Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tulee ja sotkii tahallaan kaikki suunnitelmani

Vierailija
17.09.2024 |

Alan epäillä että kyseessä on kaasuvalottaminen, eli mies tekee tätä tietoisesti, koska tietää minun olevan järjestelmällinen ja tarkka, joka ainoan suunnitelman jonka olen tietyille päiville laatinut, ei sovi hänelle, vaan hän vitkuttelee ja tekee suunnitelman mahdottomaksi toteuttaa, mikäli hän on asian toinen osapuoli, jos hän ei siinä ole mukana, miettii hän kuitenkin tarkkaan, miten minun työn, tapaamisen tai menemisen voisi jollain tapaa pilata, koska hän ei voi sietää sitä, että onnistun tai asia menee mutkattomasti oikeaa reittiä tai laadittua suunnitelmaa eteenpäin, hän rakastaa sitä, kun saa pilata työni ja saa sen tuntumaan entistä raskaammalta ja vaikeammalta. On todennäköisesti pakko joko erota tai aiheuttaa hänelle samantyyppistä tuntemusta.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus narskun käytöstä. Kannattaa erota vielä kun on voimia ottaa ero.

Vierailija
22/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei tee tuota ihan noin kamalasti, arvostaa kyllä jos minulla on jotain oikeasti tärkeää menoa. Mutta jos olen menossa kavereiden kanssa, niin aloittaa riidan ennen lähtöä, että minun pitää lähteä pahoilla mielin. Tekee myös todella usein sellaista, että sanoo, että menee itse huomenna paikkaan x. Sovitan omat menot siihen, ettei tarvita autoa samaan aikaan yms. Sitten odotan koko sen päivän hänen lähtöä, eikä hän sano ettei olekaan menossa, ja jossain kohtaa on pakko kysyä että oliko hän menossa ja sitten hän hermostuu, miksi kyttään hänen menoja ja että ei hän tänään jaksanut mennä. 

Tuo on muuten myös tuttua, mieheni sanoo esim. että hän menee paikkaan B kello 18, kun kello tulee 18, ja kysyn, etkö mennytkään sinne, vastaa hän, että unohti mennä tai menee huomenna ja sama sitten huomenna, eli ei

Meillä tuota menen, en mene, menen, en mene, menen en mene tapahtuu mieheni osalta lähes joka viikko ja jos hän saa selville jonkin suunnitelman joka on lähes pakko tehdä, onkin juuri silloin hänellä se meno ja sitten ei kuitenkaan mene, henkistä väkivaltaa se on, ei mitään muuta, inhottavaa se on ja tilanteissa yritetään saada toinen kimpaantumaan, jotta päästään jälleen hyppimään silmille tai keksimään uusia menemättömiä menemisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla aika erilaiset luonteet ja mahdollisesti aika nuoria ilman elämän tuomaa kokemusta siitä että asiat harvemmin menee niin kuin on suunniteltu jos sopassa on kaksi kokkia.

Oletatko ap liikaa ja oletko kertaakaan puhunut asiasta suoraan kumppanille?

Aloituksen tekijä EI OLE Ap.

Aloituksen tekijä on AINA ap. Ap tarkoittaa alkuperäistä postaajaa tms. 

Vierailija
24/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteleeko joku tässä nyt itsensä kanssa?

Kaikki pidemmät vastaukset ovat samanlaisia, pelkää pilkkua käyttävää tuubaa kuin aloituskin.

Vierailija
25/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei tee tuota ihan noin kamalasti, arvostaa kyllä jos minulla on jotain oikeasti tärkeää menoa. Mutta jos olen menossa kavereiden kanssa, niin aloittaa riidan ennen lähtöä, että minun pitää lähteä pahoilla mielin. Tekee myös todella usein sellaista, että sanoo, että menee itse huomenna paikkaan x. Sovitan omat menot siihen, ettei tarvita autoa samaan aikaan yms. Sitten odotan koko sen päivän hänen lähtöä, eikä hän sano ettei olekaan menossa, ja jossain kohtaa on pakko kysyä että oliko hän menossa ja sitten hän hermostuu, miksi kyttään hänen menoja ja että ei hän tänään jaksanut mennä. 

Tuo on muuten myös tuttua, mieheni sanoo esim. että hän menee paikkaan B kello 18, kun kello tulee 18, ja kysyn, etkö mennytkään sinne, vastaa hän, että unohti mennä

Meillä on itseasiassa tuotakin, jos tyyliin kerran viikossa haluaisin saada auton käyttöön, niin alkaa vinkuminen, että hän on jumissa kotona ja haluaisi mennä sinne ja tänne. Jos en sitten mene tai menen bussilla, niin hän on kuitenkin itse kotona silloin, kuten kaikkina muinakin päivinä kun se auto oli vapaasti käytössä.

Vierailija
26/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä suhtaudut muihin ihmisiin ellei asiat mene sinun haluamallasi tavalla? Kun kuulee vain toisen puolen asiasta on vaikea sanoa juuta tai jaata, koska lopulta narsisti voisi kirjoitta juuri niin miten sinä kirjoitat. Tsempit kuitenkin.

Tervetuloa paikan päälle !

Vastauksesi ei varsinaisesti vahvistanut sitä mielikuvaa että osaisit käsitellä omia tunteitasi ja vastoinkäymisiä kovinkaan hyvin. Muutenkin elämässä käy todella tarkkojen aikataulujen kanssa niin, että lukuisten muuttujien vuoksi ne eivät pidä. 

Vierailija
27/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla aika erilaiset luonteet ja mahdollisesti aika nuoria ilman elämän tuomaa kokemusta siitä että asiat harvemmin menee niin kuin on suunniteltu jos sopassa on kaksi kokkia.

Oletatko ap liikaa ja oletko kertaakaan puhunut asiasta suoraan kumppanille?

Aloituksen tekijä EI OLE Ap.

Aloituksen tekijä on AINA ap. Ap tarkoittaa alkuperäistä postaajaa tms. 

Niinkö, olen luullut, että tuo on jonkun henkilön käyttämä nimimerkki, kiitos tästä tiedosta!

Vierailija
28/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten myös tuttua, mieheni sanoo esim. että hän menee paikkaan B kello 18, kun kello tulee 18, ja kysyn, etkö mennytkään sinne, vastaa hän, että unohti mennä tai menee huomenna ja sama sitten huomenna, eli ei mene. Ihan järkyttävää käytöstä!

Tuo on ihan tahallista uuvuttamista. Tuollainen käytös mistä ei oikein saa otetta, että mitä on meneillään ja saako sitä ihmetellä, loukkaantua kun eihän toinen oikeastaan ollut velvollinen ja siis todellla vain kummallista toimintaa. Minulla oli joskus eräs tuttu joka teki tuota ja vuosien varrella siitä tuli minulle outoja stressioireita pelkästään havaita se toiminta. Juuri sellaista dog whistle käytöstä, että minä vain kuulin jotain siinä käytöksen taustalla ja vedin hirveästi stressiä. Olen juuri sellainen kalenterien  ja aikataulujen pitäjä jonka suunnitelmat pitää ja tuo käytös, vaikka se ei kohdistunut minuun niin sai jotenkin pään sisällä raiteiltaan pelkästään kuulla siitä. 

Vierailija
29/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koittanu löysätä vähän nutturaa, se auttaa

Vierailija
30/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi enää omia menoja ollenkaan tuollaiselle. Ja noihin menen/en mene tyyppeihin suhtautuu niin että ei ne mene kuitenkaan. Tai no, varmaan kyllä eroaisin tuollaisista tyypeistä. 

Vierailija
31/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä varmaan kaikki ne, jotka suosivat aloittajan miehen käytöstä laittavat peukkua alaspäin, todella mautonta käytöstä.

Niin täällähän ei saa kyseenalaistaa naisen kirjoittamaa tekstiä. Koska sehän on aina totuus ja mies on aina paha. 

Vierailija
32/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vitkuttelee, miksi sinä et mene yksin? E

Vierailija
33/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se karju!

Vierailija
34/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä suhtaudut muihin ihmisiin ellei asiat mene sinun haluamallasi tavalla? Kun kuulee vain toisen puolen asiasta on vaikea sanoa juuta tai jaata, koska lopulta narsisti voisi kirjoitta juuri niin miten sinä kirjoitat. Tsempit kuitenkin.

Vastauksesi ei varsinaisesti vahvistanut sitä mielikuvaa että osaisit käsitellä omia tunteitasi ja vastoinkäymisiä kovinkaan hyvin. Muutenkin elämässä käy todella tarkkojen aikataulujen kanssa niin, että lukuisten muuttujien vuoksi ne eivät pidä. 

Työtehtävissäni ei tuo pidä paikkansa, vaan aikataulut on pidettävä ja koskaan en niistä moittimisia tai moista huonoa käytöstä saanut osakseni, kotona järjestelmällisyys ei toimi vaikka olisi vuosi aikaa laatia jokin asia kuntoon, joten nyt ei kemiat täällä sovi yhteen, ei riitä, että 1 henkilö käsittelee tunteensa oikein, mikäli toinen ei edes yritä, sama päteen työyhteisöissä, eli siellä KAIKKIEN kuuluu käyttäytyä eikä vain olettaa, että osa tiimiä käsittelee tunteitaan oikein. Sinusta en tiedä!

Vierailija
35/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten myös tuttua, mieheni sanoo esim. että hän menee paikkaan B kello 18, kun kello tulee 18, ja kysyn, etkö mennytkään sinne, vastaa hän, että unohti mennä tai menee huomenna ja sama sitten huomenna, eli ei

Ymmärrän ja allekirjoitan täysin tämän. Kokemus on yhteinen. Jos on järjestelmällinen ja haluaa suoriutua asioista ilman jatkuvaa kompurointia saa osakseen useasti tuollaista käytöstä joka piinaa eikä oikein työkaluja löydy oikaisuun, mutta kotona tuollaisen pitäisi olla kiellettyä, kodin pitäisi olla vapaa henkisestä väkivallasta ja epäasiallisesta käytöksestä. En lainkaan ihmettele Suomen isoja avioerotilastoja !

Vierailija
36/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtehtävissäni ei tuo pidä paikkansa, vaan aikataulut on pidettävä ja koskaan en niistä moittimisia tai moista huonoa käytöstä saanut osakseni, kotona järjestelmällisyys ei toimi vaikka olisi vuosi aikaa laatia j

Ethän sinä siedä kritiikkiä ollenkaan ja syytät kaikesta miestä.

Koitin ystävällisesti kysyä jo asiasta, mutta vastasit kysymykseeni sitten näin kiertäen.

Vierailija
37/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtehtävissäni ei tuo pidä paikkansa, vaan aikataulut on pidettävä ja koskaan en niistä moittimisia tai moista huonoa käytöstä saanut osakseni, kotona järjestelm

Niin taisit tehdä !

Vierailija
38/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pidemmät vastaukset ovat samanlaisia, pelkää pilkkua käyttävää tuubaa kuin aloituskin.

Täällä kirjoitellaan tai onko sinulla mahdollisesti ääni saatavilla vauva palstalle ?

Vierailija
39/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4, 17 ja 25 on sama. Anteeksi jos kirjoitustapani on ärsyttävä. Yritän käyttää jatkossa enemmän pistettä. Yleensä ihmiset pystyvät lukemaan. Pidempiäkin lauseita. Ilman ongelmia. 

Vierailija
40/92 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sama joka söi lasten vanukkaat?