Kokemuksia huumekatkosta Aurorassa?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se asiakaskunta tällä palstalla pyörii 😂
No äläpä.
😶
Onko joku ollut vieroituksessa Turussa?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se asiakaskunta tällä palstalla pyörii 😂
Miksei pyöris? Ketä oikein luulet täällä pyörivän?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku ollut vieroituksessa Turussa?
Oon.
Vierailija kirjoitti:
Lahdessa pitkät jonot katkolle.
Ja Oulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka katuveturilla on juttuja tuolta. Ei kaiketi kovinkaan toimiva.
Ei pelkkä katko ketään raitista. Ne jotka hakeutuvat/pääsevät päihdekuntoutukseen katkon jälkeen saattavat jopa onnistua.
Ihmisiä pääsee irti huumeista jopa ilman katkoja, kuntoutusta tai korvaushoitoa. Itsekin oon päässyt ilman kenenkään apua. Oma motivaatio on tärkein. Pitää vaan päättää että nyt tää paska saa riittää ja teen itselleni elämän. Vieroitusoireita tietysti tulee ja ne pitää kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka katuveturilla on juttuja tuolta. Ei kaiketi kovinkaan toimiva.
Ei pelkkä katko ketään raitista. Ne jotka hakeutuvat/pääsevät päihdekuntoutukseen katkon jälkeen saattavat jopa onnistua.
Ihmisiä pääsee irti huumeista jopa ilman katkoja, kuntoutusta tai korvaushoitoa. Itsekin oon päässyt ilman kenenkään apua. Oma motivaatio on tärkein. Pitää vaan päättää että nyt tää paska saa riittää ja teen itselleni elämän. Vieroitusoireita tietysti tulee ja ne pitää kestää.
Juuri näin. Itse olin vuosia korvaushoidossa, ja pääsin onneksi siitä(kin) eroon. Kävin kyllä monta katkoa edeltävästi.
Harvemmin se Auroratalossa onnistuu se lopetus.
Hävetkää. Itseaiheutettu "sairaus"
Asuin siinä vieressä vuosia. Niitä vekkuleita oli hauskaa seurata. Milloin haettiin pihaltamme ambulanssilla jotain övereitä vetänyttä, milloin löytyi kokonaisia subulevyjä lasten keinujen luota ja voi sitä bisneksen tekoa, kun myivät korvauslääkkeitään toisilleen. Koko eteläinen Länsi-Pasila oli kyllä varsinainen Muumimaa Hemuleineen ja hattivatteineen Auroran takia.
Vierailija kirjoitti:
Peukkua vetävät.
Mikä on peukku?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta huumekatkoista kun en ole koskaan huumeita käyttänyt.
Mikä ihme saa ihmisen ANONYYMILLÄ palstalla tunkemaan tällaisen täysin tyhjän ja tarpeettoman kommentin jokaiseen päihteitä käsittelevään ketjuun!
Jotenkin vielä ymmärtäisin, jos kirjottaisi omalla nimellä ja haluaisi yrittää osoittaa olevansa muita parempi, mutta nimettömänä tuollaisen kirjoittamisessa ei ole kerrassaan mitään järkeä.
Kerro mikä sai sinut kirjoittamaan tuon! Minua oikeasti kiinnostaa, miksi?
Millasia ne hoitsut siellä on? Tylyjä tai niuhoja?