Tunteeko naiset eron kumin ja ilman kumia välillä?
Tunteeko naiset eron kumin ja ilman kumia välillä?
Kommentit (69)
Kyllä minä ainakin tunnen. Kumin kanssa tavallaan enemmän kitkaa.
Eikö suinkaan päässä ole muuta kuin alapää. Mieti nyt joskus jotain muutakin. Naiset synnyttää 3-4 kilon vauvoja siitä reiästä ulos et älä nyt enää. Luovuta spermaasi spermapankkiin ja steriloi kivekset kivuttomasti pääset ehkäisystä.
Naiselle sterilointi on hiukan vaikeampi mutta nopea kuitenkin eikä enää tarvi miettiä.
Kitkaa tulee jos isommalla pitkään pökkii. Muuten ei eroa juurikaan huomaa. N34
Vierailija kirjoitti:
Miten isoa tarkoitat?
Olen saanut monesti lyhyissä, jopa yhden illan jutuissa ilman kumia. Se on vain jotenkin kummastakin tosi kiihottavaa, että voi suutelusta edetä suoraan yhdyntään. Tietenkin sit pitää muistaa vetää ulos ennen laukeamista. Joskus myös kumin kanssa pannessa yksi nainen sanoi, että tekis mieli pyytää ottaan kumi pois.
Tunnen selvästi. Enkä pidä tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten isoa tarkoitat?
Sellaista HK:n Sinisen kokoista jäykkänä.
Tunnen. En yhtään tykkää kumeista. Kaikkein hirvein on se tunne kun spermaa täynnä oleva kortsunpää lörtsähtää ulos vaginastani.
Olen viimeksi joskus sata vuotta sitten kokeillut kortsua, mutta sen mikä muistan se vie melkein kaiken ilon rakastelusta
Kyllä. Minusta kumi vähentää kitkaa. Eikä se ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. En yhtään tykkää kumeista. Kaikkein hirvein on se tunne kun spermaa täynnä oleva kortsunpää lörtsähtää ulos vaginastani.
On ällöä. Muuten ei tunnu eroa, paitsi, että lisää kitkaa, mikä tietysti hyvä, jos on liian kosteana. Jos ei ole, niin kuivempaa.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä minä ainakin tunnen. Kumin kanssa tavallaan enemmän kitkaa. "
Hauska kuulla tuo muualta. Aikanaan treffailin naista, jonka kanssa ei tahtonut päästä sitten millään itse asiaan kumin kanssa, useampia yrityksiä ja ei niin ei. Kerran sitten sopivaan aikaan verryteltiin paljaalla ekaksi ja sinnehän sujahti helposti ilman kumia. Sama toistui myöhemmin ja hiukan alkoi hirvittämään paljaalla tienavaaja-leikittely pidemmän päälle. No se juttu sammui sitten varsin nopsaan tuon jälkeen.
Yksikään nainen ei tunne yhtään mitään eroa. Naiset eivät arvosta kondomeja ollenkaan, koska se vie heiltä yhden vahvan työkalun pois. Niin väitetyn vahinkolapsen mahdollisuus poistuu.
Ainakin exän mukaan kyllä tuntee. Muistan kun oli jokin ongelma pillereiden kanssa ja hetkellisesti tarvittiin tuplaehkäisyä. Exä laski päiviä, milloin kortsut voi jättää pois, kun tuntui kuulemma niin kauhealta. Vaihdettiin ohuisiin kondomeihin ja ne kuulemma tuntui huomattavasti paremmilta, kuten myös minusta.
T. Keskikokoisella varustettu M
Tuntuu huomattavasti paremmalta ilman
Kitkassa ei voi olla merkittävää eroa mikäli nainen on vielä hedelmällinen, eli "kostuu" (siis kastuu) normaalilla tavalla.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5107046/jos-paljas-penis-pimpissasi-ant…
tämä