Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas uusi, aiempia herkemmin tarttuva koronamuunnos tulossa jossa rajut oireet (siinä yhdistyy aiempien muunnosten oireet)

Vierailija
16.09.2024 |

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo täällä. Meikäläisellä lähtee 5.viikko sairastaessa. Järkyttävä palelu, järkyttävä nivel-ja lihaskipu,väsymys, voimattomuus, kuume, mahaoireet, nuha ja päänsärky. 

Ottakaa, ihmiset, rokote,niin säästytte pahemmalta taudilta. Minä otan, vaikka olen jo koronan sairastanut. En halua näin rajua tautia enää koskaan!!!!

Vierailija
42/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ottanut koronarokotteita enkä ole rokotevastainen, koronarokotteet vaan jätin ottamatta koska koin ne rokotteet turhiksi ja olisin ehkä ottanut koronarokotteet jos olisin ollut monisairas tai hyvin iäkäs. 

Koronan olen kerran sairastanut lievänä, oisko ollu vuosi 2021 kun sen sairastin ja oireet kesti 2-3 päivää. 

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsien pesu, julkisten kulkuvälineiden välttäminen, maski, rokotukset kuntoon.

Korona tappaa, olethan varautunut.

koskahan tästä maski hullutuksesta pääästäs, vedä 2 päähäs oo kun amerikan presidentti :D unohdit muuten turvavälin joka sekin oli arsesta revitty eikä mitään tieteellistä tutkimusta takana.

Eiköhän se ole jokaisen oma asia käyttääkö maskia vai ei, se ei kuulu sulle pätkääkään.

Vierailija
44/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää ihmiset paljon D-vitamiinia ja eläkää terveellisesti! Ne piikit eivät ole terveellisiä, itselläni edelleen kuukautiset sekaisin 3v ekasta piikistä..

N39

Vierailija
45/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten koronaa voi yhä olla vaikka tosi monet otti ja ottaa yhä koronarokotteita? 

Eihän se tauti siitä silti mihinkään katoa. Joku tais nukkua peruskoulun biologiantunnit

Vierailija
46/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa koronarokotetta tälläkään kertaa, sairastamalla tulee parempi immuniteetti

Vierailija
47/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

Vierailija
48/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten koronaa voi yhä olla vaikka tosi monet otti ja ottaa yhä koronarokotteita? 

Eihän se tauti siitä silti mihinkään katoa. Joku tais nukkua peruskoulun biologiantunnit

Meidät rokotetaan poliota vastaan, miksi ihmiset ei sairastu polioon suomessa? Meidät rokotettiin koronaa vastaan, miksi ihmiset sairastuu koronaan? 

Vierailija
49/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Floridassa mennään jo ihan eri suuntaan:

https://www.floridahealth.gov/newsroom/2024/09/20210912-UpdatedGuidance…

Näköjään siis todellakin on plot twist. Ja eikös niistä just tullut maksullisia? Shakki etenee.

Vierailija
50/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio ottaa koronarokotetta tälläkään kertaa, sairastamalla tulee parempi immuniteetti

Ei niitä enää jaetakaan. Luukku meni kiinni.

Vierailija
51/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tämä heinäkuun alussa. Yskin vieläkin niin paljon että oksentelen. Poskiontelotulehdus ollut siitä saakka, ei lähde antibiootilla. 

Vierailija
52/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä enää jaetakaan. Luukku meni kiinni.

Kyllä niitä saa jokainen halukas ostaa apteekista. Rokotevastaiset ihmiset ei tietenkään meinaa ostaa koronarokotteita?

Vierailija
53/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tämä heinäkuun alussa. Yskin vieläkin niin paljon että oksentelen. Poskiontelotulehdus ollut siitä saakka, ei lähde antibiootilla. 

Lähtikö haju ja maku? Onko tulleet takaisin?

Vierailija
54/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah,  damned if you do, damned if you don't?

Vierailija
55/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö haju ja maku? Onko tulleet takaisin?

Lähti täysin, palautuivat kolmessa viikossa. 

Vierailija
56/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkin syksyä käytellyt tuota ppf-maskia julkisissa. On toki tilanteita jossa en sitä käytä, mutta turha sitä on työmatkalla altistua.  Otan rokotteen heti kun saan. Muuten elelen normaalisti, siirryttiin etätyöhön no vuosia sitten, käyn välillä työpaikalla.

Eikä ole koskaan tullut koronaa vaikka Helsingin keskustassa liikkuu ja tapaa asiakkaita.

Vierailija
57/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri nyt koronassa. On lihaskipua, nenenän tukkoisuutta, kurkkukipua ja yskää ja voimattomuutta. Olen päässyt toistaiseksi lievemmillä oireilla kuin ensimmäisessä koronassa pari vuotta sitten. Ekalla kerralla oli myös kuumetta, mahaoireita ja yleisesti sairaampi olo. 

Vierailija
58/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vois vähempää kiinnostaa, 0 rokotetta on ja pysyy

Vierailija
59/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri nyt koronassa. On lihaskipua, nenenän tukkoisuutta, kurkkukipua ja yskää ja voimattomuutta. Olen päässyt toistaiseksi lievemmillä oireilla kuin ensimmäisessä koronassa pari vuotta sitten. Ekalla kerralla oli myös kuumetta, mahaoireita ja yleisesti sairaampi olo. 

Miten haju ja maku?

Vierailija
60/91 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidät rokotetaan poliota vastaan, miksi ihmiset ei sairastu polioon suomessa? Meidät rokotettiin koronaa vastaan, miksi ihmiset sairastuu koronaan? 

Rakas lapsi-koronavirus on niin muuntautumiskykyinen, että muuttaa muotoaan nopeasti. Lisäksi poliorokotekattavuus on lähellä 100%, korinarokotekattavuus ei ole.