Mistä voi johtua ettei mies halua enää juoda työpaikan bileissä, vaan tulee autolla yöksi kotiin?
Joskus pari vuotta sitten sanoi että on kiva ottaa olutta työkavereiden kanssa ja ottaa rennosti, ja ollut välillä hyvinkin humalassa siellä. Ja ollut tottakai yötä, koska nämä aina kauempana. Sitten yhtäkkiä alkoi mennä näihin selvinpäin, ja samaa aikoo nyt. Siellä olisi hyvä yöpymismahdollisuus, mutta sanoi että menee sinne autolla ja tulee autolla yöllä kotiin, kuulemma "heti kun kehtaa lähteä". Syyksi sanoo ettei vaan halua juoda. Ookoo, mikäs siinä. Mutta vähän outoa on. Ainoa joka siellä on selvinpäin...
Kommentit (85)
Ikä. Oma mieheni lopetti myös työpaikan juhlissa kännäämisen niihin aikoihin kun täytti 40. Ei kuulemma vaan enää jaksa ja krapulassa menee seuraavakin päivä piloille ja hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko aapee se sama, joka löysi toisen naisen kamppeita yhteisestä autosta? Tää on porvoolainen taatusti
En ole mitään tuollaisia löytöjä tehnyt.
Ao
Olen itse työelämässä ja olen huomannut, että vuosi vuodelta ihmiset haluaa osallistua tälläisiin aina vaan vähemmän ja vähemmän. Viikonloppu on kahden työviikon vapaa-aikaa ja enkä oikein enää itsekään viitsi tuhlata sitä alkon juomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on kasvanut aikuiseksi ja se oma ja muiden känniörvellys ei enää nappaa kuten nuorempana?
Monet (itseni mukaan lukien) käyvät noissa työpaikan omissa juhlissa ja asiakaspippaloissa lähinnä kohteliaisuuskäynnillä näyttäytymässä ja poistuvat sopivan tilaisuuden tullen, se känniörväporukka on sitten erikseen.
Tämän ymmärtäisin, mutta hän on siellä kuitenkin tuntikausia, seuraavan vuorokauden puolelle. Työpäivän verran tunteja 😅 itse en kestäisi känniläisiä noin kauaa katsella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikä. Oma mieheni lopetti myös työpaikan juhlissa kännäämisen niihin aikoihin kun täytti 40. Ei kuulemma vaan enää jaksa ja krapulassa menee seuraavakin päivä piloille ja hukkaan.
Koko seuraava viikko siinä menee hukkaan. : D Ei riitä viikonloppu enää palautumiseen varsinkaan jos juo.
Itselläkin alkoi nelikymppisenä pikkuhiljaa tuntua, että alkaa olla känniseikkailujen aika ohi. Paljon mukavampaa herätä ilman krapulaa ja käyttää aika ja raha johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on tullut vanhaksi tai sitten ei enää syystä tai toisesta välitä työkaveriensa seurasta.
Mutta haluaa kuitenkin näihin mennä, ihan ilman muuta. Ja on siellä kuitenkin useita tunteja. En minäkään piittaa työpaikan iltamenoista, eli en osallistu niihin...
Ap
Riippuen työtehtävästä ja työpaikasta, kyse ei ole aina siitä "haluaako" mennä, vaan nuo voi olla osa työnkuvaa, eli periaatteessa vaikka tilaisuus onkin vapaamuotoinen, niin osa henkilöistä osallistuu noihin "pakosta", osana työnkuvaa. Arvaa vaan, kiinnostaako minuakaan osallistua noihin, auto on loistava peruste lähteä aiemmin..
Vierailija kirjoitti:
Se on mokaillut siellä jotain ja omaa sen verran älliä, että ei halua toistaa sitä.
Mutta eikö silloin todennäköisesti jättäisi kokonaan menemättä? Tai jos ei vaan huvita.
Ap
Onko mies edennyt esimiesasemaan tai toivoisi sitä. Esimies ei dokaa alaisten kanssa koskaan alkudrinkkejä enempää.
Humalahakuinen juominen on teini- ja duunarimeininkiä, etkö tiennyt, että se on rahvaanomaista? Yleensä ihmiset kasvavat aikuisiksi.
Mikä ei ongelma ole, siitä nainen tekee ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on kasvanut aikuiseksi ja se oma ja muiden känniörvellys ei enää nappaa kuten nuorempana?
Monet (itseni mukaan lukien) käyvät noissa työpaikan omissa juhlissa ja asiakaspippaloissa lähinnä kohteliaisuuskäynnillä näyttäytymässä ja poistuvat sopivan tilaisuuden tullen, se känniörväporukka on sitten erikseen.
Tämän ymmärtäisin, mutta hän on siellä kuitenkin tuntikausia, seuraavan vuorokauden puolelle. Työpäivän verran tunteja 😅 itse en kestäisi känniläisiä noin kauaa katsella.
Ap
Hih hih, miehesi ei ole sinä. Joidenkin asema työelämässä vaatii enemmän sitä nshuomiohuoraamista. Ja aika harvoin kukaan enää nykyään on missään perskännissä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta viettääkö hän siellä sitten, ainoana selvinpäin olevana, kuitenkin 8-9 tuntia? Se on mielestäni kummallista...
Ap
Kännissä ei seiso ja nuori sihteeri on mukavaa seuraa 😙
Vierailija kirjoitti:
Onko mies edennyt esimiesasemaan tai toivoisi sitä. Esimies ei dokaa alaisten kanssa koskaan alkudrinkkejä enempää.
Humalahakuinen juominen on teini- ja duunarimeininkiä, etkö tiennyt, että se on rahvaanomaista? Yleensä ihmiset kasvavat aikuisiksi.
Esimies aseman kirjoittamattoma sääntönä on, että heidän tulisi olla läsnä virkistysilloissa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse työelämässä ja olen huomannut, että vuosi vuodelta ihmiset haluaa osallistua tälläisiin aina vaan vähemmän ja vähemmän. Viikonloppu on kahden työviikon vapaa-aikaa ja enkä oikein enää itsekään viitsi tuhlata sitä alkon juomiseen.
Ajattelen samoin ja siksi en tuollaisiin osallistu. Mies kuitenkin menee ja on siellä 8-9 tuntia, ainoana selvinpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä voi valittaa.
Mutta eiköhän me nyt kuitenkin päätetä porukalla että sen täytyy olla alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on tullut vanhaksi tai sitten ei enää syystä tai toisesta välitä työkaveriensa seurasta.
Mutta haluaa kuitenkin näihin mennä, ihan ilman muuta. Ja on siellä kuitenkin useita tunteja. En minäkään piittaa työpaikan iltamenoista, eli en osallistu niihin...
Ap
Riippuen työtehtävästä ja työpaikasta, kyse ei ole aina siitä "haluaako" mennä, vaan nuo voi olla osa työnkuvaa, eli periaatteessa vaikka tilaisuus onkin vapaamuotoinen, niin osa henkilöistä osallistuu noihin "pakosta", osana työnkuvaa. Arvaa vaan, kiinnostaako minuakaan osallistua noihin, auto on loistava peruste lähteä aiemmin..
Voi se näinkin olla. Itse en vain kestäisi 8-9 tuntia noin viettää ns pakostakaan...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta viettääkö hän siellä sitten, ainoana selvinpäin olevana, kuitenkin 8-9 tuntia? Se on mielestäni kummallista...
Ap
Niin, onkohan hän ollenkaan siellä läsnä vai nussimassa jossain hotellissa. Ota nyt se ero ihan varmuuden vuoksi.
Se on töppäilly siellä tai jotakuta jörninyt kännipäissään.