Nussitaanko teillä vai naidaanko?
Kommentit (74)
Meillä harrastetaan rehellistä seksiä. Jos noista kahdesta pitää valita, niin nussitaan.
Hinkutetaan etupeppua ja pyypyytä.
Kyllä meillä ihan nussimalla nussitaan!
Ei kumpaakaan. Rouvan saatua lapset ja omakotitalonsa, "seksit on seksitty nyt". Jaa että hieman kusetettu fiilis?
Ei kumpaakaan. Meillä on paljon parempi meininki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan. Rouvan saatua lapset ja omakotitalonsa, "seksit on seksitty nyt". Jaa että hieman kusetettu fiilis?
Joten sinulla on vapaus hakea seksisi muualta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä KÖYYYRITÄÄN!
Pohojammaalla KÖYYRITÄHÄN! Notta siitä on oksat jo risuuna, sanommä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä meikataan lovee
N16
Näyttääkö sininen hyvältä ulkoisissa häpyhuulissa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä rakastellaan.
Hyvä, että jossain vielä pidetään yllä vanhan kansan perinteitä. Kun nykyään se on vaan anaalisitä ja ploutsopitätä.
Minä runkkaan miestäni ja hänestä se ok
Hänestä haisen pahalle eikä siksi tee asioille mitään
Omistan sätisfaierin ja muutaman dildon
Olen jo tottunut
Ei ole partneria niin ei kumpaakaan. Ja jos olisi rakastaja, niin varmaan sanoisin mieluuummin "ole mun kanssa" ja puraisin vähän niskasta, se olisi intro siihen, mitä oleminen on kun lähdetään oikein olemalla olemaan. Nussinta on nussintaa - hässintää ja kuksintaa, mutta kanssaoleminen kaikin sieluin ja kehoin ja kuolemattoman energian kanssa on fuusio ja paluu ja avoin sykli olemiseen.
Meilläkin rakastellaan...niin tehty aina. Ja se on ihanaa, ja antaa kuvan että molemmat nauttii, ei vain mies, joka panee..
Rakastellaan kun panettaa ja joskus jopa köyritään. Illalla saatetaan sanoa, että pitäisikö mennä nukuksimaan...ja silloin ei puhuta unesta 😉
Kyllä