Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen, joka sanoo olevansa "hyvis", ei koskaan näytä sitä käytännössä?

Vierailija
17.09.2024 |

Yleensä nämä "hyvikset" haluavat vain riidellä ja aiheuttaa polarisaatiota.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt ihmiseen, joka sanoisi olevansa "hyvis". Hyvesignaloijia nyt löytyy joka kivenkolosta ja niitä, joille vaikkapa joku hyväntekeväisyyden tekeminen on statusjuttu tai oman arvonsa nostatusta, osa toki pyyteettömiäkin, mutta he harvemmin tekevät asiasta numeroa. 

Mutta ei näillä ole mitään yhteneviä ulkoisia piirteitä, jotka korostuisivat. Mitä tarkoitat tuolla "näyttää hyvikseltä"?

Vierailija
2/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt ihmiseen, joka sanoisi olevansa "hyvis". Hyvesignaloijia nyt löytyy joka kivenkolosta ja niitä, joille vaikkapa joku hyväntekeväisyyden tekeminen on statusjuttu tai oman arvonsa nostatusta, osa toki pyyteettömiäkin, mutta he harvemmin tekevät asiasta numeroa. 

Mutta ei näillä ole mitään yhteneviä ulkoisia piirteitä, jotka korostuisivat. Mitä tarkoitat tuolla "näyttää hyvikseltä"?

Ensin vastasit ja sitten vasta kysyit tarkennusta, kun et ymmärtänyt kysymystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän nähdään ihan valtiollisella tasolla, kuin myös ihan yksilöllisellä ja eri maailman puolien välillä. Länsi on ihan saattanan kaksinaismoralistinen ja oikeestaa kaikki ihmiset esim meidänkin valtiossa. 

Emt johtuukse oikeesti vaa siitä että tavallaan "omia" kansalaisia "suojellaan" propagandalla, vai onko se oikeasti niin että kaikki on tyhmiä 

Pahakin ihminen luulee tekevänsä aina oikein. 

Kaikki omat virheet heijastetaan aina muualle, minä olen hyvä ja sinä paha, tarkottaa oikeasti sitä että minä olen paska enkä ymmärrä sinua. 

Vierailija
4/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useasti. Useimmiten haluavat nimenomaan riitaa, katsovat muita slaspäin ja ovat ahdasmielisiä. Vähän kuin kiihkouskovaiset, jotka pimahtavat samantien jos joku on eri mieltä. Valtavat ennakkoluulotkin 

Vierailija
5/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivis oli tuttu, mut hyviksestä en tiiä mitään.

Vierailija
6/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt merkille, että ne jotka eniten "hyvyyttään" korostavat, ovat petollisimpia k*sipäitä. Varmaan joku peiteoperaation yritys paskalle käytökselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän