Missä tilassa Eka Kerta tapahtui?
Asuitko jo omillasi? Jommankumman kotona vai esimerkiksi auton takapenkillä?
Kommentit (30)
Olin saanut vihdoin oman tyttöystävän. Hän asui vanhempiensa luona, mutta he menivat jo aikaisin nukkumaan. Ekat pari viikonloppua vain maattiin kapealla 70cm sängyllä musiikkia kunnellen, suudellen ja vähän sormettaen. Kaksi 18v hoikkaa teiniä mahtu sänkylle hyvin. En suostunut yhdyntää kuin vasta kolmannella viikonlopulla. Tyttö oli halunnut syödä minut elävältä jo aiemmin. Vedätin tahallani ekaa kertaa antaakseni hyvän ensivaikutelman. Kun vihdoin yhdyttiin hän laukesi muutamalla syvällä työnnöllä ja minä vihdoin hänen orgasminpuristuksen loppuessa. Jäi lähtemättömät muistot ja olin tyytyväinen kärsivällisyydestäni.
Minun kotona vanhempieni parisängyssä. Muu perhe oli viikonlopun reissussa, minä kesätöissä ja koiravahtina, joten nukuttiin tyttökaverin, nykyisen puolisoni kanssa sitten vanhempien sängyssä. Ja tehtiin muutakin..
M46
Koululla juhlasalin pukuhuoneessa "bändifestarin" aikana. Minut kellistettiin tyttönä puiselle penkille ja me harrastettiin seksiä niin perinteisesti ja ihanasti. Kiihkeästi mutta samalla varovasti pojan kanssa joka oli ihastunut minuun täysillä. Olin itsekin aivan rakastunut. Toisen kerran saman illan aikana oltiin yhdynnässä pojan isoveljen auton takapenkillä kun ei muuta paikkaa keksitty. Sielläkin päällekkäin minä tietysti alla. Se oli ihana ilta.
Pimeässä kylmäkellarissa. Mitätön juttu. En muista enää kuin pojan nimen ja missä kaupungissa kellari oli.
Festareilla teltassa. Ihan kivaa oli vaikka ympärillä pyöri porukkaa liikaa. Oikeastaan aika ihanaa olosuhteisiin nähden. Kuumaa lähetyssaarnaajaa, suudelmia ja orgasmeja. Jotenkin vaan toimi. Kai se oli se pojan pysyminen ihan kiinni mun vartalossa, mikä oli se juttu. Eikä tuo hellittänyt vaikka alussa aina tiukkuuttani irvistelin. Työnteli vaan rytmikkäästi ja vastustamattomasti ja antoi ymmärtää että hän johtaa tapahtumia ensi työnnöistä ja oikeastaan jo suudelmista, kellistämisestä jne. Tutustuttiin sen reissun aikana, joten oli aika salamasuhde. Ihana sellainen joka jatkui koko kesän.
Kaverin luona yökylässä, olkkari lattialla. Tulin liian pian ja tytsy meinasi suuttua kun ensin oli vaatinut jotta kolme kk seukkailua ennen hässimistä. Sitten parani seuraavilla kerroilla, toki itse löysin paremmin sopivan pian, josta tuli sitten ihan suhdekkin.
Maatilalla kun olin poimimassa mansikoita 17 vuotiaana. Hikinen ja likainen 58 vuotias mansikkatilan isäntä nai takaapäin paksulla kulilla, onneksi laukesi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Fiat 600 takapenkillä
Pääsittekö Guinnessin ennätysten kirjaan vai kiropraktikolle?
Ei Fiat 600 takapenkillä mahdu naimaan (kokeiltu on) ;)
Kotona.hinasin sinne alaikäisen ruotsalaisen ja ehdin tikata sit 12 kertaa ja aina mälliä lento.sain siltä klamydian
Hotellissa kun muut oli aamiaisella. Ikää 13v ja samassa hotellissa yöpynyt 14v tyttö halus. Sellasta se välillä on 😅 tai oli yli 30 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Kotona.hinasin sinne alaikäisen ruotsalaisen ja ehdin tikata sit 12 kertaa ja aina mälliä lento.sain siltä klamydian
Ei teidä homppeleiden menoista kukaa pysy perällä
Vierailija kirjoitti:
Perätilassa.
Sama mulla. Eka kertaa kun pippelini oli emättimessä, olin perätilassa. Vielä oman äidin...
Vielä on eka kerta edessä päin, en malta odottaa.
M.89v
Lintsasin , taas kerran, koulusta ja törmäsin kaupungilla kaverini minua pari vuotta vanhempaan tyttöystävään, hengailtiin hetki kaupungilla kunnes lähdettiin nälissään tytön opiskelija asuntoon syömään jotakin. Juteltiin henkeviä ja yhtäkkiä tyttö totesi, että en kestä ennään, veti verhot ikkunan eteen , tuli syliini suutelemaan ja hetken päästä pääsin poikuudestani.