Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tilassa Eka Kerta tapahtui?

Vierailija
17.09.2024 |

Asuitko jo omillasi? Jommankumman kotona vai esimerkiksi auton takapenkillä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin saanut vihdoin oman tyttöystävän. Hän asui vanhempiensa luona, mutta he menivat jo aikaisin nukkumaan. Ekat pari viikonloppua vain maattiin kapealla 70cm sängyllä musiikkia kunnellen, suudellen ja vähän sormettaen. Kaksi 18v hoikkaa teiniä mahtu sänkylle hyvin. En suostunut yhdyntää kuin vasta kolmannella viikonlopulla. Tyttö oli  halunnut syödä minut elävältä jo aiemmin. Vedätin tahallani ekaa kertaa antaakseni hyvän ensivaikutelman. Kun vihdoin yhdyttiin hän laukesi muutamalla syvällä työnnöllä ja minä vihdoin hänen orgasminpuristuksen loppuessa. Jäi lähtemättömät muistot ja olin tyytyväinen kärsivällisyydestäni. 

Täysin keksitty tarina

Vierailija
22/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin saanut vihdoin oman tyttöystävän. Hän asui vanhempiensa luona, mutta he menivat jo aikaisin nukkumaan. Ekat pari viikonloppua vain maattiin kapealla 70cm sängyllä musiikkia kunnellen, suudellen ja vähän sormettaen. Kaksi 18v hoikkaa teiniä mahtu sänkylle hyvin. En suostunut yhdyntää kuin vasta kolmannella viikonlopulla. Tyttö oli  halunnut syödä minut elävältä jo aiemmin. Vedätin tahallani ekaa kertaa antaakseni hyvän ensivaikutelman. Kun vihdoin yhdyttiin hän laukesi muutamalla syvällä työnnöllä ja minä vihdoin hänen orgasminpuristuksen loppuessa. Jäi lähtemättömät muistot ja olin tyytyväinen kärsivällisyydestäni. 

Täysin keksitty tarina

Ei  nyt vain satu olemaan. Olen ollut aina laskelmallinen. Saavutin tavoitteeni, joskin ensivaikutelma oli lähtemätön ja  hän on vaimona yhä edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Fiat 600 takapenkillä mahdu naimaan (kokeiltu on) ;)

Kyllä mahtuu, kun on tarpeeksi kiimassa!

Vierailija
24/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiat 600: n tavaratilassa!

Vierailija
25/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee edes tapahtumaan, kun oman tyyppistä miestä ei vain löydy. Mut hyvä näinkin :)

Vierailija
26/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tulee edes tapahtumaan, kun oman tyyppistä miestä ei vain löydy. Mut hyvä näinkin :)

Sitä ei voi koskaan tietää, mutta pitää antaa sille myös mahdolllisuus.

Vierailija
27/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kännissä tietysti.

Vierailija
28/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisessa tilassa ja suostumus annettiin kirjallisena.

Vierailija
29/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% laskelmoidusti. Olin jo 19 v ja tunsin painetta neitsyydestäni. Tiesin, että äitini kaveripiiristä yksi tyyppi oli muhun "ihastunut", joten yksi ilta kun olin ollut baarissa kavereiden kanssa niin se sattui laittamaan viestin. Päätin kutsua tyypin kylään. En ollut ihastunut, mutta ajattelin, että sinänsä kuitenkin luotettava tyyppi, joten miksi ei. Tai ihan känniääliö se oli (ei onneksi tuona iltana), joten jouduin hiivuttamaan sen pois pikku hiljaa, koska en ollut kiinnostunut muuten.

Eikä siis ollut mikään äitini ikäinen, vaan vajaa 30 v. Mulle tää toimi, eikä kaduta.

Vierailija
30/30 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalatilassa.

Sama. Molempien eka kerta ja rohkaisua otettu puolin ja toisin nestemäisessä muodossa. Melkoista säheltämistä. :D Toinen kerta oli huomattavasti mukavampi.