***3-kuumeilijat***- Viikko 7
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille kuumeilijoille!
Plussatuulia++++++++!
Linkki edellisviikon listaan:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9521997&p=1&tmode=1&smode…
AIHA ja Nea rv 24+6
Kommentit (38)
Luhtavilla: älä turhaan syyllistä itseäsi hoitoajatuksista. Mikä voisi olla lasten kannalta tärkeämpää kuin äidin jaksaminen. Jokainen joutuu toimimaan omien mahdollisuuksiensa mukaan. Mä olen kyllä kiitollinen, että meillä on isovanhemmat lähellä ja jo kolme neljästä eläkkeellä. Mukavaa lapinlomaa teille, mekin harkitaan lähtöä maaliskuun alussa.
En tiedä elättelenkö turhia toiveita taas... Iltapäivällä alkoi vatsaa nippailemaan. Myöhemmin siivoiltiin poikien huonetta ja alkoi huipata niin, että kävin pitkäkseni. Vähän lueskeltiin ja sitten piti mennä yökkäämään (anteeksi). Siitä asti on ollut kuvottava olo.
Mä olen perjantaihin asti taas poikien kanssa yksin, niinpä tässä taas voi itsekseen väännellä näitä ajatuksia. Toisaalta onhan vatsatautiakin liikkeellä. No kyllähän se loppuviikosta selviää.
Äiti1972 kp28/~28-30
Oireesi kullostavat ihanan lupaavilta! Mulle tuleekin kauhea viikko, kun en tiedä mitä täällä sillä välin tapahtuu kun olen nettipimennossa eli me palaillaan lomalta kotimaisemiin vasta sunnuntaina 25. päivä. Mun pitää jännittää siis sun kuulumisia toista viikkoa. Laittaisitko telepaattisesti viestiä tonne pohjoisen suuntaan, jos sinulla on iloisia uutisia kerrottavana!
Pidän peukut bd ja varpaat bd pystyssä koko loman (näytän varmaan hyvältä rinteessä ja hiihtoladulla)!
terv. Luhtavilla
En usko et kukaan(toivottavasti) arvostelee jos laitat lapsesi päivähoitoon kun vauva syntyy, en muista minkä ikäiset sinun lapsesi ovat, mutta onhan se ihanaa välillä keskittyä vain vauvaan sen kummemmin syyllistäen itseään koska tiedän että kolmen lapsen kanssa arki, niinkuin se on yhden tai kahdenkin kanssa, on välillä aikamoista hulinaa.
Ja onhan se hyväksi lapsille että saavat sosiaalisia kontakteja muihin lapsiin ja aikuisiin.
Minä olen kotona ja silti nuorempi (5v) on päivähoidossa 10pv/kk.
Ja ens syksynä alkaa kuiteskin eskari.
Päivähoidossa käyvät retkillä, askartelevat ja touhuaa kaikkea mitä ei välttämättä tule kotona tehtyä.
Itse tässä odottelen viikonloppua kun toisen oviksen pitäis olla silloin, aikamoista arpapeliä mutta niinhän tämä raskaaksi tuleminen on muutenkin.
Edelliset kun ovat ilmoittaneet tulostaan heti ekasta.
No toi kysta ilmeisesti vähän sotki asioita ja onhan tota ikää tullut 5 vuotta lisää nuorimmaisesta.
Eipäs tässä kummempia kuin torstain jatkoa, jatkan taas siivoamista et ehdin tekemään jotain ennenkuin vanhempi pääsee koulusta ja lähden hakemaan nuorempaa hoidosta.
-oikku-
Hei kaikki, onpa hiljaista. Nostaakseni aloin kirjoittaa.
Oikulle onnea toiseen ovikseen.
Onko nyt kukaan muu piinailemassa, vai saanko jännittää täällä yksikseni. Tuossa aiemmin tuli aika monta plussaa ja täti kohtasi liian monen taas kerran. Siksiköhän täällä nyt hiljeni. Olen myös ollut huomaavani, että kuukausi-pinot imevät myös meitä 3-kuumeilijoita.
Äiti1972 yk3 29/~28-30
Olipa kiva kuulla, ja jotenkin se antaa uskoa itsellekin:-)
Äiti1972: pidän kovasti peukkuja sulle piinaan! Kirjoitit tuossa että alkoi ahdistaa syksyn hoitopaikkojen varailu, täällä toinen jota kovasti ahdistaa töihin meno, jos siis joutuu ja vauvaa ei kuulukaan.
Ansku78: paranemista koko perheelle, tuo on niin kurjaa ja koko perhe vielä samaan aikaan. Muistan kun meillä oli viime talvena sekä yrjöläntauti, että viikko sen perään a-virus, koko perhe 40-asteen kuumeessa yhtä aikaa. Siitä oli jo huumori kaukana.
ON sen verran, että tänään on kp25/27-29, ja yleensä 23-24 on tuo mun rusehtava tiputteluni alkanut, nyt ei ole, eli siihen on luget sentään auttaneet.
Mun kaveri sai kolmannen vauvelinsa kuukausi sitten, ja olimme eilen heillä. Vauva oli syötävän suloinen, ja turha sanoakaan että kyllä mäkin tahtoisin.
Kaipa se on sittenkin myönnettävä ettei tän ikäisenä (-71) enää muuta kuin odotella että josko ja josko ja suunniteltava ekaksi elämänsä niinkuin ei vauvaa toivoisikaan. Keskenmenon jälkeen mä suunnittelin vain sen vauvan lähitulevaisuuteen ja siitä tuli aivoihin aika fiksaatio, eikä se tapahtunut tosiaankaan niinkuin olin sen kirjoittanut. Nyt olen ehkä vain oppinut odottamaan, että jos joskus vielä, enkä enää käy kyttäämässä noita vauvalaskureitakaan sillä, että jos nyt tärppäisi niin koska olisi la. Ensi lokakuu olisi käynyt oikein hyvin, mutta juna meni jo:-)
Mä taidan olla vanha siinäkin mielessä, että olen nyt " tottunut" tähän kolmoskuumeilijoiden palstaan ja " kiintynyt" teihin, että en edes osaisi vaihtaa lokakuumeilijoista marraskuumeilijoihin ja esittäytyä joka palstalla, hui kauhistus:-), ja kolmoskuumeilijahan mä olenkin, kuukaudella ei ole väliä, kaikki kelpaa kunhan joku lupaisi että toive toteutuu:D
que sera sera
t. Doris
Kirjottelen minäkin tähän hiljaisuuteen muutaman sanan;)
Onnea plussanneille, moonshine taisi olla ainakin!
ON: En oo joutanu itseäni kuulostelemaan, tuli sitten niin paljon kaikkee muuta että en ees oo muistanu testiä tehdä..
Yhden päivän kai se vuoto on vasta myöhässä, ja koska aiemminkin viikolla siirtyneitä kiertoja niin ei tunnu vielä miltään. Ajattelin kuitenkin huomen aamuna testata(jos muistan) koska mulla menee sellaset antibiootit joita ei saa raskausaikana syödä, ja pitäis pian tietää jos raskaus onkin alkanu. No sen näkee sitten..
Äiti1972: Olen minä täällä sinun kanssa piinailemassa, vaikka olenkin tämän kuukautta melko lailla vaan taustaillu, ja pari viestiä ainoastaan kirjotellu.. Tämä kuukausi on ollu yhtä hullun myllyä, ite kipeenä, lapset kipeenä ja kaikkea mahdollista. Joten otetaan me nyt ne plussat sitten yhdessä seuraavaksi:) Vai mitä?
Ei kai tässä sen kummempaa, odottelemisiin.
mami 29/26-28
eli mihinkäs sitä kuumeilijoita olis jättäny koska se 3 on aina vain haavetta.
En ole lämpöjä mittaillut enkä ovista tikutellut koskaan. Nyt olen lopettanut päivienkin laskemisen kun ei siitä tunnu mitään hyötyäkään olevan. Mennään fiilis pohjalla eteenpäin.
Oireista päätellen ovis oli viikonloppuna joten saas ny sit nähdä kuinka kävi. Olen jotenkin tosi väsynyt tähän odotteluun ja pettymyksiin. Ja päätinkin et jos nyt ei mitään tulosta tule niin sit käväsen gynen luona jos se osais auttaa. Ikää tulee kokoajan lisää joka ei ainakaan helpota tässä asiassa.
Mun huolenaiheeni on myös syksyllä koulun aloittava esikoinen. Kuinka saan kaiken sujumaan kun itse teen 3vuorotyötä, eikä täällä ole mahdollista saada hoitoa tai iltapäiväkerhoa koulun jälkeen.
Ajatteli että olisin sillon saanu olla vauvan kans kotona niin asiat olis sujunu paljon helpommin. Mut ku ei, niin ei.
