Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun Sissit alkuviikkoon vk 7

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olenkin käynyt täällä vähän väliä lueskelemassa juttuja.. Voi kuin helpottavaa lukea muiden kiukkuiluista ym jutuista.. On meillä kyllä miesparat aika kovilla välillä =) Mun mieheni ei ainakaan enää tiedä mitä tehdä näiden mun " läski" juttujeni kanssa.. Ensin mä saatan kutsua itseäni valaaksi ja nauraa et mä lihon vaik 50 kiloa ja sitten kun mies erehtyy sanomaan kuulantyöntäjäksi niin jumankekka sentään!!! Meinasin saada aivan hillittömän raivarin, mutta huomasin että itku taitaakin olla tehokkaampaa.. Hohhoijaa, voi raasua =) Mutta silloin kun mikään ei ole hyvin niin kaikki mitä hän sanoo tai jättää sanomatta, tekemättä (heh tai salaa ajattelee jne) on väärin..

Ja aina välillä on hyvä muistaa tää lause : Hyvä sun on kun et liho/joudu kärsimään pahoinvointia/ ole väsynyt jne. Onneks mun mieheni tietää kylllä etten mä normaalisti ihan näin pässi ole ja osaa sitten nauraakin mulle. Ja välillä saa kyllä mutkin huomaamaan oman koomisuuteni =D

Työnimi joululahja KP tulee siitä että mentiin Jouluna kihloihin ja mahdollisesti tuleva lapsonen on pistetty alulle juuri jouluaattona tai viimeistään Tapanina. Ja KP, no sehän tarkoittaa Kihla-Panoa.. Mun äiti sanoi että mä olen kauhea =D

Colatoffee ja Joululahja KP 8+4 igen

Vierailija
22/53 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä vihdoin pääsin pois ja reipas kävely pakkasessa teki kummia myös korvien välille. Kummasti jaksaa taas jopa nauraa.Ja kippurasa nauroin kuin luin tuota colatoffeen työnimen taustaa... ;D Just nonhan sen pitää mennäkin!

Meillä kun raskaus on lekurin alkuun laittama, ei viitsi itse tilanteesta repiä työnimeä... " lekurin ruiskaus" ? Joten juutonaksu juustis on millä se kotona kulkee vain sen johdosta että riepu ekassa ultrassa lähinnä siltä näytti :) . Tosin mies oli näkevinään siitä myös että se on poika... Varmaankin luonnollinen toive kolmen tytön isälle ;) minulle on ihan sama niin kauan kuin tulee ulos terveenä!

G:Hauskoja nuo työnimet muutenkin. Olis ihan kiva tietää mikä on tarina jokaisen työnimen taustalla, jos sellainen on.

Jaksamisia kaikille!

Pandora ja juustis 9+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tänään yksityisellä ultrassa. Masussa majaili pikkuruinen alkio, kokoa vasta 11 mm, mutta sydän nähtiin sykkimässä! :) Laskettu aika säilyi oikeana eli 27.9. jonka olin itse arvioinut nettilaskurin avulla. Alkion koko viittasi siihen, että tänään olisi rv 7+2. Itse taisin olla jo vähän edellä noissa viikoissa. Mutta oli ihan mahtavaa nähdä, että siellä masussa oli kaikki hyvin. Kriittistä aikaa on tietysti vielä jäljellä monta viikkoa, mutta toivotaan, että tämä syyskuun sissi jaksaa loppuun asti!

Vierailija
24/53 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vauvelin nimitaustasta: ma pyorittelin ensin Toivoa ja Simosimppaa( haavepuolen suurperheelliset ymmartavat); mutteivat ne kuitenkaan tuntuneet ' omilta' ihan puhekielessa. ulkomailla kun asustellaan niin piti sitten toisesta kielesta etsia osuva ja tuo Hope oli sitten lahin ' omin' Toivon sijainen: silla kolmen epaonnen jalkeen (tm+2 km) viime vuonna tama tosiaan on se ' toive' !

Mutta annettakoon Hopelle tilaisuus kasvaa ja kehittya ja painun takaisin sangynpohjalle! Ja mulla on kokoajan nalka! siis oikea ruokanalka!

Kiloja on tullu nyt 9 vk:ssa 4 kiloa! plaah...

