Mistä johtuu, että afrikkalaiset naiset ovat niin mukavia?
Mikä selittää afrikkalaisten naisten mukavuuden, ystävällisyyden ja avoimuuden verrattuna jonkin toisen maalaisiin? Olen viimeaikoina huomannut esim. kongolaisten ja nigerialaisten olevan tosi kivoja, positiivisia, iloisia ja ihania naisia. Aina kun heitä tapaa, jää tapaamisesta hyvä mieli ja positiiviset vibat. Aionkin vastaisuudessa olla heidän kanssaan paljon enemmän tekemisissä.
-M
Kommentit (89)
Tulevat lapsenne voivat joutua kokemaan kuritusmallia, joka on jo suomalaisilta kielletty
Vierailija kirjoitti:
Ap etsii KIITOLLISTA naista ja mustat on mieleen. Ne on ihan tavallisia naisia, ei "kiitollisia" orjia. Oletko rasisti?
Nyt olet kyllä lukenut väärin. En ole kiitollisuudesta puhunut mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
De har en låg IQ, och då känner du dig självsäker och bekväm bland dem?
Miten se mun tapailema kaveri sitten sai tenteistä melkein aina parhaat arvosanat? Myöhemmin väitteli tohtoriksi USA:ssa jossain niistä itärannikon tunnetussa yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niissä paljon sinkkuja ? Minuutin kiinnostaisi nainen joka oikeesti on iloinen ja kiitollinen
Sinulleko naisen pitäisi olla jatkuvasti kovin kiitollinen? Mistä hyvästä?
Arvasin heti että johonkin katkeraan vanhapiikatanttaan osuu ja uppoaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se mun tapailema kaveri sitten sai tenteistä melkein aina parhaat arvosanat? Myöhemmin väitteli tohtoriksi USA:ssa jossain niistä itärannikon tunnetussa yliopistossa.
Ihan varmaan
Hauskaa että joku muukin on tämän huomannut! Yleensä se on ihan yksinäni kehua afrikkalaisia naisia. Olen itsekin nainen ja vähän kärsin siitä, että suomalaisnaiset katsovat minua usein pitkin nenän varttaan. Onneksi muunkin maalaisia naisia on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setelitukkoa heiluttelee nenän edessä, niin suu menee vääjäämättä leveään hymyyn.
Valkoiset hampaat suorastaan häikäisevät.
Olen köyhä, enkä ole seteleitä esitellyt. Silti on oltu mukavia.
Ap
Luultavasti eihin tai ainakin keskiverto maamieheensä verrattuna olet työttömänäkin rikas.
Mutta minusta mukavia on lähes kaikki maahanmuuttajanaiset, tai ainakin Afrikasta ja Aasiasta tulevat. Noin niin kuin pääpiirteittäin.
Ovatkohan he iloisia lörpötteleviä ja huolettomia?
Koska meillä synkkaa hyvin. Ne ei ymmärrä savvoo, enkä minä heidän kieltä. Haaskoo meillä aina on ku nähhään, ei milloinkaa mittää väettelyjä ou ollu.
Pätee myös miehiin, ovat paljon esimerkiksi suomalaisia miehiä sosiaalisempia ja positiivisempia. Parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat rumia. Rumien on oltava mukavia.
Päin vastoin. Ovat oikein kauniita. Ja positiivisuus ja iloisuus entisestään kaunistavat. Eivät ole ollenkaan sellaisia sitruunan nielleitä.
Ap
Pyähhäh hehheh hahah..........voi piru kun naurattaa, meinaa tulla kuset housuun.
Vierailija kirjoitti:
Se voi johtua siitä että heillä on toosi isot per seet. Ehkä siitä tulee sellainen kotoisa olo
Sitten Suomi nainen pitäisi olla tripla kotoisa jos ahterin koko syynä 🤣 eli tämä kumottu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin. Ovat oikein kauniita. Ja positiivisuus ja iloisuus entisestään kaunistavat. Eivät ole ollenkaan sellaisia sitruunan nielleitä.
Ap
Pyähhäh hehheh hahah..........voi piru kun naurattaa, meinaa tulla kuset housuun.
Se on Suomi naisen yleinen ongelma ,kusi haisee kun lirahtelee .Tena ?
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on alapeukkua tullut aloitukseeni, vaikka se oli positiivinen.
Ap
No mietippä itse oikein järjen kanssa, miksiköhän?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on Suomi naisen yleinen ongelma ,kusi haisee kun lirahtelee .Tena ?
Kyllä se on ukkojenkin ongelma, kusi haisee julkisella paikalla, kun eivät käytä Tenaa, hahhah!
Niillä on niin isot käkättimet, että niillä on helppo käkättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ruma kommentti.
Ap
Smaksak, men det ändrar inte på faktum.
Ap etsii KIITOLLISTA naista ja mustat on mieleen. Ne on ihan tavallisia naisia, ei "kiitollisia" orjia. Oletko rasisti?