Hallitus politiikan takia työmaita on jäänyt kesken Helsingissä rakennusfirman konkurssin takia
Työt neljällä Helsingin kaupungin työmaalla ovat pysähtyneet, koska urakoitsija on hakenut itseään konkurssiin. Helsingin kaupunki kertoo asiasta tiedotteessaan. Kadunvarsien yrittäjät ovat hätää kärsimässä, kun kadut vain pysyvät auki revittyinä.
Kommentit (9)
Miten voi tulla konkurssi kun joka firmassa on halpatyöntekijäitä kymmeniä. Olen tehnyt kolmelle raksafirmalle töitä ja niissä oli jokaisessa ulkomaalaisia työntekijöitä reilusti yli puolet työvoimasta. Olin telakallakin töissä ja siellä 75 työvoimasta oli ulkomaalaisia. Miten siis voi tulla konkursseja noin paljon kun urakat ei maksa edes paljoa. Joku vetää välistä vissiin.
Jäljelle nykyisestä rakentamisesta jäävät joka tapauksessa savuavat rauniot.
Vakuutus ei korvaa.
Tuhkasta nousee uusi Fenix-lintu.
Vierailija kirjoitti:
Jäljelle nykyisestä rakentamisesta jäävät joka tapauksessa savuavat rauniot.
Vakuutus ei korvaa.
Tuhkasta nousee uusi Fenix-lintu.
Tämä toistuu toistumistaan, eikä siihen kunnolla puututa. Jää massit keräämättä muuten
Korona sekoilu valitettavasti on syy näihin konkursseihin.
Hyvä Ohisalo ! Kiitos tästä!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tulla konkurssi kun joka firmassa on halpatyöntekijäitä kymmeniä. Olen tehnyt kolmelle raksafirmalle töitä ja niissä oli jokaisessa ulkomaalaisia työntekijöitä reilusti yli puolet työvoimasta. Olin telakallakin töissä ja siellä 75 työvoimasta oli ulkomaalaisia. Miten siis voi tulla konkursseja noin paljon kun urakat ei maksa edes paljoa. Joku vetää välistä vissiin.
Ulkomaalaisia työntekijöitä välittävä vuokrafirma vetää rahaa välistä.
Kamalaa miten sannulin hallituksen teot tulevat vaikuttamaan vuosikymmeniä