Ja ei niin olis kyl varaakaan.

Voikaa hyvin

-levinia ja hope 9+2 -

Vierailija
25/53 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta dumlekin löytää meidät!!!! ;)

Pandora

Vierailija
26/53 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetäänkö raskauden piikkiin tämä hölmöily pinojen kanssa, jookos?! :D

Taidan turista huomenna oikein olan takaa ja luen sitten pinonkin! Nyt on pakko kiiruhtaa nukkumaan.

Huomiseen sissi-kumppanit!

Vierailija
27/53 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut keskenmenon saaneille!!!

Itselläni tuhruvuoto loppui ja raskausoireet jatkuu, että eiköhän se salamatkustaja ole vieläkin mukana..

Minä muutun varmaan kohta titokoneeksi...:) kun koulusta tulee, niin loppupäivän saa sitten istua koneen ääressä, tehtäviä aivan mielettömästi..

Jotenkin tuntuu, että pahoinvointi vain lisääntyy tässä istuessa.

Mulla oli tänään aamulla eka neuvola, eipä siellä mitään ihmeellistä tapahtunut. Ei suostunut kuunteleen sydän ääniä, hyvin olis saattanut kuulua, ku ei kyl mahassa oo paljo muuta enää jälellä kuin nahka ja luut. Tuntuu, et kaikki mitä saan syötyä, tulee kohta pihalle. Kiloja oli lähtenyt, eikä se ole kovin hyvä juttu, koska muutenkin olen alipainoinen. AAmullakin kiireissäni oksentelin pitkin olohuoneen lattiaa, piti pyytää miestä siivoomaan, etten oksentanut enempää.

Olen kyllä huomannut, että mun maha ei kestä autolla matkustamista ollenkaan. Siitä seuraa aivan karmea pahoinvointi, joka kestää sitten seuraavan päivänkin. Eilen juuri ajeltiin vähän pidempi matka ja siitä on seurauksena ollut aivan kamala päivä.

Ens viikolla oisi talviloma ja tarkoiruksena oli ajella kaverita tapamaan Oulun korkeuksille, mut taitaa mun automatkat nyt jäädä...

Kiva kuulla muidenkin työnimistä!!! Meillä on työnimenä Onni, mun mielestä se oisi todella hyvä pojan nimi, mut mun mies ei oikein lämmennyt ajatukselle. Annettiin sitten työnimeksi onni!:)

Huomenna on jo yhdeksän viikkoa täynnä.. Ehkäpä tämä vielä onneksi muuttuu näiden pahoinvointien jälkeen! ;)

Vierailija
28/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, huonoja uutisia oli edellisessä pinossa... keskenmenon pelko on itselläkin koko ajan.. Mulla vaan on viikonlopun aikana lisääntynyt vuoto, tosin onneksi ei vieläkään veristä, vaan tumman ruskeaa.. oon huomannu että töissä se aina lisääntyy ja maha menee kipeäksi iltapäivästä. Eilen oli ihan hellänä, ihan kun olisi tehny hirveesti vatsalihasliikkeitä. Mulla on aika fyysinen työ, jaloillaan koko ajan ja täytyy liikkuu aika paljon, mutta ei mitään painavia nostoja kuitenkaan. Nyt en lähteny töihin, ajattelin hakee saikkua jos vaan saan. Olis varmaan hyvä idea lepäillä vähän aikaa.. muutenkin pikkusen flunssa olo... Tänään olisi siis eka neuvola, sieltä sitten kyselen lisäohjeita. Täytyy varmaan lähtee lääkärissäki käymään kun meillä ei ilmeisesti käy mikää terkkarin/sairaanhoitajan todistus.. Tänään viikkoja tasan 10+0!

Meela

Vierailija
29/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saako ne neuvolan terkkarit kirjottaa sairaslomatodistuksen? Kun vissiin kuitenkin kävis sellanenkin. Mul on se neuvola sen verran myöhään iltapäivällä et en ehtis enää terveyskeskukseen sen jälkeen.

