta eroa varmaan pukkaa jos emme pääse sopuun asiasta. itse olisin valmis vähän tulemaan vastaan asiassa noin 5 vuoden päähän, mutta tämä ei ole käynyt. Myös lähipiirissämme on nyt tietenkin tullut paljon vauva uutisia (vanhempia kuin me) joka ohjaa ehkä väärään suuntaan hänellä. Mitä tehdä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole kenellekään oikea hetki hankkia lasta.

Lapsia on hankittu kautta historian ja homma on toiminut.

Älä stressaa liikaa AP.

Vierailija
22/26 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koskaan tee lasta siksi että nainen painostaa tai uhkailee erolla.

Jos nyt uhkaa erolla niin tuossa voi käydä silleen että maksat elarit muttet ole käytännössä isä.

Olet jo nyt vaihdettava hyödyke, et puoliso. Koska kiristys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuttaa tyttöystäväsi mielipidettä. Voit vain tehdä omat johtopäätöksesi.

Vierailija
25/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole koskaan valmis, että jossain kohtaa pitää vain uskaltaa. Jos on kovin epävarma niin ei hommaan tule ryhtyä vielä. Mutta jos lapsi on teidän todellinen yhteinen päämäärä ja haave niin voitte keskustella miten sitä kohti mennään.

Meillä oli ikäisenäsi lähes sama tilanne, mutta oltiin jo töissä. Säästettiin 2v omaan kotiin ja sitten vielä pari vuotta, jotta meillä oli varaa hoitaa lasta pitkään kotona omien arvojemme mukaisesti. Lapset saatiin sitten 28v ja 30v. Toki olisi ollut kiva heidät saada jo aiemmin, mutta meidän elämä olisi kovin paljon heikommissa vetimissä. 

Vierailija
26/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä mulle kävisi mutta jos nyt on jo hirveä hinku saada se lapsi niin en tiedä. Jos nyt eroaa niin tuskin se lapsi tulee sen aikaisemmin kuitenkaan ja jos tulee niin onko se vaan ensimmäisen kanssa halukkaan kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä