Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tulee ja sotkii tahallaan kaikki suunnitelmani

Vierailija
17.09.2024 |

Alan epäillä että kyseessä on kaasuvalottaminen, eli mies tekee tätä tietoisesti, koska tietää minun olevan järjestelmällinen ja tarkka, joka ainoan suunnitelman jonka olen tietyille päiville laatinut, ei sovi hänelle, vaan hän vitkuttelee ja tekee suunnitelman mahdottomaksi toteuttaa, mikäli hän on asian toinen osapuoli, jos hän ei siinä ole mukana, miettii hän kuitenkin tarkkaan, miten minun työn, tapaamisen tai menemisen voisi jollain tapaa pilata, koska hän ei voi sietää sitä, että onnistun tai asia menee mutkattomasti oikeaa reittiä tai laadittua suunnitelmaa eteenpäin, hän rakastaa sitä, kun saa pilata työni ja saa sen tuntumaan entistä raskaammalta ja vaikeammalta. On todennäköisesti pakko joko erota tai aiheuttaa hänelle samantyyppistä tuntemusta.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, mieslapset saapuivat paikalle kaasuvalottamaan, miten on mukamas normaalia ja yleistä, että mies paskoo kaikkien naisen suunnitelmien päälle. 

Hahahaa, en oo ikinä kohdannu suunnittelukyvyn omaavaa naista

Vierailija
62/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on miehen syytä! Minä, minä, minä ja minun suunnitelmat, minun aikataulut jotka minä olen laatinut. Minä minä minä. Miehen syy.

Kyllä vain, minä ne joudun tekemään, koska hänkään ei pysty töitäni tekemään eikä suunnitelmiani laatimaan, mutta pilaamaan pystyy, et kai vaan ole hoitoalalla ?

Olin hoitoalalla, mutta vaihdoin sieltä pois huonon työilmapiirin vuoksi, mutta miten tämä liittyy yhtään mihinkään? 

Parisuhteessa on aina kaksi ihmistä ja kaksi eri puolta. Molempien on syytä katsoa peiliin jos suhde ei toimi. Niin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo sairasta että nainen suunnittelee miehen puolesta asioita kysymättä mieheltä jonka jälkeen ahdistuu ja loukkaantuu kun mies ei toteuta yksin naisen tekemiä suunnitelmia

Vierailija
64/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on miehen syytä! Minä, minä, minä ja minun suunnitelmat, minun aikataulut jotka minä olen laatinut. Minä minä minä. Miehen syy.

Kyllä vain, minä ne joudun tekemään, koska hänkään ei pysty töitäni tekemään eikä suunnitelmiani laatimaan, mutta pilaamaan pystyy, et kai vaan ole hoitoalalla ?

Olin hoitoalalla, mutta vaihdoin sieltä pois huonon työilmapiirin vuoksi, mutta miten tämä liittyy yhtään mihinkään? 

Parisuhteessa on aina kaksi ihmistä ja kaksi eri puolta. Molempien on syytä katsoa peiliin jos suhde ei toimi. Niin se vain on.

Arvasin tai oikeastaan tiesin, siellä esiintyy juurikin kaasuvalottamista ja muiden työntekijöiden ilmapiirin ja tehtävien tietoinen sabotoiminen...

Vierailija
65/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.iten sibä pystyt suunnittelemaan miehen puolesta jos kerran ei ole mitenkään mahdollista että mies voisi suunnitella sinun puolesta? 

Taidat olla tyypillinen itsekäs minä minä minä ja minun suunnitelmat välittämättä muista ihminen?

Vierailija
66/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo sairasta että nainen suunnittelee miehen puolesta asioita kysymättä mieheltä jonka jälkeen ahdistuu ja loukkaantuu kun mies ei toteuta yksin naisen tekemiä suunnitelmia

En minä ahdistu, vaan mieheni ahdistuu siinä määrin, että valitsee työkalukseen minunkin suunnitelman pilaamisen, ehkä heikko itsetunto hänellä tai ongelmana se, ettei itse kykene suunnittelemaan juurikaan mitään, vaan kadehtii kun toinen selviää ja osaa selkeyttää tilanteet, pitäähän niitä saada sormeilla ja häijyyttä jakaa, se voi olla jopa nautinto sille, jolla ei muita keinoja ole.

