Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis ONKO OIKEASTI ihmisiä, jotka syö pelkästään kotona tehtyä ruokaa joka päivä, ei koskaan einestä tai ravintolassa?

Vierailija
17.09.2024 |

Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.

Ravintolasta saa myös parempaa kuin kotona tehtynä edullisesti isoja annoksia.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä itse ruokaa jos vaan pystyy. Helppoa, terveellisempää ja ei mene pitkää aikaa. Lisäksi tänä päivänä turvallisempaa. Ostin aiemmin useasti esim. Saarioisen Spagetti Bolognese valmis aterioita, mutta en enää. Löysin joka kerta spagetin joukosta PALJON pieniä punaisia muovisuikaleita, jotka päätyneet jotenkin ruokaan. Osa suikaleista on niin pieniä ja huomaamattomia, että nälkäisenä vedät helposti nämä kaikki muovit mahaasi. Mietipä vaan mikä määrä muovia menee mahaasi jos syöt näitä joka päivä ja viikko. Ilmoitin asiasta myös Saarioiselle, mutta viimeksi toissapäivänä oli edelleen heidän ruoassa muovia. Kotiruoka on siis parempaa ja turvallisempi vaihtoehto.

Ota kuva seuraavalla kerralla ja anna juttuvinkki iltapaskaan, niin asiat muuttuu. 

Vierailija
22/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keksi jo uusi aihe, olet jankuttanut tätä kymmeniä kertoja, ilmiannettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä itse ruokaa jos vaan pystyy. Helppoa, terveellisempää ja ei mene pitkää aikaa. Lisäksi tänä päivänä turvallisempaa. Ostin aiemmin useasti esim. Saarioisen Spagetti Bolognese valmis aterioita, mutta en enää. Löysin joka kerta spagetin joukosta PALJON pieniä punaisia muovisuikaleita, jotka päätyneet jotenkin ruokaan. Osa suikaleista on niin pieniä ja huomaamattomia, että nälkäisenä vedät helposti nämä kaikki muovit mahaasi. Mietipä vaan mikä määrä muovia menee mahaasi jos syöt näitä joka päivä ja viikko. Ilmoitin asiasta myös Saarioiselle, mutta viimeksi toissapäivänä oli edelleen heidän ruoassa muovia. Kotiruoka on siis parempaa ja turvallisempi vaihtoehto.

Bolognese on helpoimpia kotiruokia. Varsinkin jos keittää pakastimeen satseja pohjakastiketta.

Vierailija
24/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö jotkut oikeasti joka päivä muuta kuin kotona tehtyä ruokaa, ap:n kysymys toisinpäin. Kotona tehty on edullista,ei siihen aikaa mene ja jos menee niin haittaako. Ja on paljon parempaa ja terveellistä. 

Vierailija
25/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n BMI = punkero.

Vierailija
26/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään ravintolassa syömässä ainoastaan lomamatkoilla, enkä muista koska oltaisiin ostettu eineksiä. Ehkä joskus ollaan, mutta todella harvoin, ehkä kerran parissa vuodessa. 

Itse tehty ruoka on laadukkampaa, edullisempaa ja maultaan parempaa. Aiemmin käytiin ravintoloissa, mutta kun jatkuvasti vain petyttiin hinta-laatusuhteeseen, niin todettiin elämän olevan mukavampaa kun tekee ruoan itse. 

Vierailija
27/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paistettu pihvi ja keitetyt perunat lisukkeineen ja punaviinillä maksa ravintolassa ihan sikana, lisäksi kotona tehty on parempaa.

Vierailija
28/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietit tätä samaa tasaisin väliajoin...

Kun hän ei vain ymmärrä asiaa. Joillakin on niin pienet aivot, ettei ne vain opi ja omaksu uutta. Siellä hän ressukka miettii päivät pääksytysten, että miksi ihmeessä tehdä ruokaa kun voi syödä pitsaa ja hamppareita, om nom.

Vierailija
29/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kyllä siitä vuosia on kun olisin ravintolassa syönyt. Eineksiäkään en juuri ostele. Minä nautin ruoanlaitosta, se on mun harrastus. Lisäksi en tykkää einesruokien mausta. Asun syrjäisessä paikassa, joten ei lähellä mitään ravintoloita olekaan, eikä lähikaupoissa kummoista einesvalikoimaa. 

Vierailija
30/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus syön jonkun einesaterian, olo on vähän ajan päästä kuin olisi karkkipussin vetäissyt. Ihmettelen usein, että kuka niitä voi syödä ja vielä usein.

Vierailija
31/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus tasaisin väliajoin 

Vierailija
32/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljpn laadukkaampi tää on, kun sun tekemät alotukset

Vierailija
33/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausiin en ole eineksiä ostanut enkä syönyt, ja tiiättekö palstalaiset, en ole ollut kipeänäkään näinä vuosina. Mielestäni ruuanlaitto on mukavaa puuhaa ja voin viettää tuntejakin hellan ääressä. Ruuanlaitto on tavallaan minulle harrastus ja erittäin palkitseva, näin sen koen. Tulee kokeiltua uusia reseptejä ja saa niistä kivoja makunautintoja usein  myös hyvin edullisesti.

M

Vierailija
34/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukas? Mistä kohtaa?-eri

Jankutus on säännöissä kielletty.

Vierailija
35/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukas? Mistä kohtaa?-eri

Jankutus on säännöissä kielletty.

Sitten voisit kans mennä muualle ton sun poistoon-jankutukses kanssa

Vierailija
36/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen on ainoastaan palstamamma. Hän on täydellinen työssään vaativassa asiantuntijatehtävässä sekä kotona pullantuoksuisena äitinä ja vaimona. Hän tekee kaiken ruuan itse. Ilomielin ja hymyillen. Kasvikset ja juurekset ovat omasta maasta. Liha on täydellisen mamman miehen metsästämää. Aina tuoretta ja kyseisen kauden mukaista. Kala on ainoa mikä ei ole omaa. Sen tuo täydellisen mamman isä omista verkoistaan ja tuoreena. Emme pääse koskaan tähän tasoon, mutta voimme pyrkiä siihen.

Vierailija
37/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen on ainoastaan palstamamma. Hän on täydellinen työssään vaativassa asiantuntijatehtävässä sekä kotona pullantuoksuisena äitinä ja vaimona. Hän tekee kaiken ruuan itse. Ilomielin ja hymyillen. Kasvikset ja juurekset ovat omasta maasta. Liha on täydellisen mamman miehen metsästämää. Aina tuoretta ja kyseisen kauden mukaista. Kala on ainoa mikä ei ole omaa. Sen tuo täydellisen mamman isä omista verkoistaan ja tuoreena. Emme pääse koskaan tähän tasoon, mutta voimme pyrkiä siihen.

Unohdit myös korkeakoulutettu vähintään kahdella maisterintutkinnolla, hoikkavartaloinen ja syntymästään lahjakas

Vierailija
38/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pataruoan valmistelu 10min, uunissa työpäivän ajan, syö 1-100 kertaa, padan koosta riippuen. En todellakaan ymmärrä, miksi kukaan söisi eineksiä.

Vierailija
39/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeteltuani kokkaamaan kunnon ruokaa, ei eineshyllyn antimet maistu enää miltään. Miksi maksaisin enemmän teollisesta lisäainemoskasta, kun saan tehtyä halvemmalla tuoreista raaka-aineista paljon maistuvampaa ja terveellisempää ruokaa?! Enkä suinkaan kokkaa joka päivä, vaan teen kerralla useamman päivän ruoat.

M50

Vierailija
40/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankutus poistoon.

Ihan asiallinen aloitus

Ap