Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko naiset eron kumin ja ilman kumia välillä?

Vierailija
17.09.2024 |

Tunteeko naiset eron kumin ja ilman kumia välillä? 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitkassa ei voi olla merkittävää eroa mikäli nainen on vielä hedelmällinen, eli "kostuu" (siis kastuu) normaalilla tavalla.

Nainen varmaan tietää paremmin kuin mies 😀

Erikoista jos täällä miehet kortsuja puolustaa, eikö se yleensä ole toisinpäin... Itse olen sängyssä kiihkeä nainen, en mikään "järki tyyppi". Kiihkeään menoon kortsut sopii tosi huonosti. Mutta vielä vähemmän kannatan aborttia... Turvallinen suhde, jossa tiedetään että seksistä saattaa tulla lapsi, ja ollaan tähän tähän valmiit, on paras. 

On naisissakin niitä, jotka kertovat syövänsä pillereitä ja ihmettelevät, että mihinkäs sitä kortsua nyt tarvitaan. Toki molempien sukupuolien kohdalla korostuu se,  että jos ehdottaakin kondomia, niin ihmetellään että ai, onko sulla tauteja.

Sukupuolitautitietämys on näköjään monilla heikoilla, mikä ihmetettyy kun tietoa saa opiskeluterveydenhuollosta ja koulussakin pyritään mainitsemaan kondomin olevan ainoa keino suojautua sukupuolitauteja vastaan. 

Ihan tämän takia toivoisin, että tulisi taas joku uusi hysteria kuten kasarilla AIDS:n rantautumiseen länsimaissa, niin siinäpä kansa viisastuu ja opettelee kondomeiden käyttöä randompanojen kanssa.

Tippuristahan on nimenomaan kehittynyt resistentti muoto ja on löydetty jopa HIV:tä aggressiivisempi sukulaisvirus, joka tarttuu samalla lailla mutta tappaa tartunnan saaneen alle puolessa vuodessa leukemiaan. Ei vaan mediat revitelleet kunnolla otsikoita tästä asiasta kuten silloin kasarilla AIDS:sta, jolloin ihmiset pelkäsivät saaneensa tartunnan suutelemalla tai siitä, että edellinen sairaalan vessan käyttäjä oli AIDS-potilas.

Vierailija
42/69 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt miehet kiivaasti vastailee tunteeko ne naiset eron. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sitä ei sitten tunne jos se on joku tosi hyvä, ei ole kokemusta itsellä. Menkää naimisiin niin ette tarvi kortsua välttämättä. 

Vierailija
44/69 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitkassa ei voi olla merkittävää eroa mikäli nainen on vielä hedelmällinen, eli "kostuu" (siis kastuu) normaalilla tavalla.

Erikoista jos täällä miehet kortsuja puolustaa, eikö se yleensä ole toisinpäin... Itse olen sängyssä kiihkeä nainen, en mikään "järki tyyppi". Kiihkeään menoon kortsut sopii tosi huonosti. Mutta vielä vähemmän kannatan aborttia... Turvallinen suhde, jossa tiedetään että seksistä saattaa tulla lapsi, ja ollaan tähän tähän valmiit, on paras. 

On naisissakin niitä, jotka kertovat syövänsä pillereitä ja ihmettelevät, että mihinkäs sitä kortsua nyt tarvitaan. Toki molempien sukupuolien kohdalla korostuu se,  että jos ehdottaakin kondomia, niin ihmetellään

Miten tällainen kommentti voi saada alapeukun? On ihan totta että seksitautien määrä on kasvanut reippaasti nuorilla kuin vanhemmillakin ihmisillä. Ja suurin osa seksitaudeista on hankittu ihan omaa typeryyttään miesten illoista, baaripanolta tai ulkomaalaiselta maksulliselta. Pahinta on että näissä ihmisissä voi olla naimisissa olevia miehiä/naisia, jotka sitten niin pelkäävät mennä testeihin. Kiitos kun tuhlaatte verovaroja tällaisiin kun samaan aikaan on oikeasti sairaita ihmisiä, jotka joutuvat odottamaan kiireellistä hoitoa ja maksamaan omasta pussista lähes kaiken.

Vierailija
45/69 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt sopivan kokoista kumia. Tyvi on sen verran paksumpi, kuin kärki, niin tulee valitusta, kumin löysyydestä kärjessä sellaisella kumilla, missä tyvi ei purista liikaa

Vierailija
46/69 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä minä ainakin tunnen. Kumin kanssa tavallaan enemmän kitkaa. "

Hauska kuulla tuo muualta. Aikanaan treffailin naista, jonka kanssa ei tahtonut päästä sitten millään itse asiaan kumin kanssa, useampia yrityksiä ja ei niin ei. Kerran sitten sopivaan aikaan verryteltiin paljaalla ekaksi ja sinnehän sujahti helposti ilman kumia. Sama toistui myöhemmin ja hiukan alkoi hirvittämään paljaalla tienavaaja-leikittely pidemmän päälle. No se juttu sammui sitten varsin nopsaan tuon jälkeen.

Mistä ihmeestä alapeukut?  Pitkäaikainen opiskelijatuttu ja hänestä olisi voinut tulla 'Meidän Lasten Äiti' joissain muissa olosuhteissa. Pelkkää sattumaa, ettei niin käynyt, uskon että oleellisesti kehnommillakin perusteilla on jääkaappia jaettu.

Vierailija
47/69 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois aika surullista jos ei tuntisi. Miehellä se on parhaimmilaankin (edellyttää hyvää herkistelyä eli suojaamatonta suuseksiä ja kiihottavaa kumppania) max75% hyvä, jos ei noita ole se on parhaimmillaankin sielä 60% eikä voi yhtään hifistellä vaan painettava suoraan maaliin. ja tämä siis optimaalisissa olosuhteissa huom

Vierailija
48/69 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee, on kivempi ilman. Toisaalta kumissa on ne omat hyvät puolensa, joten joskus se on pienempi paha. Itse olen pitkässä parisuhteessa ja kierukkakin on, mutta kyllä joskus käytetään kumia siisteyden vuoksi, jos ei esim. ole peseytymismahdollisuuksia saatavilla. Ja toki jos irtosuhteita harrastaisi niin en kyllä ilman kumia suostuisi mihinkään, en halua tauteja. 

Vierailija
49/69 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tätä palstaa vaivaa! Kumin käyttöä mietitään vain raskauden ehkäisyn näkökulmasta, vaikka sen merkitys seksitautien ehkäisyssä koskee paljon laajempaa joukkoa.

Raskauden ehkäisyyn ei kumia tarvita välttämättä edes y

Naisen seksuaalisuus, eli raskaaksi tulemisen kyky ja mahdollisuus, on feminismin kovin ydin, se on se mikä heitä voimaannuttaa. Mikäli mies käyttää kortsua, niin femacco kokee niin että mies riistää tuon päätösvallan pois, ja kaikki se ankara työ jonka femacco on tehnyt tuon valta-aseman saavuttamiseksi (e-pillereiden popsiminen tai hormonikierukan asennuttaminen) valuukin silloin täysin hukkaan. Eli, naisen järjestämän "vahinkovauvan" mahdollisuus poistuu.

Vierailija
50/69 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisissakin niitä, jotka kertovat syövänsä pillereitä ja ihmettelevät, että mihinkäs sitä kortsua nyt tarvitaan. Toki molempien sukupuolien kohdalla korostuu se,  että jos ehdottaakin kondomia, niin ihmetellään

Nainen voi myös kusettaa miestä väittäen käyttävänsä hormonaalista ehkäisyä. Sitten tuleekin miehelle pommi luukusta, että olet nyt isä kysymättä mieheltä näkemystä asiaan. Ei se kumi turha kapistus ole, jos panee randomeiden kanssa. Naisten myös hyvä edellyttää sitä kumin käyttöä random miehiltä, kun ollut paljon tapauksia, joissa miehet ovat ihan tahallaan tartuttaneet tai yrittäneet tartuttaa HIV:tä kumppanille. Yksi HIV-positiivinen mies kykenee tartuttamaan useamman naisen suojaamattomassa yhdynnässä toisin kuin positiivinen nainen useaa miestä.

Vierailija
51/69 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni joskus Yyterissä hienoa hiekkaa kortsun päälle kun humalassa häslättiin pimeänä ehtoona. Minä en mulkun omistajana huomannut mitään mutta silloinen tyttökaveri ei ollut enää sinä viikonloppuna seksihommista kiinnostunut.

Vierailija
52/69 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu huomattavasti paremmalta ilman

T. Minulla on vauvakuume ja haluaisin huijata jonkun miehen isäksi

Vierailija
53/69 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu huomattavasti paremmalta ilman

T. Minulla on vauvakuume ja haluaisin huijata jonkun miehen isäksi

Mut on kyllä steriloitu, lapset tehty ja saman miehen kanssa ollu 18 vuotta

Vierailija
54/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... ja on löydetty jopa HIV:tä aggressiivisempi sukulaisvirus, joka tarttuu samalla lailla mutta tappaa tartunnan saaneen alle puolessa vuodessa leukemiaan. Ei vaan mediat revitelleet kunnolla otsikoita tästä asiasta kuten silloin kasarilla AIDS:sta, jolloin ihmiset pelkäsivät saaneensa tartunnan suutelemalla tai siitä, että edellinen sairaalan vessan käyttäjä oli AIDS-potilas.

https://www.ox.ac.uk/news/2022-02-04-new-highly-virulent-and-damaging-h…

Tuo on HIV:n yksi alalaji "VB variant (subtype B lineage of HIV-1)", sillä ominaisuuksinaan: 3.5 ... 5.5 kertainen määrä viruksia veressä, immuunijärjestelmän kuntoa kertova CD4 solujen tuhoutuminen tapahtuu kaksinkertaisella nopeudella ja suurempi todennäköisyys tartuttaa tautia edelleen. Sama tarttuvuuden lisääntyminen on nähty myös COVID-19 viruksen muunnoksissa eli tarttuvimmat muunnokset leviävät tehokkaimmin. Sen saaneilla ilman hoitoa HIV kehittyy immuunikadoksi eli AIDS - tilanteeksi 2...3 vuodessa eli käydään niissä testeissä! Tavanomainen HIV-1 aiheuttaa AIDS oireet vasta noin 7 vuoden kuluessa

Tutkimus johon tuo perustuu löytyy kokonaisuudessaan täältä:

https://www.science.org/doi/10.1126/science.abk1688

HIV VB variant kehittyi joskus 1990 luvulla. HIV alkoi alun perin levitä 1920 - luvulla nykyisen Kinshasan alueella (ent Leopoldsville, Kongo) ja 1960 - luvulla siitä löytyi jo useita alalajeja.

Vierailija
55/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV ei ole ainoa ihmiselle tauteja aiheuttava retrovirus (pysyvä itsensä solun DNA:han koodaava virus).

https://www.health.state.mn.us/diseases/retrovirus/index.html

Tuossa mainittu HTLV-1 ja HTLV-2.

"Human T-lymphotropic virus type 1 (HTLV-I) causes adult T-cell leukemia in about 2.5% of those persons infected with the virus. The time between acquiring the infection with HTLV-1 and developing disease is thought to be 30-50 years. HTLV-1 also can cause a neurological disease called HTLV-1-associated myelopathy/tropical spastic paraparesis in about 5% of those infected. "

Taudin saaneista 2.5% saa T-solu leukemian 30...50 vuoden kuluessa.

HPV (papilloomavirus) aiheuttaa vuosittain koko maailmassa noin 700000 syöpätapausta. Siksi rokotteen ottaminen kannattaa...

Vierailija
56/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on naiset antaneet paljaalla. Joskus kun olen ollut kortsu kädessä, ovat sanoneet että elä nyt ainakaan tuota laita. Jos tilanne vaatii kortsua, niin voi miettiä onko kaikki kohdallaan.

Vierailija
57/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on naiset antaneet paljaalla. Joskus kun olen ollut kortsu kädessä, ovat sanoneet että elä nyt ainakaan tuota laita. Jos tilanne vaatii kortsua, niin voi miettiä onko kaikki kohdallaan.

Älä viitsi. Minä kun kerran sain klamydian 17-vuotiaana, niin ei ole ollut miehillä asiaa lähellekään ilman kondomia enää sen jälkeen vaikka käytänkin pillereitä. Ellei sitten olla vakiintuneessa parisuhteessa. Onneksi oli vain klamydia mikä helposti hoidettavissa ja opin läksyni ennen kuin sain jotain kamalampaa. 

Vierailija
58/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kortsuja milloinkaan, hyi!

Vierailija
59/69 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miehet ympärileikata itsensä, niin ei 50 % todennäköisyydellä hiv-positiiviseksi mulkku muutu. 

Vierailija
60/69 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIV ei ole ainoa ihmiselle tauteja aiheuttava retrovirus (pysyvä itsensä solun DNA:han koodaava virus).

https://www.health.state.mn.us/diseases/retrovirus/index.html

Tuossa mainittu HTLV-1 ja HTLV-2.

"Human T-lymphotropic virus type 1 (HTLV-I) causes adult T-cell leukemia in about 2.5% of those persons infected with the virus. The time between acquiring the infection with HTLV-1 and developing disease is thought to be 30-50 years. HTLV-1 also can cause a neurological disease called HTLV-1-associated myelopathy/tropical spastic paraparesis in about 5% of those infected. "

Taudin saaneista 2.5% saa T-solu leukemian 30...50 vuoden kuluessa.

HPV (papilloomavirus) aiheuttaa vuosittain koko maailmassa noin 700000 syöpätapausta. Siksi rokotteen ottaminen kannattaa...

Ehdotan toista vinkkiä: ympärileikataan miehet pojista alkaen, niin eivät tartuta tulevaan kumppaniin hpv:ta eikä tule hiviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi