Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hullu vai normaali

Vierailija
17.09.2024 |

Parisuhde pohdintaa.

Avovaimo tunnusti että viestitellyt salaa töissä tapaamansa miehen kanssa. Kertoi että viestittely viatonta ja lopetti yhteydenpidon.

Vähän sen jälkeen buukkasi tyttöjen hotellireissun lähelle miehen asuinpaikkaa. Käytös reissussa salailevaa ja epäilyttävää.

Muutama kuukausi tästä on lähdössä työmatkalle ja paljastaa että ottaa seksikkäitä alusvaatteita mukaan jotta voi lähettää minulle kuvia. (Ei ole koskaan aikaisemmin tehnyt vastaavaa)

Pitänyt myös koko tämän ajan prepaid puhelinta autossaan.

Suhteessa jo pitkään jatkunut luottamuspula molemminpuolin ja emotionaalinen yhteys poikki.

Olen kysynyt asioista suoraan, ja kaikelle on ok selitys ja haluan uskoa. Mutta heikkoina hetkinä kun näitä tipahtelee esiin niin luonnollisesti mieli lähtee laukalle. Silloin itketään ja olen kuulemma hullu ja kontrolloiva ja vika minun epävarmuuksissani.

En halua ajatella että olen hullu tai epänormaali kun kyseenalaistan toimintaa. Miltä tämä kuulostaa ulkopuolisten korvaan? Olenko vain liian mustasukkainen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä kaksi liittymää, prepaid ja muu? Kuulostaa oudolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On henkilökohtainen liittymä. Työliittymä ja tämä jota käyttää kuulemma mobillinetin jakamiseen ja pankki asiointiin. 

Vierailija
4/5 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä jo se sika.

Ja etsi uus.

Vierailija
5/5 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uusi heti mielessä. Ja varmaan jättäisin jos totuus olisi että pettää, mutta kaikkeen on ollut selitys ja kiistää moisen. Miksi haluaa kokoajan jatkaa elämää kanssani jos tuommoista tekisi? Eikö lähtisi jo uuden matkaan?

Tietysti ymmärrän myös että minusta pitää ensin tehdä hullu ja narsisti että voi uhrina lähteä..