Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kuntosaliharrastuksen hiljattain aloittaneita?

Vierailija
16.09.2024 |

Miten sujuu? Otatteko vakavasti vai käyttekö vain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain. 

Olen Kilju. 

Vierailija
2/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa käyn. Yritän saada itselleni siihen rutiinia, kun olen aina inhonnut sitä salille lähtemistä ja siellä olemista (en niinkään itse treenaamista). Ja kerran viikossa jumpalla, pääasiassa pilateksessa.

On muitakin urheiluharrastuksia, joten en edes pyri salille tuota useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa viikossa käyn. Yritän saada itselleni siihen rutiinia, kun olen aina inhonnut sitä salille lähtemistä ja siellä olemista (en niinkään itse treenaamista). Ja kerran viikossa jumpalla, pääasiassa pilateksessa.

On muitakin urheiluharrastuksia, joten en edes pyri salille tuota useammin.

Minä käyn 2-3 kertaa viikossa. En mitenkään inhoa salilla käymistä. Teen fiiliksen mukaan. En käy jumpissa. Ap

Vierailija
4/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan jaksaisi montaa kertaa, mutta kotiin olemme ostaneet kuntoilulaitteita, joita käytän useampaan kertaan viikossa. Pikkuhiljaa yritän saada sopivaa ohjelmaa tehtyä, jotta lihaskunto ja aerobinen kestävyys kasvavat.

Vierailija
5/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin käydä, osana laihdutusprojektia. Käyn pari kertaa viikossa, vaikka hävettää hitosti kun siellä on pääosin timmejä ihmisiä ja minä olen sairaalloisen lihava. Mutta tarkoitus tosiaan olisi saada itseään parempaan kuntoon ja polttaa kaloreita.

Vierailija
6/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan jaksaisi montaa kertaa, mutta kotiin olemme ostaneet kuntoilulaitteita, joita käytän useampaan kertaan viikossa. Pikkuhiljaa yritän saada sopivaa ohjelmaa tehtyä, jotta lihaskunto ja aerobinen kestävyys kasvavat.

Millaisia laitteita?