Jättis täysin pilattu! En anna anteeksi.
Ostinpa Jättiksen ekaa kertaa vähään aikaan. Lapsuudesta asti rakkaan. Herkullinen, kermainen, laadukas suklaapinta. Ja nimenomaan jättimäinen.
Uusi pakkaus oli pahaenteinen. Ja kyllä ihan kamala paska. Suklaa on sitä halpaa suklaankaltaista, jota ollut vuosi ruotsalaisissa jäätelöissä. Ohut ja lyhyt kerros sitä suklaata. Jättimäisyyttä on enää pitkä, kapea se tötteröosa, itse tuutti pieni, paha, ankea, köyhäilevä.
No sehän on Unileverin nykyään. Tää suuri ylikansallinen paskafirma, jonka motto on "paskaa pakettiin", kaikki tehdään mahdollisimman halvalla vaikka firma on jo sikarikas. Ingman myyty heille. Niin anteeksintamatonta ja tyylitöntä. Mutta hei, it's nykyaika.
Kommentit (271)
Kaikki muukin kaupoista on paskottu. Jos haluat mitään hyvää niin joudut tekemään itse. Kohta mukaanlukien vaatteet ja huonekalut sekä taide...
Osta jäätelövohvelia, vaniljajäätelö, mansikkahilloa ja maitosuklaata. Saat parempaa ja enemmän.
Jep tosi pahaa nykyään, samoin olen huomannut aarresaari (jos oli sen nimi) ja ässämix pussit joissa ennen ollut hyvät salmiakit maistuvat nyt todella erikoisilta
Vierailija kirjoitti:
Osta jäätelövohvelia, vaniljajäätelö, mansikkahilloa ja maitosuklaata. Saat parempaa ja enemmän.
Ap tässä.
Aion tehdä tämän SEKÄ oikeasti kirjoittaa Unileverille meilin, että vaadin takaisin niitä paria euroa, sillä pakkauksesta ei millään tavalla kuoriutunut Jättis vaan jokin kummallinen sulava anus-seksilelu. Kiitos ideasta, kirjoittakaa tekin. 😀😀😀😀
On aika surullista, että edes meidän keski-ikäisten aikuisilla lapsilla ei ole käsitystä mille ruoka tai herkut maistui ennen. Ne oli ihania ja siksi niitä ei tarvinnut syödä kilokaupalla ja lihoa järkyttäväksi läskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Aion tehdä tämän SEKÄ oikeasti kirjoittaa Unileverille meilin, että vaadin takaisin niitä paria euroa, sillä pakkauksesta ei millään tavalla kuoriutunut Jättis vaan jokin kummallinen sulava anus-seksilelu. Kiitos ideasta, kirjoittakaa tekin. 😀😀😀😀
TEIDÄN JÄTTIS EI OLE KUIN SURKEA KATKARAPU!
Nykyaika on perseestä.
Kaikki on hajutonta ja mautonta.
Jäätelö ja musiikki.
ennen se oli suosikkini enää en osta
Uusi nimi voisi olla Pikkis = pikkuinen
Kingis-puikon kuorrutekin on pilattu. Ei ole enää paksuhko ja rapsahtava.
Koska en ole löytänyt hyvää jäätelöä enää, teen itse. Ero aiempiin jäätelöihin on niin suuri. Olen muuten kaikkiruokainen enkä nillittäjä, ja jäätelöiden surkeudesta on puhuttu palstalla paljon. On ollut jopa niin huonoa että jäänyt syömättä ja heitetty pois, mikä on aika uskomatonta.
Jäätelöasiassa voi todella sanoa: Tehdään itse. Ei tarvitse jäätelökonetta. Blenderi riittää, ja/tai sähkövatkain. Netti on ohjeita pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Uusi nimi voisi olla Pikkis = pikkuinen
Tai Halpis. Tai Paskis. Tai Per*eensuristin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä ei ole ollut enemmän puhetta? Kuinka kauan tää on ollu? Voisko ne palauttaa sen?
Ei ihmiset uskalla puuttua näihin. "Kyllä meille välttää." On se motto siihen asti kun tuote pilataan kokonaan. Kaikki suomalaiset perusoluetkin kaupoissa maistuu ihan samalle hiivanpaskalle. Hyi helvetti.
Juhlatuutti lakka on mun suosikki nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Juhlatuutti lakka on mun suosikki nykyään.
Joo aina oli kyse siitä, kumman ostaa, Juhlatuutin vai Jättiksen. Mutta onko sekään enää oikeanlainen?
Joku parikymppinen ruotsalainem päättää pian, että pitää paskantaa se aneemiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Nykyaika on perseestä.
Kaikki on hajutonta ja mautonta.
Jäätelö ja musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole löytänyt hyvää jäätelöä enää, teen itse. Ero aiempiin jäätelöihin on niin suuri. Olen muuten kaikkiruokainen enkä nillittäjä, ja jäätelöiden surkeudesta on puhuttu palstalla paljon. On ollut jopa niin huonoa että jäänyt syömättä ja heitetty pois, mikä on aika uskomatonta.
Jäätelöasiassa voi todella sanoa: Tehdään itse. Ei tarvitse jäätelökonetta. Blenderi riittää, ja/tai sähkövatkain. Netti on ohjeita pullollaan.
Ihan fiksua ja kivaa. Mutta kyllä mä haluan ohikulkiessani silloin tällöin ostaa valmiin jäätelön. Tai uimarannan kipskista lapsille. Ala sinne kantamaan 9mia jäätelöitä. Oon järkyttynyt siitä, että joku uskaltaa tuhota JÄTTIKSEN JA KINGIKSEN!!!!!!
Mites Magnum? Oli mun suosikki aikoinaan, mutta en uskalla ostaa ja pettyä. Maksaa nykyään varmaan kympin kappale...
Heti ostaisin jos nimi muuttuu Pikkikseksi. Se ei olisi kuluttajan johtamista harhaan, koska jokainen muistaa, millainen the original Jättis oli :)
Voin uskoa, millainen se on nykyään. En ole vielä maistanut ja kannattaneeko maistaakaan. Muistelen kaiholla 80-luvun Jättistä, se oli se tuuteista isokokoisin silloin ja maistui