Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas uusi, aiempia herkemmin tarttuva koronamuunnos tulossa jossa rajut oireet (siinä yhdistyy aiempien muunnosten oireet)

Vierailija
16.09.2024 |

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistuin ihmiskokeeseen eli kolme piikkiä saatu. Ei ikinä enää. Vi..... mikä kusetus. 

Hankitko yleensäkin tietosi itä- vai länsi-Euroopasta?

Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona. 

Vierailija
82/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsien pesu, julkisten kulkuvälineiden välttäminen, maski, rokotukset kuntoon.

Korona tappaa, olethan varautunut.

koskahan tästä maski hullutuksesta pääästäs, vedä 2 päähäs oo kun amerikan presidentti :D unohdit muuten turvavälin joka sekin oli arsesta revitty eikä mitään tieteellistä tutkimusta takana.

QAnon porukkahan uskoo, että se kasvomaski vetää viruksia puoleensa. Sen takia valtaapitävät niitä suosittelevat, että väkiluku vähän pienenisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tää kuukausi sitten. Todellakin leviää helposti koska olen yrittänyt välttää riskejä. Muu perhe sairastui myös. Kuume nousi nopeasti ja kesti viisi päivää. Oireet vaihteli tosi nopeaa tahtia, pahinta oli poskiontelokivut ja päänsärky sekä lihaskrampit. Yskä tuli taudin loppupuolella ja nenä oli tukossa vaihtelevasti reilun viikon. Hajuaisti lähti mutta on palaamassa. Toivottavasti tässä oli kaikki mutta olen silti joutunut ottamaan iisimmin esim. kävellessä koska väsyy tosi helposti ja pulssi alkaa hakkaamaan. Ennen koronaa mulla oli hyvä kunto.

Jos tää oli lievä niin en tosiaan halua tietää millainen se vakavampi tauti on.

Vierailija
84/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistuin ihmiskokeeseen eli kolme piikkiä saatu. Ei ikinä enää. Vi..... mikä kusetus. 

Hankitko yleensäkin tietosi itä- vai länsi-Euroopasta?

Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona. 

Tuo on QAnonin propakandasivustolta.

Vierailija
85/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tää kuukausi sitten. Todellakin leviää helposti koska olen yrittänyt välttää riskejä. Muu perhe sairastui myös. Kuume nousi nopeasti ja kesti viisi päivää. Oireet vaihteli tosi nopeaa tahtia, pahinta oli poskiontelokivut ja päänsärky sekä lihaskrampit. Yskä tuli taudin loppupuolella ja nenä oli tukossa vaihtelevasti reilun viikon. Hajuaisti lähti mutta on palaamassa. Toivottavasti tässä oli kaikki mutta olen silti joutunut ottamaan iisimmin esim. kävellessä koska väsyy tosi helposti ja pulssi alkaa hakkaamaan. Ennen koronaa mulla oli hyvä kunto.

Oliko eka kerta? Seuraavalla kerralla helpompi. Jos ei parin kk sisällä kunto palaudu niin mittauta rauta-arvot tai ota suoraan rautakuuri. 

Vierailija
86/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄKKIÄ HAMSTRAAMAAN VESSAPAPERIA!!! IIIIIKKKKK!!!!!

Tuo alkaa olla kohta jo nostalgiaa.

Vierailija
87/91 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko eka kerta? Seuraavalla kerralla helpompi. Jos ei parin kk sisällä kunto palaudu niin mittauta rauta-arvot tai ota suoraan rautakuuri. 

Epäilen että sairastin tuon alkuvuodesta 2020 mutta silloinhan ei ollut mitään testejä tai ei ainakaan testattu muistaakseni muita kuin Kiinassa matkailleita tjsp. Silloin tauti oli erilainen, en muista kauanko oli kuumetta ja paljonko mutta muistan että kesti pidempään ja pitkään oli polttavia kipuja keuhkoissa. Sain riesakseni erilaisia long covid -oireita useammaksi vuodeksi ja läheteltiin eri lääkäreille tutkittavaksi. Juuri kun olin päässyt noista vaivoista viimein melkein kokonaan niin nyt sitten sairastuin uudestaan. Ihme kyllä, olo on osittain jopa parempi kuin aiemmin, ihan kuin tuo tauti olisi parantanut joitain noista vanhoista oireista. Tosin keuhkothan tuskin paljon palautuvat vaan jokainen tauti aiheuttaa lisää vaurioita. Edellisen taudin jäljiltä sain astman.

Vierailija
88/91 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaas me kaikki kuollaaaaan!! Aaaa!1! Paniikki yhyy, vaippa naamalle niin ehkä säästyn!

89/91 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne alkaa pelottelee nyt sen takia että ihmiset alkais ostamaan niitä rokotteita, älkää menkö huijaukseen, viisaat ihmiset

Ja kun olette tarpeeksi viisaita, ettekä ota rokotusta, osoitatte sen kieltäytymästä kaikesta koronahoidosta, vaikka se pelastaisi henkenne. Laitatte sinne omakantaan merkinnän Minuahan ei pelotella eikä hoideta, olen viisas ihminen!

90/91 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaas me kaikki kuollaaaaan!! Aaaa!1! Paniikki yhyy, vaippa naamalle niin ehkä säästyn!

Laita se vaippa housuihisi. 

91/91 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla naiset saaneet paljon kuukautishäiriöitä tästä tutkitusta ja turvallisesta. Miksi ihmeessä ottaisin piikin kun voin tarvittaessa suojautua ffp2-maskilla? Kukaan ei tiedä mitä pitkäaikaisvaikutuksia tuo rokote voi jättää.

Ja miten on tutkittu ja todistettu häiriöiden johtuvan tästä rokotteesta? Maailmalla naiset ovat aina kärsineet kuukautishäiriöistä. Myös psyykkiset syyt voivat vaikuttaa niihin. Voisikohan pelko ja paniikinomainen uskomus rokotteen vaikutukseen kuukautiskiertoon aiheuttaa tällaista. Otapa ihan rennosti ja testaa.