Mun tuet laski yli 200€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa vuokra-asuntoa...Ei sit ole varaa ruokaan...
Miksi näin kurjistetaan heikoimmassa asemassa olevia???
Kela leikkaa "liian kalliin" vuokran takia, vaikka se ei edes ole kallis!!
JA HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!
Miten tämä voi oikeasti mennä näin? On kohta pakko varastaa ruokaa...
Kommentit (91)
Moi tervetuloa äärioikstolaiseen maiilmaan. Täällä ne joilla on saavat lisää ja muista tehdään orjia. Muista äänetää joko kokoomusta tai persuja jotka todella pettivät äänestäjänsä. Älä vain äänestä vasemmistoa sillä saatat saada etusi takaisin ja kaikki maksamaan veroja. AAMEN ain niin kristilliset ovat ahllituksessa eli sori
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi yksiö vuokralla 500€/kk. Käykö ap se?
En oo ap mutta mulle kelpaisi, missä kaupungissa se on?
On todella ikävää, että asumistukea on leikattu. Olen pahoillani, toivottavasti tilanteesi paranee ja saat töitä tai löydät halvemman asunnon.
Tää on mielipidepalsta ja äärioikeistosta poikkevat sensuroidaan joten et näe kuin äärioikeistoa joten älä vastaa näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan.
HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!
AP
Kokeile muuttotappiokuntia, saat varmasti.
Ei, älkää vaan työttömät turhakkeet tänne ängetkö! Haluamme pitää rakkaan muuttotappiokuntamme väljänä ja viihtyisänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan.
HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!
AP
Kokeile muuttotappiokuntia, saat varmasti.
Kuka maksaa muuton? Voi maksaa jopa 2000€ muutto!?!
AP
Kas kun ei 20 000 euroa!
Onneksi suomalaiset eivät tee lapsia. Näitä kommentteja kun katsoo, niin on hyvä, että suomalaiset kuolevat kansana sukupuuttoon. Omaviha ei ole säilyttämisen arvoista.
AIVOTON IDIOOTTIJANKUTTAJA ILMIANNETTU.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi yksiö vuokralla 500€/kk. Käykö ap se?
Järkyttävän kallis. Mulla 30 neliöö 300 euroa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
On todella ikävää, että asumistukea on leikattu. Olen pahoillani, toivottavasti tilanteesi paranee ja saat töitä tai löydät halvemman asunnon.
MIKSI VASTAAT TÄLLE JANKUTTAJALLE? ONKO SULLAKIN PÄÄSSÄ VIKAA?
Lähtisitsä kanssani marjaan? Mulla on peräkärry ja auto kans. Voisin antaa sulle ja sun romuillesi kyydin muuttotappiokuntaan halvan asumisen asuntoon.
Olis yksiötä ja kaksiota tyrkyllä alle 10 euron neliöhintaan/kk
Minkä kokoinen asunto sulle käy?
Järkättäiskö tälle jurnuttajalle yhteisvoimin muutto perähikiän ytimeen. Siellä on kauppa, apteekki ja terveyskeskus kävelymatkan etäisyydellä.
Näit kommenteista että tämä on maksettu ja poliittinen SANOMAN kanava joka tuottaa iltalehteä sekä iltasanomaa jne. Tällä muokataan mielipiteitä ja muu sensuroidaan.
Suomessa on asunto pula .. kiitos hallituksen
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Suomessa asuntopula. Paljon on kaupungeissa ja kunnissa tyhjillään asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Pikkukunnissa ja kaupungeissa on halvalla vuokra-asuntoja tarjolla ja ihan palveluiden lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon ylipainoa, nyt voit laihduttaa
On miuten totta. Laihduttaminen säästää rahaa.
Pitkä paasto myös parantaa terveyttä ja näin vähentää terveydenhuollon kustannuksia
Minä sain todella helposti halvempivuokraisen samankokoisen asunnon. Joten aloitus on sitä itseänsä.
No kelpaako sellainen halpavuokrainen asunto kaupan, apteekin ja terveyskeskuksen läheltä? Muutonkin saat talkooapuna.
Ap, ota henkilökohtaiset tavarat pariin kassiin ja hae jostain muuttotappiokunnan keskustasta halpa vuokra-asunto. Sinne menet sitten vaikka bussilla. Laitat sitten sen kunnan roskalavalle facebookkiin ilmoituksen, että haet huonekaluja, astioita yms. Niitä kyllä saa ilmaiseksi.