Onko kävely vaikeaa erektion kanssa?
Kerran olin töissä havaitsevani, että työkaverilla alkoi varmaan seistä lähelläni, kun poistui lievässä erukumarassa jotenkin kiusaantuneen näköisesti.
Kommentit (31)
Jos aikuinen mies ei huomaa, milloin muna alkaa jäykistymään, niin sitten kärsiköön! Siinä on kyllä aikaa asetella muna pois lahkeesta, vai ponnahtaako se muka kuin joku jousi kerralla kovaksi???
Päin vastoin helpompaa, tulee kolmas tukipiste maahan.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen mies ei huomaa, milloin muna alkaa jäykistymään, niin sitten kärsiköön! Siinä on kyllä aikaa asetella muna pois lahkeesta, vai ponnahtaako se muka kuin joku jousi kerralla kovaksi???
Mulla kyllä kävi joskus ysiluokalla koulussa niin, että muna oli lahkeessa ja sitten yksi tyttö kumartui ja munani ampaisi pystyyn. Siellä lahkeessa se oli jumissa ja oltiin juuri odottamassa tunnin alkua ja siinä samassa sitten piti mennä luokkaan. Oli vähän epätoivoinen olo, että mitä nyt voi tehdä, ei paljon nolompaa voisi olla kuin hirveä erektio kaikkien nähden. Siinä sitten jotenkin taiteilin koulurepun munan eteen ja taisi se siinä jotenkin onnistua, kun kukaan ei siinä ruuhkassa niin asiaan kiinnittänyt huomiota.
Jos on vähänkin tiukemmat farkut jalassa, niin itselle se on todella hankalaa silloin.
Oon aina ollut aika herkkä tulemaan, niin kävellessä erektion kanssa hankaa herkästi liikaa ja joskus jopa tullut sen takia..
Vierailija kirjoitti:
Miks se olis vaikeeta? Kulli pois lahkeesta mahaa vasten ja kukaan ei huomaa! Siis ihan ihme jorinoita täällä välillä! Pitää olla tyhmä äijä jos antaa seisokkinsa näkyä muille!
MIten se otetaan pois lahkeesta, jos on väkijoukossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks se olis vaikeeta? Kulli pois lahkeesta mahaa vasten ja kukaan ei huomaa! Siis ihan ihme jorinoita täällä välillä! Pitää olla tyhmä äijä jos antaa seisokkinsa näkyä muille!
MIten se otetaan pois lahkeesta, jos on väkijoukossa?
Näinpä, kuvittele vaikka tilanne, että kävelet kirkkaasti valaistussa kauppakeskuksessa ruuhka-aikaan. Siinäkö pitäisi sitten vaan alkaa kaivella haarojaan? Voisi tulla sanomista ja vartija paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä kävi joskus ysiluokalla koulussa niin, että muna oli lahkeessa ja sitten yksi tyttö kumartui ja munani ampaisi pystyyn. Siellä lahkeessa se oli jumissa ja oltiin juuri odottamassa tunnin alkua ja siinä samassa sitten piti mennä luokkaan. Oli vähän epätoivoinen olo, että mitä nyt voi tehdä, ei paljon nolompaa voisi olla kuin hirveä erektio kaikkien nähden. Siinä sitten jotenkin taiteilin koulurepun munan eteen ja taisi se siinä jotenkin onnistua, kun kukaan ei siinä ruuhkassa niin asiaan kiinnittänyt huomiota.
Joo koulussa seisoi vähän väliä kun tytöt oli tiukoissa vetimissään. Olin vaan ylpeä siitä. Monta kertaa kävelin ja juoksin kulli pystyssä kun ajoin takaa leikillään pakenevaa tyttöystävääni. Hän rakasti härnätä mua. Tunsin silloin olevani maailman vahvin. Monesti annoin sille tilaa ja avasin housujani.
On jos se on farkkujen sisällä tai muuten tiukkojen housujen puristuksissa. Alasti se on ihan mahtavaa katella sitä samalla vaappumassa siinä.
Jos on miehen mitat ja kalu lahkeessa niin kyllä se kävely melko hankalaa on.
ei ole jos lihanuija on mukavasti vatsaa vasten; tasapaino ei järky kun se on vartalossa kiinni
melkein mahdotonta jos jöpöttävä jortikka on lahkeessa; väkisinkin joko jalka nousee ylös ja joutuu pomppimaan yhdella jalalla, tai sitten pitää kävellä otsa melkein maassa
vaikeaa alastomana, kun eteenpäin sojottava halko siirtää painopisteen niin eteen. Pitää kävellä reippaassa takakenossa, ettei kaadu nokalleen. Silloinkin kangen pitää olla raudanlujassa seisonnassa, ettei se heilu kävellessä ja riuhdo miestä puolelta toiselle.
Kyllä se mulla äkkiä laskettaa jos vaikka alasti nukutun yön ja aamuseisokin jälkeen lähtee liikkeelle. Vessaan kun pääsee niin pystyy jo ongelmitta kusemaan.