Mutta toivottelen teille muille plussatuulia +++++++
Täti tuli. Taidan väistyä vähintään viikonlopuksi nuolemaan haavojani.
72oinas ja dorisday: mikä lie iän vaikutus, mutta tämä on kova koulu siihen, ettei elämässä kaikki mene omien toiveiden mukaan. Jaksamista teille.
Mami0203: parempaa onnea sinulle!
Äiti1972 yk4 1/~28-30
Joku kyseli, missä kaikki kolmoset ovat...Kyllä täällä edelleen ollaan: ) Oma tilannekin tällä hetkellä vain sellainen ettei oikein ole minkäänlaista raportoitavaa.Huomenna aamulla on se gynen aika, josko saisin jotakin apua tuohon lyhyeen luteaalivaiheeseen.Toivotaan että täti saa pakattua kaikki laukkunsa ennen huomista; / Tulen kyllä kertomaan terveiset sitten siltäkin reissulta.
Äiti1972; taas ne vanhat fraasit...uutta kiertoa kohti vain, aina sieltä " pohjalta" noustaan kummasti.
-Happy kp5/24-28 yk6
Sairastuvassa näyttää jo paremmalta joten josko jotain sitten kirjoittelisin.
Nezzie: Sinulla taitaa olla testipäivä ihan juuri kohta nurkilla? Pidämpä kovasti peukkuja sinulle pystyssä että kaksi kaunista viivaa piirtyisi tikkuun bd bd bd :)
Oikku69: Voi miten inhan löydöksen tekivät :Q mutta ymmärrykseni mukaan kystat ovat kuitenkin vaarattomia? Tsemppiä sinulle :)
mp73: Mulla sama juttu tuon valkovuodon suhteen kuin sulla. Sitä on ihan riittävästi nyt ovulaatiosta lähtien tullut. Kummaa. Voisiko se merkata jotakin...? :)
Äiti1972: Se on kyllä ahdistavaa, tiedän kokemuksesta, kun yrität asioita suunnitella jonkin asian varaan, joka uhkaakin sitten heittää ihan häränpyllyä ja kaikki vaikeutuu. Minäkin laitoin eilen pojan kerhohakemuksen ensi syksyksi vaikken ole vielä ihan varma onko hän syksyllä valmis aloittamaan kerhoilun vaikka onkin silloin vähän päälle 2-vuotias. Pistin myös tytön eskarihakemuksen jossa oli 1. toiveena sama talo kuin mihin toivon pojan kerhopaikankin avautuvan. Jos sitten tytön eskari tai pojan kerhopaikka löytyvätkin eri osoitteista niin pakko asennoitua sitten siihen rumbaan, että molempia pitäisi olla klo 12 hakemassa; eri osoitteista. Ahdistaa tämä asia jo etukäteen :(
Ja tietenkin tsemppihali tädin löytäneelle ((()))!
Shani@: Myötätuntorutistukset sinulle ((())) tuosta migreenikohtauksesta. Itse kärsin samasta vitsauksesta, enkä tiedä kamalampaa särkyä kuin migreenikohtaus. Sitä on siitä toivuttuaan vielä vähän aikaa ihan pökkerössä ja puutunut, ainakin minä siis.
Luhtavilla: Älä ollenkaan pode huonoa omaatuntoa siitä jos laitat vanhemmat lapset hoitoon vaikka olisit vauvan kanssa kotona. Itse pidin tyttäreni (silloin 3v 7kk) päiväkodissa sopimuspäivillä kun poika syntyi. Ja niin hän on edelleen vaikka olen hoitovapaalla. Ja tyttö on nauttinut tarhaystäviensä seurasta suunnattomasti.
Dorisday: Minä lupaan itselleni kuukausi toisensa jälkeen etten enään seuraavan kerran mene katsomaan mikä tällä kertaa olisi la. jos tärppää. Joka kuukausi silti löydän itseni sieltä ;). Ja toivon sydämestäni että tekin saisitte pian sen kauan kaivatun, kolmannen nyytin syliinne.
Mami0203: Hui kun on jännät paikat sinulla!!! Tule pian ilmoittamaan miten kävi :)))
72Oinas: Turhauttavaa ja riipaisevaa kamppailla toivon ja epätoivon välissä kuukaudesta toiseen. Ja vaikka sitä raskautumista (josko tässä kuussa...jne.) yrittäisi olla ajattelematta niin aika mahdottomuushan sekin on. Itselläni olisi jo yk8 menossa jos emme olisi pitäneet 3kk:n taukoa ja päättäneet nollata ja aloittaa alustayrityskiertojen laskemisen. Huijausta?, ehkä, mutta ainakin minulle se toi helpottavan tunteen. Ikään kuin olisimme juuri vasta aloittaneet yrittämisen. Ja tietty ottaen huomioon että pojan alullesaanti kesti 7-8 kiertoa (tarkkaa lukua en muista), niin en odottanutkaan nopeaa raskautumista tälläkään kertaa. Kumpa nyt edes jossakin vaiheessa kävisi tärppi :\ Kovasti teillekkin myötätuntohaleja haluan lähettää ((())).
Tarald: Missä sinä oot? Täällä kaipaillaan kuulumisia :)
Happy: Tsemppiä gynekäynnille! Toivottavasti saat avun sieltä :)
ON: Tuntemuksia olisi muka olevinaan.. Ihan kuin alavatsaa nipistelisi. Menkkojen pitäisi alkaa aikaisintaan ensi tiistaina ja josko nämä nippailut enteilevät sitä, niin ovat kyllä ihan hivenen liian aikaisessa. Olen negatiivinen oireideni suhteen etten taas kamalasti pettyisi :(
Mutta sen verran hullu kuitenkin että tein tänään testin vaikka kp tänään 24.. negahan se oli tietenkin, mutta näin käy aina jos ostan testin valmiiksi kaappiin. ei osaa pitää näppejään erossa siitä, polttelee ;) Mutta totta tosiaan odotettu nega paukahti. On vain sellainen omituinen aavistus että josko sittenkin olisin... mutta nyt täytyisi pystyä pitämään jalat maassa. melki viikon! Mitenkähän onnistuu?
Ansku78 yk1 ja kp24/28-30
Pahoittelut niille, kenen kimppuun täti on hyökännyt ja plussaonnea piinailijoille! Ainakin Ansku78 näyttää olevan melkein samoissa päivissä kuin minä. Mulla taisi tuo ovis olla pari päivää myöhemmin tässä kierrossa, joten ihan parin päivän sisään en aio testailla. Jos nyt oireita pitäis löytää, niin ainakin mieletön palelu. Valkovuodosta en osaa sanoa, kun hiiva-pirulainen iski ja sitä olen tässä yrittänyt häätää.
Että eipä erikoisempaa, tunnelmat on odottavat.
Nyt kuitenkin vapaan viikonlopun viettoon! Harvinaista herkkua olla vapaalla koko viikonloppu!
Nezzie yk2, kp27/?
Hiljaista näyttää olevan täällä. Olisiko kaikki nauttimassa ulkoilmoista vai liekö taudit kaataneet pedin pohjalle?
Yritän juuri saada poikaa nukahtamaan päiväunille. Vaikeaa näyttää olevan kun itkuskelu alkaa melki heti kun hän yrittää selällään maata.. Pelkäämpä että korvatulehdus vaivaa, ainakin oikeata korvaa. On haronut sitä jo muutaman päivän ja vanhan kansan konsteillä äsken kokeilin ja painoin oikean (sekä vasemmankin) korvan nipukkaa alas ja hieroskelin niin alkoi vääntelehtiä ikävästi ja kitinä yltyi kun oikeaa korvaa kokeilin. Taitaa olla lääkärireissu edessä. Tytön päiväkodista sanottiin että monella lapsella siellä on tämän taudin jälkiriesaksi tullut korvatulehdus että odotettavissakin se olisi. Vaikka onkin putkitettu korvat pojalla.
Nezzie: Otappa kaikki irti vapaaviikonlopusta ja josko me ensi viikolla sitten testailtaisiin ;) Vai kuinka? :)
Omaan napaan ei kummempia. Ne eiliset nippailutkin on jokseenkin katoamaan päin. Tiedä sitten mitä oli. Höh.
Jipii! Huomenna laskiaismäkeen! Ihanaa, kumpa paistaisi huomennakin aurinko :)
Ihanaa viikonloppua kaikille ja " liukasta" tulevaa laskiaissunnuntaita!
