Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko naiset eron kumin ja ilman kumia välillä?

Vierailija
17.09.2024 |

Tunteeko naiset eron kumin ja ilman kumia välillä? 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset antaa panna paljaalla, joten luultavasti tuntevat, kun eivät kortsulla halua.

Vierailija
62/69 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIV ei ole ainoa ihmiselle tauteja aiheuttava retrovirus (pysyvä itsensä solun DNA:han koodaava virus).

https://www.health.state.mn.us/diseases/retrovirus/index.html

Tuossa mainittu HTLV-1 ja HTLV-2.

"Human T-lymphotropic virus type 1 (HTLV-I) causes adult T-cell leukemia in about 2.5% of those persons infected with the virus. The time between acquiring the infection with HTLV-1 and developing disease is thought to be 30-50 years. HTLV-1 also can cause a neurological disease called HTLV-1-associated myelopathy/tropical spastic paraparesis in about 5% of those infected. "

Taudin saaneista 2.5% saa T-solu leukemian 30...50 vuoden kuluessa.

HPV (papilloomavirus) aiheuttaa vuosittain koko maailmassa noin 700000 syöpätapausta. Siksi rokotteen ottaminen kannattaa...

Olisi vain parempi, jos ihmiset pysyisivät vain siinä yksiavioisessa suhteessa nykyisen irtosuhdekulttuurin sijaan, jossa ihminen on vain kertakäyttötavaraa ja seksi yhdistetään rahaan, oppiarvoihin ja materiaan. Olisi vähemmän HPV:ta ja siitä seuranneita kohdunkaulansyöpiä naisilla sekä suun alueen syöpiä, jotka olivat ennen alkoholistien ja tupakoitsijoiden sairauksia, mutta nyt suun alueen syöpiä todetaan tupakoimattomilla tai absolutisteillakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on naiset antaneet paljaalla. Joskus kun olen ollut kortsu kädessä, ovat sanoneet että elä nyt ainakaan tuota laita. Jos tilanne vaatii kortsua, niin voi miettiä onko kaikki kohdallaan.

Älä viitsi. Minä kun kerran sain klamydian 17-vuotiaana, niin ei ole ollut miehillä asiaa lähellekään ilman kondomia enää sen jälkeen vaikka käytänkin pillereitä. Ellei sitten olla vakiintuneessa parisuhteessa. Onneksi oli vain klamydia mikä helposti hoidettavissa ja opin läksyni ennen kuin sain jotain kamalampaa. 

Minäkin sain klamydiaa omalta puolisolta kun olin 23v, se oli käynyt panemassa eksänsä suhteemme aikana, unohti vaan kertoa minulle. Selvisi kun se meni jäätävien menkkakipujen takia lääkäriin. Lääkäri oli kirjoittanut reseptin minullekkin, niin oli pakko kertoa.

Kun tavattiin, pelkäsi sp-tauteja, niin kortsu oli käytössä siihen asti että saatiin käytyä testeissä, mutta eksän kohdalla ei vissiin ollut niin justiinsa.

Vierailija
64/69 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut monesti lyhyissä, jopa yhden illan jutuissa ilman kumia. Se on vain jotenkin kummastakin tosi kiihottavaa, että voi suutelusta edetä suoraan yhdyntään. Tietenkin sit pitää muistaa vetää ulos ennen laukeamista. Joskus myös kumin kanssa pannessa yksi nainen sanoi, että tekis mieli pyytää ottaan kumi pois.

Uskomatonta, että vielä nykypäivänä joku kuvittelee keskeytetyn yhdynnän toimivan raskauden ehkäisykeinona. Tai sitten vain provoilet. Toisaalta, kyllä noin juntteja ihmisiä voi oikeastikin olla. 

Vierailija
65/69 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tunne. Minulta on aika moni kaunotar kysynyt että "onhan se varmasti päällä".

Vierailija
66/69 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on syytä pitää mielessä vahinkolapsi-huijauksen mahdollisuus (jopa vakaassa liitossa) jos nainen ehdottaa ilman kumia.

Vierailija
67/69 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on naiset antaneet paljaalla. Joskus kun olen ollut kortsu kädessä, ovat sanoneet että elä nyt ainakaan tuota laita. Jos tilanne vaatii kortsua, niin voi miettiä onko kaikki kohdallaan.

Älä viitsi. Minä kun kerran sain klamydian 17-vuotiaana, niin ei ole ollut miehillä asiaa lähellekään ilman kondomia enää sen jälkeen vaikka käytänkin pillereitä. Ellei sitten olla vakiintuneessa parisuhteessa. Onneksi oli vain klamydia mikä helposti hoidettavissa ja opin läksyni ennen kuin sain jotain kamalampaa. 

Minäkin sain klamydiaa omalta puolisolta kun olin 23v, se oli käynyt panemassa eksänsä suhteemme aikana, unohti vaan kertoa minulle. Selvisi kun se meni jäätävien menkkakipujen takia lääkäriin. Lääkäri oli kirjoittanut reseptin minullekkin, niin oli pakko kertoa.

Kun tavattiin, pelkäsi

Minulla kävi parikymppisenä niin, että olin tietämättäni harrastanut seksiä parisuhteessa olevan miehen kanssa. Tämä mies ruinasi kumitta panemista ja yritti maanitella minua siihen, no sitten panikin typerä kumitta ja kysyi seuraavalla viikolla, että olenko nyt ihan varma, ettei tauteja ole ja ettei vaimoon tartuta. Olin silleen että mitä hittoa ja nyt äkkiä ajanvaraus testeihin. Hyvin todennäköistä, että tauti oli häntä edeltävältä kumppanilta saatu ja syy oli todennäköisesti suojaamattomassa suuseksissä, kun kondomi oli yhdynnässä tai sitten kondomissa oli valmistusvirhe jo valmiiksi. No, onneksi oli klamydia ja siitäkin opittu, että ei koskaan suuseksiä paljaalla, sitten vaikka ilman. Vielä kun elää sellainen urbaanilegenda, että suuseksi olisi turvallisin tapa harrastaa seksiä. Jospa se mieskin oppi tuosta läksynsä, kun oli vielä parisuhteessa oleva mies. Olisi tuonkin seikan kertonut, niin olisi jäänyt tekemättä. 

Vierailija
68/69 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45 vuoden panoura takana eikä yhtään tautia. Tietysti pitää katsoa että keneen sen jortikan työntää paljaalla. 

Vierailija
69/69 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän