Mies tulee ja sotkii tahallaan kaikki suunnitelmani
Alan epäillä että kyseessä on kaasuvalottaminen, eli mies tekee tätä tietoisesti, koska tietää minun olevan järjestelmällinen ja tarkka, joka ainoan suunnitelman jonka olen tietyille päiville laatinut, ei sovi hänelle, vaan hän vitkuttelee ja tekee suunnitelman mahdottomaksi toteuttaa, mikäli hän on asian toinen osapuoli, jos hän ei siinä ole mukana, miettii hän kuitenkin tarkkaan, miten minun työn, tapaamisen tai menemisen voisi jollain tapaa pilata, koska hän ei voi sietää sitä, että onnistun tai asia menee mutkattomasti oikeaa reittiä tai laadittua suunnitelmaa eteenpäin, hän rakastaa sitä, kun saa pilata työni ja saa sen tuntumaan entistä raskaammalta ja vaikeammalta. On todennäköisesti pakko joko erota tai aiheuttaa hänelle samantyyppistä tuntemusta.
Kommentit (92)
Miksi ihmeessä raahaatte tuollaisia miehiä mukananne. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Että on joku jota syyttää epäonnistumisista.
Voi ei, sinä siis suunnittelet ja suunnittelet ihan itseksesi ja mies pilaa kaiken kun et ole kysynyt hänen mielipidettä suunnitelmiin. On se sika mies, kun ei ota huomioon että juuri sinä teit suunnitelmat ihan itse
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei tee tuota ihan noin kamalasti, arvostaa kyllä jos minulla on jotain oikeasti tärkeää menoa. Mutta jos olen menossa kavereiden kanssa, niin aloittaa riidan ennen lähtöä, että minun pitää lähteä pahoilla mielin. Tekee myös todella usein sellaista, että sanoo, että menee itse huomenna paikkaan x. Sovitan omat menot siihen, ettei tarvita autoa samaan aikaan yms. Sitten odotan koko sen päivän hänen lähtöä, eikä hän sano ettei olekaan menossa, ja jossain kohtaa on pakko kysyä että oliko hän menossa ja sitten hän hermostuu, miksi kyttään hänen menoja ja että ei hän tänään jaksanut mennä.
Mun ex teki tuota samaa. Järjesti riidan aina kun kävin jossain kavereiden kanssa, tai vaikka kaverin luona kylässä.
Jossain vaiheessa alkoi tekemään sellaista, että jos kerroin hänelle että olen menossa vaikka Minnan kanssa elokuviin tai kylään Nooran luokse, vastasi hän, että "no katsotaan sitä sitten, en vielä tiedä." Ihan kuin olisi luullut että kysyn lupaa kotoa poistumiseen.
Siinä suhteessa tuli paljon muitakin outoja juttuja. Mies alkoi mm. pitämään rajojani ominaan. Saattoi tyhjentää lompakkoni kysymättä lupaa, tai laittaa roskiin opiskelupapereitani. Kun kysyin miksi sellaista teki, niin vastasi että ei siinä lukenut että ei saa ottaa.
Niitä juttuja kun tuli tarpeeksi, niin muutin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on miehen syytä! Minä, minä, minä ja minun suunnitelmat, minun aikataulut jotka minä olen laatinut. Minä minä minä. Miehen syy.
Kyllä vain, minä ne joudun tekemään, koska hänkään ei pysty töitäni tekemään eikä suunnitelmiani laatimaan, mutta pilaamaan pystyy, et kai vaan ole hoitoalalla ?
Olin hoitoalalla, mutta vaihdoin sieltä pois huonon työilmapiirin vuoksi, mutta miten tämä liittyy yhtään mihinkään?
Parisuhteessa on aina kaksi ihmistä ja kaksi eri puolta. Molempien on syytä katsoa peiliin jos suhde ei toimi. Niin se vain on.
Arvasin tai oikeastaan tiesin, siellä esiintyy juurikin kaasuvalottamista ja muiden työntekijöiden ilmapiirin ja tehtävien
Miksi olet noin kateellinen, oletko saanut toimivan lääkityksen ?
Vierailija kirjoitti:
Heh, raahata on oikein kelpo sana tähän, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, sinä siis suunnittelet ja suunnittelet ihan itseksesi ja mies pilaa kaiken kun et ole kysynyt hänen mielipidettä suunnitelmiin. On se sika mies, kun ei ota huomioon että juuri sinä teit suunnitelmat ihan itse
Kato hokasit, kestikö kauan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaah, kyllä taas kannatti olla lapseton sinkku! Saa tehdä omasta elämästä just niin helppoa tai vaikeaa kuin ite haluaa.
Vaikuttaa siltä että ap on yhdessä miehen kanssa siksi, että ei tarvitse kohdata omaa keskeneräisyyttään.
Ap:n tarina vaikuttaa siltä, että mies on vajaaälyinen eikä osaa olla hommissa mukana, ketä se yllättää, jos suomalainen mies on vässykkä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei tee tuota ihan noin kamalasti, arvostaa kyllä jos minulla on jotain oikeasti tärkeää menoa. Mutta jos olen menossa kavereiden kanssa, niin aloittaa riidan ennen lähtöä, että minun pitää lähteä pahoilla mielin. Tekee myös todella usein sellaista, että sanoo, että menee itse huomenna paikkaan x. Sovitan omat menot siihen, ettei tarvita autoa samaan aikaan yms. Sitten odotan koko sen päivän hänen lähtöä, eikä hän sano ettei olekaan menossa, ja jossain kohtaa on pakko kysyä että oliko hän menossa ja sitten hän hermostuu, miksi kyttään hänen menoja ja että ei hän tänään jaksanut mennä.
Mun ex teki tuota samaa. Järjesti riidan aina kun kävin jossain kavereiden kanssa, tai vaikka kaverin luona kylässä.
Jossain vaiheessa alkoi tekemään sellaista, että jos kerroin hänelle että olen menossa vaikka Minnan kanssa elokuviin tai kylään Nooran luok
MIEHET ovat siis sairaita päästään, eivätkä tee mitään, eivät varmaan, koska kaikki naiset haisee pillulta ja eihän niitä voi kuin kytätä ja paimentaa, ettei naapurin setä käy kiinni.
Ota ero - ei vaikuta lainkaan hyvältä tyypiltä, tilanne yleensä vain pahenee ja voi olla liian myöhäistä paeta, saattaa joku päivä laittaa sinut pakettiin kun tätä rataa näyttää jatkavan.
Aloitus on hieman liian sössöttävä. Ei meinaa saada selvää mistä on kyse. Ei ihme, jos mies ei ymmärrä tätä muijaa.
Nainen pilaa miehen suunnitelmat?