Taas uusi, aiempia herkemmin tarttuva koronamuunnos tulossa jossa rajut oireet (siinä yhdistyy aiempien muunnosten oireet)
No niin. Kohta se on täällä ellei ole jo.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/541cab72-d197-4cc6-a117-c981c…
Kommentit (91)
150 e maksaa koronarokote. Taitaa jäädä ottamatta. Influenssarokotteen saa työterveydestä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin korona pitää sairastaa pois.
Long Covidin todennäköisyys on sitä suurempi mitä useamman koronan on jo sairastanut.
Ei, vaan se on sitä todennäköisempi mitä useamman piikin on ottanut.
D-vitamiinia kannattaa syödä kunnon annosta, 100mikrog/pv. Jos korona tarttuu, niin sen jälkeen ehkä rautakuuri paikallaan.
Sen oireet eivät poikkea koronaviruksen yleisoireista.
Et ilmeisesti osaa lukea
IIK APUA PANIIKKI HETI KAIKKI RAVINTOLAT JA TAPAHTUMAT KIINNI!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ne alkaa pelottelee nyt sen takia että ihmiset alkais ostamaan niitä rokotteita, älkää menkö huijaukseen, viisaat ihmiset
Terveet ei tartte, sairaat tarttee, mut ne saakin sen taas myöhemmin.
Käyn ottamassa rokotteen perjantaina. Viime viikolla otin influenssapiikin. En pelkää kumpaakaan tautia, mutta olen sairastanut molemmat ja olivat epämiellyttäviä. Nyt on kiireinen talvi tulossa, enkä halua yhtään ylimääräistä tautia jos voin ne välttää. Olen ottanut influenssapiikin viimeiset 20 v., kaikki tarjotut koronarokotteet ja myös punkkirokotteet, eikä mistään ole koskaan tullut mitään oireita. Miksi ihmeessä sairastaa taudit, jos niitä voi estää tai ainakin lieventää helposti rokotteilla?
Maailmalla naiset saaneet paljon kuukautishäiriöitä tästä tutkitusta ja turvallisesta. Miksi ihmeessä ottaisin piikin kun voin tarvittaessa suojautua ffp2-maskilla? Kukaan ei tiedä mitä pitkäaikaisvaikutuksia tuo rokote voi jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio ottaa koronarokotetta tälläkään kertaa, sairastamalla tulee parempi immuniteetti
Ei niitä enää jaetakaan. Luukku meni kiinni.
Kyllä niitä saa jokainen halukas ostaa apteekista. Rokotevastaiset ihmiset ei tietenkään meinaa ostaa koronarokotteita?
Turha leimata kaikkia rokotevastaisiksi jotka eivät halua tuota koronarokotetta. Itse olen ottanut kaikki kansalliseen rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet, mutta en halua elimistööni ainetta jonka pitkäaikaisvaikutukset ovat vielä tuntemattomia.
En ole rokotevastainen ja käytän ffp2 maskeja
Nyt myytävänä vähän käytettyjä maskeja, vain hetken citarin parkkipaikalla maanneita pilkkahintaan, tule ja hae omasi.
(piikit ei sisälly hintaan)
Ps. mahdollisista haittavaikutuksista ei voi valittaa ja tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten koronaa voi yhä olla vaikka tosi monet otti ja ottaa yhä koronarokotteita?
No eihän influenssakaan ole hävinnyt, vaikka sitä vastaan rokotetaan joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koronaepidemia ei ole juurikaan muuttunut. Rajoitukset vain poistettiin - kaksi vuotta liian myöhään. Seurauksena holtiton rahan printtailu, räjähdysmäinen velkaantuminen ja inflaatio. Puhumattakaan nuorison mielenterveysongelmista
Jos se, että oltiin muutama kuukausi tavallisesti enemmän kotona, tuotti mt-ongelmia, silloin on kodissa jotain vialla eikä se liity koronan torjuntaan.
mitä sillä torjuttiin?
Olisitko halunnut vielä enemmän sairastuneita ja kuolleita? Viime syksynä Suomen koronakuolleisuus oli suurinta koko Euroopassa, siis väkilukuun suhteutettuna. Eikö se riitä sinulle?
Oli kauhistuttavaa havaita, miten itsekkäitä monet suomalaiset ovat: vaaditaan, ettei mi
Mikä on vaatia?
Mikä tässä on uutta ja ihmeellistä? Viruksen elinehto on, että se tarttuu helposti, mutta pitää kantajansa hengissä. Ihan biologiaa tämä.on. Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Käyn ottamassa rokotteen perjantaina. Viime viikolla otin influenssapiikin. En pelkää kumpaakaan tautia, mutta olen sairastanut molemmat ja olivat epämiellyttäviä. Nyt on kiireinen talvi tulossa, enkä halua yhtään ylimääräistä tautia jos voin ne välttää. Olen ottanut influenssapiikin viimeiset 20 v., kaikki tarjotut koronarokotteet ja myös punkkirokotteet, eikä mistään ole koskaan tullut mitään oireita. Miksi ihmeessä sairastaa taudit, jos niitä voi estää tai ainakin lieventää helposti rokotteilla?
Uudet influenssapiikit ei taida olla edes saatavilla🤣
Salaliittolaisilla meni taas kakki housuun jo ajatuksesta, että jotkut toiset ottavat rokotteita, että edes lievemmän taudin saisi jos se tarttuu.
Siellä ryskälässähän ei rokotteita ainakaan kunnollisia ollut, niin sen kyllä huomaa.
Aivot sumussa....
Niin minkäs vuodenajan kausittainen aalto tämä nyt sitten onkaan Asko Järvinen, kun taitaa olla toinen jo syyskuun aikana? Entä onko tästä VIHDOIN luvassa luonnonsuojaa eli onko taas päätetty että suomalainen työväestö suojautuu Luonnon Rokotteella, Hanna Nohynek? Kokeillaanko väestötasolla suojaako seuraavalta muunnokselta vai eikö tämäkään taaskaan?
Ehkä tämä korjaa huoltosuhteen kuntoon.
Osallistuin ihmiskokeeseen eli kolme piikkiä saatu. Ei ikinä enää. Vi..... mikä kusetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio ottaa koronarokotetta tälläkään kertaa, sairastamalla tulee parempi immuniteetti
Ei niitä enää jaetakaan. Luukku meni kiinni.
Kyllä niitä saa jokainen halukas ostaa apteekista. Rokotevastaiset ihmiset ei tietenkään meinaa ostaa koronarokotteita?
Turha leimata kaikkia rokotevastaisiksi jotka eivät halua tuota koronarokotetta. Itse olen ottanut kaikki kansalliseen rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet, mutta en halua elimistööni ainetta jonka pitkäaikaisvaikutukset ovat vielä tuntemattomia.
En ole rokotevastainen ja käytän ffp2 maskeja
Miten niin ovat tuntemattomia? Levität itse rokotevastaista huuhaatietoa. Kaikkialla maailmassa koronarokotteet ovat osa normaalia rokotesuojaa ja saatavilla kaikille aina kun saadaan päivitetty versio uusille varianteille ja niistä on valtavasti tutkimustietoa. Eikö se herätä minkäänlaisia ajatuksia? Mikä suomea vaivaa? Itänaapurin trollit?
Vierailija kirjoitti:
Osallistuin ihmiskokeeseen eli kolme piikkiä saatu. Ei ikinä enää. Vi..... mikä kusetus.
Hankitko yleensäkin tietosi itä- vai länsi-Euroopasta?
Ei ongelmia kummankaan kanssa.