Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko naiset eron kumin ja ilman kumia välillä?

Vierailija
17.09.2024 |

Tunteeko naiset eron kumin ja ilman kumia välillä? 

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuma ihan yhtä olematon molemmin päin.

Vierailija
22/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitkassa ei voi olla merkittävää eroa mikäli nainen on vielä hedelmällinen, eli "kostuu" (siis kastuu) normaalilla tavalla.

Nainen varmaan tietää paremmin kuin mies 😀

Erikoista jos täällä miehet kortsuja puolustaa, eikö se yleensä ole toisinpäin... Itse olen sängyssä kiihkeä nainen, en mikään "järki tyyppi". Kiihkeään menoon kortsut sopii tosi huonosti. Mutta vielä vähemmän kannatan aborttia... Turvallinen suhde, jossa tiedetään että seksistä saattaa tulla lapsi, ja ollaan tähän tähän valmiit, on paras. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista jos täällä miehet kortsuja puolustaa, eikö se yleensä ole toisinpäin... Itse olen sängyssä kiihkeä nainen, en mikään "järki tyyppi". Kiihkeään menoon kortsut sopii tosi huonosti. Mutta vielä vähemmän kannatan aborttia... Turvallinen suhde, jossa tiedetään että seksistä saattaa tulla lapsi, ja ollaan tähän tähän valmiit, on paras. 

Kondomi antaa miehelle suojaa kavalaa naista vastaan seuraavasti:

A) "vahinkolapsen" mahdollisuus pienenee lähes nollan.

B) #metoo syytteen osalla sitten, ettei miehen mälliä voi löytyä naisen tavarasta.

C) katkera nainen, etenkin femacco, saattaa "vahingossa" (tahallisesti) tartuttaa mieheen seksitaudin.

Ja kondomi antaa suojaa seksitauteja vastaan silloinkin kun tartunnankantaja ei vielä tiedä sairastuneensa.

Vierailija
24/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap hiukan erilainen ihminen?

Vierailija
25/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ap hiukan erilainen ihminen?

Avausviestin sisältö on aivan OK, moni tätä on pohtinut. Mutta joku johdattelee aiheen käsittelyä väkevästi siihen suuntaan että kondomi olisi huono tai ihan kelvoton, perusteilla jotka ovat lapsellisia, valheellisia tai aivan ilman perusteluita. Emme voi varmuudella tietää onko ap kaikkien noiden häivevaikutusviestien tehtailija.

Vierailija
26/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi on joskus pakollinen paha, kai kaikki tietää että parempi ilman. Siis yleensä, jos yhtään on tunnetta mukana. Toki jos nainen on täysin haluton syystä tai toisesta, niin saattaa iloita siitä ettei tarvi käydä pesulla. 

Vierailija
27/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomi antaa miehelle suojaa kavalaa naista vastaan seuraavasti:

A) "vahinkolapsen" mahdollisuus pienenee lähes nollan.

B) #metoo syytteen osalla sitten, ettei miehen mälliä voi löytyä naisen tavarasta.

C) katkera nainen, etenkin femacco, saattaa "vahingossa" (tahallisesti) tartuttaa mieheen seksitaudin.

Ja kondomi antaa suojaa seksitauteja vastaan silloinkin kun tartunnankantaja ei vielä tiedä sairastuneensa.

Sinulla on ilmeisesti kokemusta näistä sattumuksista? Oletko koskaan miettinyt siirtymistä kavalista naisista ja katkerista femacoista rehteihin miehiin, paranisi varmaan omakin elämänlaatu?

Vierailija
28/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kondomia enkä suostuisi ilman vaikka on putket poikki eli vasektomia tehty. 

Vierailija
29/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitkassa ei voi olla merkittävää eroa mikäli nainen on vielä hedelmällinen, eli "kostuu" (siis kastuu) normaalilla tavalla.

Oletko siis nainen? Naisilta kun kysyttiin 😧

Vierailija
30/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän kondomia enkä suostuisi ilman vaikka on putket poikki eli vasektomia tehty. 

Jepsis, varmuuden maksimointi. Maksimi, kun et pane ollenkaan.

Vierailija
31/69 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kortsun kanssa olisi parempi. Inhoan spermakasaa lakanoilla ja lakanoiden vaihtoa ja pyykkäystä. Aina lorahtaa. Olen alkanut vihata seksiä tämän takia. Kortsun kanssa on siistimpää. 

Vierailija
32/69 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepsis, varmuuden maksimointi. Maksimi, kun et pane ollenkaan.

Kondomi on paras suoja seksitauteja vastaan.

Vierailija
33/69 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kumihanska käteen ja työnnä sormi perceeceesi.

Vierailija
34/69 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis nainen? Naisilta kun kysyttiin 😧

Miksi valehtelet?

Vierailija
35/69 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen varmaan tietää paremmin kuin mies 😀

Mikä tätä palstaa vaivaa! Kumin käyttöä mietitään vain raskauden ehkäisyn näkökulmasta, vaikka sen merkitys seksitautien ehkäisyssä koskee paljon laajempaa joukkoa.

Raskauden ehkäisyyn ei kumia tarvita välttämättä edes yhden illan jutuissa, seksitautien ehkäisyyn tarvitaan. 

AP:n kysymykseen: Vakituisessa suhteessa, missä kummallakaan ei ole muita, en haluaisi käyttää kumia, on parempaa ilman. Suostuisin kyllä käyttämään jos toinen syystä tai toisesta tahtoisi. Raskauden ehkäisyyn en sitä tarvitse ja ennen pois jättämistä tehtäisiin testit molemmille. Irtosuhteissa vaadin aina kumin, vaikka olisi parempaa ilman. 

Vierailija
36/69 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeksi joskus sata vuotta sitten kokeillut kortsua, mutta sen mikä muistan se vie melkein kaiken ilon rakastelusta

115-vuotiaana ei enää liene suuria riskejä vedellä hommia ilman kortsua. Sitä nuoremmille kyllä suosittelisin satunnaisissa suhteissa. T. Th

Vierailija
37/69 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tunnen selvästi kun vaihdevuodet on jota takana, mikään määrä liukkaria ei riitä, nahistaa. Ennen, kun kostuin luonnollisesti, en tuntenut mitään eroa. Voe niitä aikoja!

Vierailija
38/69 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen tuntee, että jotain "ylimääräistä" siellä on päällä, mutta on myös kondomistakin kiinni. Ostin Normalista jotain merkkikondomeja, joita seksiliikkeetkin myy, joiden pakkauksessa luki "nano thin". Kun tuolla kondomilla varustettu penis oli sisällä, niin olin silleen, että onko sillä miehellä nyt oikeasti se kumi päällä niin, että kauhistutti :D En ala kuitenkaan luopumaan kondomin käytöstä, koska nykyään on vaikka mitä resistenttejä kantoja liikkeellä seksitaudeista, että tuntuu se kumin "epämukavuus" (oikeanlaisen kondomin löytäminen voi olla taitolaji) pieneltä riesalta, joka kestää hetken, seksitauti voi olla ikuinen. 

Vierailija
39/69 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeksi joskus sata vuotta sitten kokeillut kortsua, mutta sen mikä muistan se vie melkein kaiken ilon rakastelusta

115-vuotiaana ei enää liene suuria riskejä vedellä hommia ilman kortsua. Sitä nuoremmille kyllä suosittelisin satunnaisissa suhteissa. T. Th

Nykyään seksitauteja saadaan nuorisosta vaariin, että suosittelen sitä kondomin käytön opettelua jokaiselle. Ehkä ei enää vanhuksena kykene siittämään tai raskautumaan tai se heikoimmillaan, mutta seksitaudeilta ikä ei suojaa. Joskus aikoinaan oli uutisoitu, kuinka jossain itä-suomalaisessa terveyskeskuksessa nuoret hoitajat ja lääkärit olivat ihmeissään vanhempien miesten oudoista oireista, kun mikään testi ei löytänyt todellista syytä. Mutta oli yksi asia, joka oli unohtunut: HIV-testi ja syynä olikin juuri HIV, mahdollisesti pitkälle edenneenä, jonka miehet olivat saaneet Venäjällä reissatessaan. 

Vierailija
40/69 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia kertoa, todella monia kertoja, minulta on kysytty että "onks se varmasti päällä". Naiset eivät tunne kondomia. Kondomi jota olen aina käyttänyt on Sultan Conture N:o 1. Sitä nyt myydään PC syistä nimellä Tuntto Conture N:o 1. Itse en myöskään tunne tätä kondomia, mutta jos on tiukempi tai löysempi niin sen havaitsen.  /M67v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän