Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei työpaikkailmoituksessa mainittu yhteyshenkilö vastaa puhelimeen?

Vierailija
17.09.2024 |

Siinä on soittoaika mitä pitää noudattaa mutta hän hylkää kaikki puheluni. Olen jo kahden ja puolen tunnin ajan soittanut hänelle aikalailla putkeen mutta en ole vielä päässyt läpi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut kuka soittaa palvelusta numerosi? Joku tekee tälläkin tavalla kiusaa, yhdelle työkaverille oli spämmätty, että hän on valepoliisi ja yhdelle puhelinmyyjä. 

Ap soittaa niin ettei numero näy.

Just, millä sulle voi soittaa takaisin kun ehtii palamaan asiaan? 

Vierailija
22/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite joudun joskus tekemään tuota jos kännykkään soitellaan samaan aikaan kun jo puhun luureissa toista puhelua esim. Teamsin kautta. Minulla on vain kaksi korvaa ja yksi suu niin kovin moni puhelu ei onnistu samaan aikaan. Jos soittaja lähettää viestin asiastaan niin soittelen perään kunhan ehdin. 

Etkä osaa laitta sitä valmista tekstaria soitan takaisin? 

En jos minulla on kiire tehdä jotain muuta. Etkä sinä osaa laittaa tekstaria missä asiassa yritit tavoitella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite joudun joskus tekemään tuota jos kännykkään soitellaan samaan aikaan kun jo puhun luureissa toista puhelua esim. Teamsin kautta. Minulla on vain kaksi korvaa ja yksi suu niin kovin moni puhelu ei onnistu samaan aikaan. Jos soittaja lähettää viestin asiastaan niin soittelen perään kunhan ehdin. 

Ihan oikeasti, meistä osalle tulee niitä puheluita päivässä kymmeniä ja taas kymmeniä, joten en todellakaan laita jokaiseen tuota "soitan takaisin". Iso osa soittajista joko soittaa myöhemmin uudelleen, laittaa asiansa sähköpostilla tai osaa itse viestiä asiastaan jättäen soittopyynnön, jolloin on sitten helpompi löytää ne numerot, joihin takaisinsoitto on relevanttia. 

Vierailija
24/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan mutta en halua, miksi lupaisin soittaa vaikka puhelinmyyjälle takaisin? Jos et laita viestiä asiastasi en voi tietää oletko sellainen.

Vierailija
25/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, meistä osalle tulee niitä puheluita päivässä kymmeniä ja taas kymmeniä, joten en todellakaan laita jokaiseen tuota "soitan takaisin". Iso osa soittajista joko soittaa myöhemmin uudelleen, laittaa asiansa sähköpostilla tai osaa itse viestiä asiastaan jättäen soittopyynnön, jolloin on sitten helpompi löytää ne numerot, joihin takaisinsoitto on relevanttia. 

Mäkin olen noin kuusi tuntia päivässä puhelimessa, mutta ei ole mikään ongelma ottaa muita huomioon. Ei mulle kukaan ajankulukseen soittele kysyäkseen kuulumisia.

Vierailija
26/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa pas.....  pelleilyä on nykyajan työnhaku. 

Mene töihin. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.

Sitähän ap kokoajan yrittää innokkaasti.

No ei yritä, yrittää soittaa ja jos jonkun saa puhelimen päähän siellä sanotaan pistä hakemus. Voihan olla että näin flunssa kautena tämä henkilö on sairastunut.

Vierailija
27/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite joudun joskus tekemään tuota jos kännykkään soitellaan samaan aikaan9 kun jo puhun luureissa toista puhelua esim. Teamsin kautta. Minulla on vain kaksi korvaa ja yksi suu niin kovin moni puhelu ei onnistu samaan aikaan. Jos soittaja lähettää viestin asiastaan niin soittelen perään kunhan ehdin. 

Mäkin olen noin kuusi tuntia päivässä puhelimessa, mutta ei ole mikään ongelma ottaa muita huomioon. Ei mulle kukaan ajankulukseen soittele kysyäkseen kuulumisia

Ja sitten nämä samat ihmiset parkuu kun heille ei vastaa, jne 

Vierailija
28/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, lopulta sillä ei ole mitään väliä miksi sulle ei vastata. Tuollaiseen kannattaa yrittää soittaa pari kertaa ja sitten muuttaa lähestymistapaasi sekä kokeilla lähettää tekstaria, lähettää sähköpostia, tai odottaa muutama tunti sekä soittaa sitten  uudestaan.

Jos et osaa muuttaa omaa lähestymistapaasi vaan pommitat yhteyshenkilöä ties kuinka monella soitolla, niin näytät sitä tehdessäsi idiootilta ja pienennät mahdollisuuksiasi tulla valituksi.

Vierailija
29/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti toimihenkilöt istuvat ison osan päivän ajasta palaverissa. Kalenteri saattaa myös olla ihan täyteen buukattu ja rekryt tehdään siinä muun työn ohessa. Normisettiä, että ei pääse aina vastaamaan.

Vierailija
30/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ mulla se pääasiallinen 5-6h menee teamsissaja projektityössä, niin niille puheluille aikaa jää se tunti-pari päivässä, lisäksi pitää reagoida sähköposteihin. Ja tehdä joskus omia kirjallisia töitäkin :)

Ymmärrän toki, että ei ole kivaa jos jätetään täysin huomiotta yhteydenotto, mutta jos siellä on normaalisti ne 10-15 puhelua purettavana jonossa ja rekry-yhteyden takia vaikka 10-15 lisää, niin aika ei vain yksinkertaisesti riitä soittelemaan kaikille vastapuhelua. Lähinnä sieltä poimii asiakkailta tulleet puhelut sekä he, jotka ovat viestillä laittaneet asiansa ja pyytäneet yhteydenottoa. 

Yksi, mikä on aika hämmentävää näissä, on se että joskus (rekry-)yhteydenottopyyntöön takaisin soittaessa ihmiset suuttuu (??) jos soittaa yhtään klo 16 jälkeen. 

Vierailija
31/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, lopulta sillä ei ole mitään väliä miksi sulle ei vastata. Tuollaiseen kannattaa yrittää soittaa pari kertaa ja sitten muuttaa lähestymistapaasi sekä kokeilla lähettää tekstaria, lähettää sähköpostia, tai odottaa muutama tunti sekä soittaa sitten  uudestaan.

Jos et osaa muuttaa omaa lähestymistapaasi vaan pommitat yhteyshenkilöä ties kuinka monella soitolla, niin näytät sitä tehdessäsi idiootilta ja pienennät mahdollisuuksiasi tulla valituksi.

Tuollaiseen kannattaa yrittää soittaa pari kertaa ja sitten siirtyä hakemaan jotain muuta työpaikkaa. Valinta on jo tehty, yhteyshenkilön jatkuva pommittaminen ei huononna mutta ei toden totta myöskään paranna asemia.

Eri

Vierailija
32/32 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä teille malliesimerkki nokkapystyssätyönhakijasta, joka kuvittelee olevansa joku taivaan lahja kaikille firmoille ja sitten ihmettelee miten siellä ei tätä tajuta ennen kuin hän on edes esittäytynyt. Että kun siellä ei ollakaan rivissä asennossa odottamassa että jos hän suvaitsisi tulla heille töihin. Ja sitten ihmetellään kun ei mistään saa töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi