Mistä voi saada apua jos tukiani leikattiin epäinhimillisen paljon eikä minulla ole enää varaa ostaa ruokaa tai maksaa pakollisia laskuja?
Sossusta kysyin jo mutta he eivät voi auttaa rahallisesti.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvempi asunto toiselta paikkakunnalta niin jää rahaa ruokaankin.
Ei kukaan vuokraa minulle kun ei ole luottotietoja ja minulla on vuokravelkaa ulosotossa.....
Ap
No olet sinä nykyisenkin ylikalliiin asunnon saanut. Ja mistä sinä tiedät ettei vuokraa, oletko kysynyt, paljon on muuttotappio kuntia missä asunnot ovat tyhjillään. Yritä edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan vuokraa minulle kun ei ole luottotietoja ja minulla on vuokravelkaa ulosotossa.....
Ap
No olet sinä nykyisenkin ylikalliiin asunnon saanut. Ja mistä sinä tiedät ettei vuokraa, oletko kysynyt, paljon on muuttotappio kuntia missä asunnot ovat tyhjillään. Yritä edes.
Sain nykyisen asunnon kun vielä oli luottotiedot kunnossa.
Olen hakenut satoihin asuntoihin koko pk-seudulla mutta kukaan ei vuokraa tai kutsu edes näyttöön minua!
Ap
Jos olet nainen niin istut aarrearkun päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppureikä myyntiin vaan
Ei kukaan osta mieheltä enkä rupea tuommoiseen, minulla on sentään joku itsekunnioitus.
Ap
Varmasti ostaa. Kuuluu vaan kauheaa kolinaa kun porukkaa lappaa ulos kaapeista.
Aloita hankkimalla edullisempi asunto ja hakemalla töitä. Siis vähintäänkin parempipalkkaisia töitä.
Mene töihin tai anna valua ulosottoon ja tee siitä maksusuunnitelmat.
Kannattaa hankkia perustaidot elämänhallinnalle niin tuollaista ei pääse käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sain nykyisen asunnon kun vielä oli luottotiedot kunnossa.
Olen hakenut satoihin asuntoihin koko pk-seudulla mutta kukaan ei vuokraa tai kutsu edes näyttöön minua!
Ap
Oletko kovin poikkeava ulkonäöltäsi?
Ei tätä voi heittää vitsinä ,kyllä minä oikeasti mietin ihmiset jotka miettii huomista päivää miten selvitä,olispa nyt se auttaja kaikille apua tarviseville.Jotenkin tuntuu kummalta 2024,ihmisiltä on rahat loppu,lue vähävaraisilta,maksanko tuon laskun vai ostanko ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin.
Kuka sanoi että ap ei ole töissä? Monen töissäkyvänkin tukia leikattiin runsaasti...
Mihin työssäkäyvät tarvitsevat tukia? En minäkään saa mitään tukia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on julmuus huipussaan toisia ihmisiä kohtaan, mutta valtion rahankäyttö esim. miljardien yritystukiin ei ollenkaan ärsytä?
Ne ovat oikeistolaisia ne ja tämä on se, mitä ne ovat halunneet vuodesta 1918.
Jeesus auttaa uskovia mutta ei pakanoita. Kannattaisiko alkaa vähän rukoilemaan.