Vierailija
67/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.iten sibä pystyt suunnittelemaan miehen puolesta jos kerran ei ole mitenkään mahdollista että mies voisi suunnitella sinun puolesta? 

Taidat olla tyypillinen itsekäs minä minä minä ja minun suunnitelmat välittämättä muista ihminen?

Vastauksestasi päätellen olet yhtä tympeä ja kade ihminen toisten onnistumisten vuoksi, ei kannata, se syö vain sinua sisältäpäin, kokeile jotain positiivista ja yritä olla tyytyväinen jos edes toinen osaa.

Vierailija
68/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, kyllä taas kannatti olla lapseton sinkku! Saa tehdä omasta elämästä just niin helppoa tai vaikeaa kuin ite haluaa. 

Vierailija
69/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys naisille täällä nyt kun kipaa miestä jälleen haukutte kun mies ei toteuta naisen tekemiä suunnitelmia niin haluaisitteko itse parisuhteeseen missä sinun mielipiteellä ja haluilla ei ole mitään merkitystä kun sinulle on valmiiksi roolitettu rooli jota sinun pitää toteuttaa?

Vierailija
70/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille täällä nyt kun kipaa miestä jälleen haukutte kun mies ei toteuta naisen tekemiä suunnitelmia niin haluaisitteko itse parisuhteeseen missä sinun mielipiteellä ja haluilla ei ole mitään merkitystä kun sinulle on valmiiksi roolitettu rooli jota sinun pitää toteuttaa?

Siitäkö on kyse, jos ap on menossa työhaastatteluun, ja mies tekee sen hankalaksi? Eihän tuo suunnitelma edes kosketa miestä. 

Vierailija
71/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla luetun kohdentaminen käytäntöön jotenkin vaikeaa, nyt olisi kysymys siitä, että MIES PILAA NAISEN SUUNNITELMAT, siis naisen henkilökohtaiset suunnitelmat eikä kuten sinä intät, että nainen on vaatinut miestä toteuttamaan naisen laatiman suunnitelman. Mitä teet työksesi, toivottavasti et mitään merkityksellistä?

Vierailija
72/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin tai oikeastaan tiesin, siellä esiintyy juurikin kaasuvalottamista ja muiden työntekijöiden ilmapiirin ja tehtävien tietoinen sabotoiminen...

Sinä olet mieleltäsi sairas. Hanki hoitoa.

Vierailija
73/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytät siis omien suunnitelmiesi pilaamisesta miestä jota nämä suunnitelmat eivät koske. Sanot että mies kaasuvalottaa ja sen kuvailet vitkutteluna. Minusta sinä olet iso osa ongelmaa.

Vierailija
74/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaah, kyllä taas kannatti olla lapseton sinkku! Saa tehdä omasta elämästä just niin helppoa tai vaikeaa kuin ite haluaa. 

Vaikuttaa siltä että ap on yhdessä miehen kanssa siksi, että ei tarvitse kohdata omaa keskeneräisyyttään. 

Vierailija
75/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilaa, nainen minä.

Vierailija
76/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä lause, en ole tainnut koskaan noin pitkää nähdä. Pilkut kuitenkin on, niin ei haitannut lukemista :)

En olisi tuollaisen miehen kanssa, vakava keskustelu ja sitten nostat kytkintä, jos ei muutu.

Vierailija
77/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkä lause, en ole tainnut koskaan noin pitkää nähdä. Pilkut kuitenkin on, niin ei haitannut lukemista :)

En olisi tuollaisen miehen kanssa, vakava keskustelu ja sitten nostat kytkintä, jos ei muutu.

Harva olisi kummankaan kanssa.

Vierailija
78/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi mies, kukaan ei tuntisi sympatiaa häntä kohtaan.

Vierailija
79/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasuvalotushullu on herännyt.

Vierailija
80/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ap voi tehdä suunnitelmia joita on mahdoton toteuttaa ja näin pääsee syyttelemään.