Ansku78 yk1 ja kp25/28-30
Kalliilta Gynekäynniltä kotiutuneena...lupasin tulla kertomaan kuulumiset.No ultrattiin paikat ja vikaa ei ainakaan siellä päässä; )) Munasarjat siistit, oikealla kehittyy iso munarakkula...Sain terolut-kuurit vuodeksi eteenpäin: / ja sitten katsellaan uudelleen, ellei ole tärpännyt.Ihana lääkäritäti " määräsi" peuhauspäivät: )) Joita pitää noudattaa ehdottomasti...kierron 12,14,16,18 päivä; )) Mua vähän naurattaa, kun olen aina vannonut välttäväni tuota kalenteriin tuijjottamista.Pakko kai se nyt sitten on uskoa, täytyy varmaan kirjoittaa mieheni kommunikaattoriinkin kyseiset ajat; )))Ja sekään ei kuulemma voi olla mahdollista, että ovuloisin tuolloin kp14 ja menkat alkaisivat tuolloin kp24...Ilmeisesti ovis on kuitenkin aikaisemmin, eli mun tuntemukset ja tikut valehtelee; ))
Eli nyt sitten odotellaan tuota ovista ja aloitetaan ne terot sitten kp15...
Hauskaa viikonlopun jatkoa ja hyvää tulevaa laskiaista; )
-Happy kp6/24-28 yk6
Wau Happy! Kiva kun tulit heti kertomaan kuulumiset, nyt kuule heti vaan oikeina päivinä hommiin, siellähän se munasolu kohta on valmiina! Tuo antoi varmasti paljon luottamusta hommiin, tuo lekurissakäynti! Pidetään peukkuja että pian tärppää ja terolutit toimii!
Äiti1972 ja 72Oinas: tunteet on täällä samat, on kova hinta odottaa. Meillä yrityskiertoja voisi varmaan laskea vuoden verran, toivoin alunperin ikäeroa paria vuotta seuraavaan, ja ilman ehkäisyä ollaan oltu kuopuksen synnyttyä, että tärppi olisi voinut tulla ihan koska vain ilman tarkkaa oviksen bongailuakin, mutta ei ole tullut.
Mutta mä olen ainakin kuulolla täällä jos joku haluaa tunteitaan purkaa:-)
ON: Nyt kp 27/27-29 lugeilla, ja ruskea vuoto on pysynyt poissa!Tätiä odotan sunnuntai-maanantai, luge-pakkauksen ohjeissa pitäisi käyttää siihen asti kunnes vuoto alkaa (eli varsinainen kuukautisvuoto ei kai siirry?) tai raskausviikolle 9-11. Eli odotan vuotoa!
Ai niin, ja eilen heräsin klo 4 siihen, että tyttö oksensi ennen kuin kissa ehdin sanoa. Isäntä reissussa, joten molemmat lapset nukkuivat meidän sängyssä, ja siinä meni peitto, tyyny, lakanat, patjasuojus 180cm leveästä sängystä, petauspatja 10cm paksu 180cm, matto, yöpöytä, eteisen matto, lattialle yksi lammikko, ja viimeiseksi koko vessa, ja lapsen pyjama tietenkin. Siivottuani tytön yläkerran vessassa, nostin 2-v esikon sängystä olkkarin sohvalle jatkamaan unia, ja tietenkin heräsi ja huusi kuin palosireeni. Tyttö oksentaa samalla vessassa lisää, ja mulla kiire ottaa kaikki oksennuksiset petivaatteet petareita myöden, heitin ulko-ovesta pihalle hankeen ja pakkaseen. Tyttö oksensi sitten 10h kerran tunnissa siitä eteenpäin, ja minäkin sain hirveän ripulin. Nämä ovat niitä hetkiä jotka muistaa vielä vanhana kiikkustuolissa kirkkaasti kuin veden. Yksin kotona koko rumba. Terkkuja vaan Ansku78!:-)
Hyvää laskiassunnuntaita huomenna kaikille!
Tulinpa lukemaan kuulumisia kun kerrankin viikonloppuna ehdin koneelle.
Happy: gynellä käynti taisi olla ihan positiivinen kokemus. Nyt peukut ja varpaat pystyyn, että terot auttaa ja jaksatte pysyä peuhauspäivissä mukana. Vaikka ei kai teillä ole ongelmaa
ollutkaan =). Paljon onnea tähän kiertoon! Ja kiitos niistä normaaleista lohdutuksista.
Ansku78: me ollaan päätetty, että syksyksi ei haeta vielä hoitopaikkoja. Esikoinen on nyt seurakunnan kerhossa yhtenä päivänä ja syksyllä hän on 4 ja kerhopäiviäkin on sitten kaksi. Murehditaan vasta sitten täytyykö keksiä hoito ensi helmikuun alusta kun kuopuskin täyttää 3. Mua ainakin hetkeksi helpotti. Toivottavasti sun nippailut palaavat ja tarkoittavat hyvää. Piinailu on aina niin pitkän tuntuista.
Nezzie: sinullekin onnekasta piinailua.
dorisday: mä olen ollut onnekas kun nyt alkava yk4 on pisin aika jolloin olemme yrittäneet saada lasta. Todella pitkästä yritysajasta en siis oikeasti tiedäkään. Sitä suuremmalla syyllä toivoisin teille pitkään yrittäneille jo nopeaa palkintoa. Mikähän siinä on että pahimmat sairaudet ja tapaturmat tapahtuu aina silloin kun on lasten kanssa yksin kotona. Pikaista paranemista koko joukolle ja extra voimia pyykkäämiseen.
Meillä on vihdoin talvilomat selvillä ja lähdetään maaliskuun eka Lappiin tutun mökille. Sen kummemmin laskematta seuraava oviskin taitaa osua loma-aikaan. Siinähän sitä on taas odottelemista.
Äiti1972 yk4 kp3/~28-30
Kävin sitten katsomassa uutta laskettua aikaa, eli marraskuun 23 olisi seuraava etappi. Heittää päivällä miehen syntymäpäivästä =).
Toinen asia jota olen käynyt useampaankin kertaan katsomassa on Pesun sivuilla kohta raskauden alkaminen.
http://metku.net/~pesu/raskaudenalkaminen.php
Taulukossa on naisten määrä joilla on raskaus alkanut/ kuukausi, sen mukaan onko synnyttänyt vai ei ja onko käyttänyt hormonaalista ehkäisyä vai ei. Ehkä tunnettekin taulukon.
Omalla kohdallani mahdollisuus raskautua nousisi 65%:sta 70%:iin kun kp3 vaihtuu kp4:ksi. Ikäähän tuossa ei ole mukana. Tosin en minä ja tuskin kukaan meistä alle nelikymppisistä itseään kovin vanhaksi tuntee. Toisaalta hedelmällisyys kai laskee jo aika merkittävästi yli 35 vuotiailla ja siihen minulla on vielä 4kk aikaa.
Tässä pohdintoja sunnuntaipäivän ratoksi. Nyt leipomaan. Pullataikina alkaa varmaan olla kohonnut.
Liukasta laskiaista!
Äiti1972
En millään nyt jaksanut lukea koko ketjua, olen leikkauksesta toipilaana joten olo on todella heikko vielä.
Mutta ON: Ei mitään muutosta, nyt kai kp 32/26-28. En oo tehnyt kuin yhden testin ja se näytti negaa. Pelottaa vain että JOS olisi sellanen ihme tapahtunut, niin vauva varmaan olisi viallinen koska minuun oli pakko laittaa niin paljon puudutuksia ja antibioottia leikkauksen tähden:( Voikohan lääkkeet vääristää tulosta? Ajattelin vain kun yksi antibiootti on värjännyt virtsani ja tehnyt siitä omituisen hajuisen(lääkärin mukaan normaalia)..
No en jaksa nyt enempää ihmetellä itseäni, kun on pääkin ihan sekaisin vielä niin ei oikein edes älyä mitä sitä kirjoittelee:D
Mutta voimia kaikille kaikkiin tilanteisiin, palaan asiaan tarkemmin kunhan alan tervehtyä!!
-mami-
♥ ~ ♥ ~ HAPPY VALENTINESDAY ~ ♥ ~ ♥
Heh, Eiköhän siinä tullut sitten kielikylpyä tarpeeksi!!
♥ ONNEA PLUSSAN saaneille ♥
ON: Aivan kamala migreeni oli tänään aamupäivällä. Kävin poikien kanssa hoitamassa asioita ja en meinannut uskaltaa lähteä ajamaan kotiin pankin pihalta kun sumeni silmissä. Ei mulla ennen oo ollut tällästä. Kiva jos viel joudun rupeen migreenipillereitä popsimaan.
Kp on tänään 5, eli täti poistumassa takavasemmalle, jaaion antaa kunnon potkun hälle persauksille, ja viskon vielä kengällä perään, meinaan meille hänelle on julistettu ankara porttikielto!!
Tsemppiä kaikille kaikkeen tähän touhuiluun liittyvään!!
Shani@ kp5/27-29 ja yk4