Mistä kumpuaa nuo väitteet että suunnilleen kaikki peniksellä tehtävä on jotain ihmeen miehen vallankäyttöä?
Penis on sukupuolielin ihan niin kuin pillukin. And thats all folks!
Kommentit (15)
Jos et tee muuta kuin panet naista, se on tylsää ja vallankäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole ollenkaan sama kuin mitä aloituksessa sanoit. Yrittäkää nyt ihmiset pysyä asiassa, kun alatte jotain selostamaan.
Mitä se kaikki mitä peniksellä tehdään on tässä tapauksessa? Itselleni ei tule oikein muuta tekemistä mieleen kuin kuseminen ja paneminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole ollenkaan sama kuin mitä aloituksessa sanoit. Yrittäkää nyt ihmiset pysyä asiassa, kun alatte jotain selostamaan.
Olen eri , en ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri , en ap-
Miten sitten sinusta tylsä seksi on jotenkin vallankäyttöä? Sehän kertoo miehen tyhmyydestä ja lahjattomuudesta vaan.
Ja edelleen on epäselvää, mitä ap tarkoittaa avauksellaan.
Tavallaan vallankäyttöä, varsinkin jos miehen kulli on oikeasti iso. Silloin pieni nainen pienellä pillulla on seivästettyänä väkisinkin täysin avuton liikkumaan ja miehen armolla. Valtahan on silloin miehellä, koska kullilla seivästetty nainen ei pääse siitä mihikään. Jo päällä ollessa vaikea nousta seipään päältä pois. Mutta toki aktiivinen nainen voi myös käyttää seivästä hyväkseen ottamalla sillä itse omat orgasminsa, joten silloin vallankäyttöä häneltä. Tästä itsellä paljon nautinnollista kokemusta olla otettuna enemmän tai vähemmän vastuttamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan vallankäyttöä, varsinkin jos miehen kulli on oikeasti iso. Silloin pieni nainen pienellä pillulla on seivästettyänä väkisinkin täysin avuton liikkumaan ja miehen armolla. Valtahan on silloin miehellä, koska kullilla seivästetty nainen ei pääse siitä mihikään. Jo päällä ollessa vaikea nousta seipään päältä pois. Mutta toki aktiivinen nainen voi myös käyttää seivästä hyväkseen ottamalla sillä itse omat orgasminsa, joten silloin vallankäyttöä häneltä. Tästä itsellä paljon nautinnollista kokemusta olla otettuna enemmän tai vähemmän vastuttamattomasti.
vallankäyttäjä on nainen koska haluaa vähempi. tämä on teoria ja käytäntö. naisella on resurssit perheelämässä myös.
Joku vinksahtanut ajatus vaan. Penis on ihan normaali osa miestä, oli valtaa tai ei.
Sillei niinku sanoo voimaantuneet ja ideologisoituneet siskot, mut sää saat kyl ite arvata, mist ideologiasta siinon kyse. Sieltä se kuiteskin kumpuaa eli pomppaa ylös. Kyöpeli
Miesvihasta eli modernista feminismistä.
Miehet ajattelee penisellä. Naiset ajattelee reiällä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelee penisellä. Naiset ajattelee reiällä.
Pieleen meni. Oikeesti miehet ajattelee aivoillansa ja haaveilee v:stä, naiset ajattelee kansa aivoillaan, mut haaveilee k:sta.
Penetraatioseksissä yleensä mies on aktiivinen. Ja monet naiset nauttii siitä, kun miehekäs mies ottaa kunnolla. Siitä asetelmasta se suoraan tulee.
Jos miehen kulli on brutaalin kokoinen, on täysin miehen vallassa naiko niin, että tuntuu naisesta hyvälle vaiko niin että aiheuttaa kipuilua ja pillulle arkuutta. Toki ei miehen tarvitse käyttää valtaansa, muttei valta mihinkään poistukaan. Nainen on aina saavana osapuolena.
Ei oikein aukea minulle mitä tarkoitat tuolla, mutta ok.