Vierailija
30/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamut alkaa olemaan vähän helpompia jo.. Jippii, ehdin peräti ajoissa töihin!! Tosin mies sitten lupasi ulkoiluttaa koiran.. Loppuviikosta voikin tehdä vähän tiukempaa kun mun pitäs mennä meidän sivukonttorille (pyrin siellä käymään kerran pari viikossa, mutta nyt en ole pariin viikkoon kyennyt) ja sinne kun on kahden tunnin ajomatka.. Perjantaina noukkaisen kummipojan mukaan ja maanantaina poitsu pitäisi saada aamuksi jo kouluun sinne. Huhhuh, valmiiksi jo suorituspaineet kun viimeistään kuudelta on lähdettävä ajamaan.. Ja mä kun en juuri ennen seitsemään ole ihan hetkeen suoriutunut ylöskään.. Kai sitä sit vaan onnistuu skarppaan kun eipä lasta voi omien unien takia koulusta myöhästyttää!!

Olo on hyvähuonohyvähuono jne. Ei liian huono että oksentaisin, muttei riittävän hyväkään. On tää aikamoista! =D

Olen miettiny pitäskö duunissa jo kertoa, kun muistutan tosiaan etumukseltani jotain Lolloa.. Ja kertoisin mä sittenkin jos kaikki ei menis hyvin.. Mut jotenkin ei vaan huvita vielä täällä puhua.. Ei se kuulu näille.. Saa nähdä mitä mun alaiseni siellä toisella konttorilla sit sanoo.. Pahaa pelkään että epäilyt herää kun mun tissit on paisunu näin.. hesan toimistolla sitä ei välttämättä huomatakaan kun ne näkee mut joka päivä.

Nyt pitää mennä kahville, mutta palailen luultavasti vielä tämän päivän iakana..

Colatoffee ja Joululahja K-P 8+5

Vierailija
31/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaihuomenia kaikille, täältä töistä taas kirjoittelen, jotenkin on vaan ajatukset ihan muualla kun näissä töissä..

Luin vasta nyt viikonlopun pinoa ja tosiaan huonoja uutisia siellä oli ihan liikaa, pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille.

Joku kyseli voiko neuvolaterkka kirjoittaa sairaslomaa, meillä terkka ainakin sanoi, että raskausaikana jos tarvitsee saikkua mihin sairauteen liittyen vaan niin voi häneen olla yhteydessä ja hän kirjoittaa todistuksen. Kätevää niin ei tarvitse kunnalliselle yrittääkään jos ei sitten lääkärin palveluita tarvitse.

Aika jännä juttu tuo miten eri vaiheessa terkat yrittää sydänääniä kuunnella. Mulla yritti omasta aloitteestaan rv 9 ja heti kuului äänet. Toiset kun taas tuntuu odottavan sinne rv 12 saakka.

Meillä mies puhuu kahden kesken kun ollaan vauvasta sillä nimellä, joka tytölle annettaisiin jos tulokas tyttö sattuisi olemaan. Mä en taas oikein lämpene sille työnimelle, koska en halua puhua tytöstä jos kyseessä onkin poika. Mä sitten itse vaan keksin tuon rusinan. Ei sen kummempaa taustaa sille.

Viikon jatkoja kaikille

jondeliini ja rusina rv11 tasan

Vierailija
32/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pitkästä aikaa kirjoittelen. Lueskellut olen kyllä enemmän. :)

Eilen kävin kokovatsaultrassa ja ensimmäisenä mainittakoon että yksi sikiö siellä kelli, sydän pumputti oikein nätisti! Tulipa oikein vedet silmiin.

Mutta toinenkin löydös tuli, nimittäin munasarjakysta 5,5cm. Lääkäri ei siitä sanonut juuri muuta kuin että " onhan näitä" , ja että kontrolloidaan kesällä. Onko muilla kokemusta noista kystista, raskauden aikana tai muuten? Vähän pelottaa että mitä se siellä tekee ja mitä jos se kasvaa ja puhkeaa tai jotain... Että ei kai siitä vaan aiheudu jotain haittaa vaaville...

Muutapa en nyt ehdi tällä(kään) kertaa rupatella, mennä täytyy!

Voikaa hyvin kaikki!

Vierailija
33/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan positiiviset fiilikset. Meillä tosi mukava neuvolatäti. Sydänääniäkin kuunneltiin. Se " kuunteli" ensin omalla kädellä vatsan päältä ja löysi heti ja sitten doblerilla. Ihana aika iäkäs täti, jää varmaan muutaman vuoden päästä eläkkeele. Mut sellainen paljon nähnyt ja kokenut ihminen, etenee maalaisjärjellä, mikä ainakin sopii meikäläiselle.

La on sitten 8.9 ja nyt menossa rv 10+3.

Me ei olla keksitty mitään työnimeä vielä. Taitaa tulla vasta sitten ajankohtaiseksi kun alkaa liikkeet tuntumaan jne.

Ihana lukea kun monella muullakin jo housut kiristää, ihme turvotusta. Omaa turvotusta en kyllä laita vauvan kasvuun vaan varmaan tähän " koko ajan" -olotilaan. Ja suolaista varsinkin tekee mieli.

Nyt tuoksuu ranskalaiset uunissa, joten eikun syömään.

Ainiin, täytyy jostain kalastaa se esittelypino, kun en ole sinne vielä tietojani aittanut.

Maria rv 10+3

Vierailija
34/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyi esikoisen syntymän jälkeen kysta munasarjasta. Viikon päästä, kun kohtu taas ultrattiin, sitä ei enää ollut. Poksahtelevat kai itsestään..

Vierailija
35/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on ilmat vähän lämmenneet. Ollaankin oltu nyt paljon lasten kans ulkona ja on kyllä tehnyt tosi hyvää!!! Paljon paremmin on jaksanut ja olokin on ollut parempi.

Nyt vaan parina päivänä on tullut rusehtavaa vuotoa pikkusen.. Arvatkaas olenko paniikissa??? Perjantaina on eka neuvola, mutta en oo ihan varma pitäskö jo ennen sitä ottaa yhteyttä. On tämä kamalaa tämmönen!!!

Onnittelut kaikille pikkuistensa sydämensykkeet kuulleille:) Voi kunpa minäkin pian.. Varmasti kivipino harteilta tipahtaa kun kuulee sen pumputuksen. Vaikken mä oo koskaan mikään km-kammoinen ollutkaan, niin nyt on jotenkin tosi karsee olo.. Kun ei tämmöstä vuotoa ole kahtena aikasempana kertanakaan tullut;( Toivotaan että kaikki on hyvin. Niinkun kaikilla teillä muillakin keillä samankaltaisia oireita ja tuntemuksia ja pelkoja!!!

Hyvää alkanutta viikkoa, Yaz rv 7+ jotain tai sit 8+jotain.. (Kummallista kun eri laskureista tulee eri viikkoja!)

Vierailija
36/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taas kulutan työaikaani lukemalla pikaisesti viestejänne. Muutenkin pää on ollut tässä viime viikkoina tosi pökkeröinen, pitäisi firman varmaan maksaa vain puolet palkasta kun aivot on ihan pihalla.

Lueskelin eilen illalla esikoisen nettisivuilta vanhoja odotusajan kirjoituksia ja siellä luki että olin oksentanut viikolla 10 enää kerran joten jos sama kaava pätee niin helpottamaan alkaa pikku hiljaa. Eilen tuntui iltapäivällä jonkun hetken jopa hyvältä, jaksoin myös hiukan myöhempään valvoa. Heti tietty mietin että nyt on varmasti Hermanni heittänyt veivinsä mutta luettuani nuo vanhat viestit ajattelin että ehkä aika on oikeasti tehnyt jo tehtävänsä. Pahoinvointi alkoi nyt aikaisemmin joten ei tarvitse kai kansallista hätätilaa heti rakentaa jos joskus tuntuu hetken paremmalta :)

Muistin itse että olisi kuullut sydänäänet esikoisesta jo ekalla neuvolareissulla mutta vanhoista kirjoituksista kävi ilmi toista. Aion kyllä viikon päästä neuvolassa ehdottaa kuuntelua silti.

Np-ultrankin sain varatuksi joten tässähän tämä etenee normaalia kaavaa.

Olipas muuten hellyyttäviä kirjoituksia siitä kun tyttö oli ihan pieni. Ihan tuli vedet silmiin kun muistot heräsivät. Päätinkin että kopsaan sieltä ne jutut kaikki itselle ja säästän sitten tytölle muistona. Kun edes kolmen vuoden päästä ei enää muista kaikkea kunnolla niin mitäs sitten kymmenen vuoden päästä. Varsinkin kun tämä toinen tulee vielä väliin " sotkemaan" muistia, hih!

Voimallista tiistaipäivää kaikille!

t: Typykkä ja Hermanni 8+6- hii hoo, huomenna jo kymmenes viikko sitten käyntiin.

Ai niin työnimi Hermanni tulee siitä että työkaveri tässä joku aika sitten vitsaili että tuo rimmais meille tytön kanssa. Tyttöä minä taas toivon joten toivotaan ettei tuo pojan nimi ole enne. Esikoisen työnimi oli Sirpa. Ja se tuli ihan yksinkertaisesti siitä että tulevat isit nostelivat kuppia yksi ilta " sille" ja jossain vaiheessa iltaa (ehkä 17 kupin jälkeen) se muuttui kummasti Sirpaksi :)

Vierailija
37/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille.

Vihdoin alkaa aurinko paistaa tähänkin risukasaan.=) Pahoinvointia on ollut kuukauden, josta 2 viikkoa (viikot 8-10) kovaa oksentamista. Nyt tuntuu, että alkaa vihdoin vähitellen helpottaa.

Mustikkakeitolla olen elänyt ja suurimman osan ajasta nukkunut, mutta nyt tuntuu, että muutakin ruokaa voisin jo kokeilla, tosin varovasti, koska ensimmäiset kokeilut aiheuttivat kovia vatsakipuja ja ripulia.

Ja ehkä jaksaisin vähän jotain jo tehdäkin, esimerkiksi kirjoitella täällä vauva-sivuilla. Sairasloma vielä jatkuu, joten ihan hyvällä omalla tunnolla voin surffailla. Ja kyllä kai töissä muuten, mutta kun on tuo avokonttori...:/

Sydänäänet on kuultu neuvolassa viime viikolla (aina yhtä ihana tikitys!=), ensi viikolla on sitten eka ultra, malttamattomana odottelen. Kolmatta meille jo odotellaan, mutta aina tämä on yhtä jännää.=)

Laskettu aika on neuvolan mukaan 6.9, mutta itse veikkaan, että se on 4-5 vrk myöhemmin. Päivä varmaan tarkentuu ensi viikolla. Vaikka yliaikaiseksi tämäkin varmaan menee - edellisen laskettu aika oli 15.9 ja syntyi käynnistyksellä 30.9...

Isoille siskoille (4v ja 2,5v) ei varmaan kerrota vielä pitkään aikaan, ehkä vasta sitten, kun oikea vauvamassu alkaa näkyä, eli ehkä joskus rakenneultran jälkeen eli rv 20 kieppeillä. Ei tule tytöille niin pitkä aika odottaakaan, kun vähän tietoa pantataan.

Töissä tiedetään, tottakai, koska olen pitkällä sairaslomalla, eikä syytä ole oikein voinut salailla. Mutta en ole nähnyt tarvettakaan salailla asiaa esimieheltäni ja omalta tiimiltäni. Parempi että tietävät kuin että ihmettelevät ja ovat huolissaan.

Edelliset synnytykset ovat olleet nopeita (eka kokonaisuudessaan 6 tuntia ja toka 4,5 tuntia), mutta aika rajuja. Varsinkin tästä toisesta jäi asioita pyörimään mieleen ja voi olla, että käyn ennen synnytystä juttelemassa niistä pelkopolilla. En varsinaisesti pelkää synnytystä, mutta tämän toisen synnytyksen rajuus ja rankkuus vaatii ehkä vähän läpikäymistä ennen seuraavaa koitosta.

Työnimenä vauvalla on " pikku-inkeri" , koska sain tietää tulokkaasta samana päivänä, kun rakas iso-äitini kuoli kunnioitettavasa 89-vuoden iässä. Päivä oli myös uudenvuodenaatto ja minun ja mieheni hääpäivä. Aika monta isoa asiaa osui samalle päivälle...

Kevättä, kesää ja syksyä odotellessa!=)

Sparven ja pikku-inkeri rv 10+5 (?) ja isosiskot

Vierailija
38/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älkää ihmeteltkö.... mä olen vain vihdoin sisäistänyt asian ja antanut itselleni luvan nauttia siitä!!!!

Kävin taas ultrassa ja siellä se kölli. Sydän sykki, raajat liikku ja koko vastas viikkoja 10+0! Luoja mä tirautin pienet itkutkin pois tullessa... Kaikki on edennyt niinkuin pitää! Nyt odotellaan vain kutsua niskapoimu ultraan.

Ehkä mä kotimatkalla käyn katsomassa niitä mammahousuja... vaikka housut edelleenkin kiristää lähinnä reisistä ja persuksesta! ;)

Colatoffee: Mä olen kertonut töissä jo reilu viikko sitten. Lähinnä siksi että meillä on organisaatiomuutos menossa ja ajattelin että on reilua että voivat valmistautua asian järjestämiseen minun osalta. Ja myös siksi että mun ei tarvinnut selitellä miksi haluan pitää lomat jossakin tietyssä kohdassa... Täytyy sanoa että työkaverit on olleet vain innoissaan. Tosi positiivinen vastaanotto asialle. Jopa pomo oli aidosti ilahtunut! Ja kyselee välillä että miten jaksan.

Meela ja Yazmin: teillä oli molemmilla vuotoja. Toivottavasti rauhoittuu. Kannattaa hakee sairaslomaa ihan kunnolla ja levätä kotona. Tuskin töissä olosta/ töidenteosta mitään tulee kun ajatukset pyörii huolestuneena vauvan jaksamisessa.

Palatakseni vielä omaan napaan... Täytyy sanoa että ihana tuo meidän terkkari tuolla neuvolassa. Olin niin huolissani että meneehän/kasvaahan Juustis niinkuin pitääkin. Terkkari lupas että jos tulee huoli, niin soittaa hänelle ja kokeillaan että kuuluuko sydänäänet tai katsotaan ultralla että kaikki on ok (terkkarikin osaa sitä käyttää), kun se masiina on siinä neuvolassa jokatapauksessa. :D

Jo pelkkä tietoisuus moiseen helpotti.

Pandora ja Juustis rv 10+0

Vierailija
39/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli onneks tosi mukava neuvolatäti, jäi ihan hyvä olo käynnistä... Kerroin tosta mun vuodosta ja se ei ainakaan ollut yhtään huolissaan. Ei olisi halunnut kuunnella vielä sydänääniä, mutta mulla on neuvolalääkäri niin pitkän ajan päästä että yritti kuitenkin, eikä niitä löynyt.. Tuntuu että melkein kaikilla on kuulunu näillä viikoilla (10+0) Vähän jäi tyhjä olo, olis niiin helpottavaa kuulla ne. nyt vaan odottelen kutsua np-ultraan, siellä sitten selviää tää kohtalo.. onko tuolla mitään elämää. Yritän olla ajattelematta koko asiaa, mutta mitään muuta ei pysty ajattelemaan. En ainakaan oo antanu itelleni lupaa ostaa mitään äitiysvaatteita tai vauvan vaatteita... Oon nyt tän ja huomisen sairaslomalla, ja tänään on vuoto vähentyny, ihanaa... jos se siitä rauhottuis. pysyttelen varmaan nyt vähän taka-alalla niin kauan ku tiiän missä mennään. Lueskelen kuitenki muitten kirjotuksia aina ku kerkiän.

Hyvää viikonjatketta sissäkät!

Vierailija
40/53 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina kävin siitä vuodosta kirjottamasss!Sunnuntaina soitin sairaalaan ja sanoivat sen olevan normaalia ja että enemmän haittaa kun hyötyä on lähtä ajaa 50km näytille vuodon takia. Itsellä oli kyllä koko ajan olo ettei kaikki ole kunnossa. No maanantaina kävin täälä tk:ssa ja sielä ultrattiina: sikiön kasvu ja kehitys pysähtynyt n.rv8. Sain lähetteen joensuuhun ja sielä taas tutkittiin ja sitten lääkkellisesti nopeutettiin kohdun tyhjenemistä. Pääsin illalla kotia, kohdun tyhjennyksen lähdettyä hyvin vauhtiin (sikiöpussikin tuli jo eilen pois).

Nyt on jotenkin tyhjä ja turta olo. Kyllä sitä kuitenkin suree syntymätöntä lastaan, ehti siihen jo kiintyä, vaikkei tämän pitempää matkaa yhdessä kuljettukaan...

Hyviä vointeja ja onnellista odotusta teille muille. Toivon ettei kukaan teistä joudu kokemaan samaa!