Mun tuet laski yli 200€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa vuokra-asuntoa...Ei sit ole varaa ruokaan...
Miksi näin kurjistetaan heikoimmassa asemassa olevia???
Kela leikkaa "liian kalliin" vuokran takia, vaikka se ei edes ole kallis!!
JA HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!
Miten tämä voi oikeasti mennä näin? On kohta pakko varastaa ruokaa...
Kommentit (91)
Olen monta kertaa muuttanut julkisilla kulkuvälineillä parin matkalaukun kanssa. Jopa maasta toiseen. Huonekalut ja kaiken, mikä ei kahteen laukkuun mahdu, voi myydä tai lahjoittaa. Jos etsii halvempaa asuntoa, niin suosittelen pieniä paikkakuntia jossain muualla kuin Etelä-Suomessa. Jos tukia tarvitsee, niin ei kannata olla pitkään ulkomailla, saa asua alle 6 kk kerrallaan, jotta pysyy Kelan piirissä. Mutta välillä pari-kolme kuukautta tuntuu kyllä kivalta vaihtelulta. Tänä vuonna ajattelin lähteä marraskuussa Turkkiin, ja sitten taas keväällä takaisin Suomeen maalle mummonmökkiin. Olen aikaisemmin ollut talvella Puolassa, Unkarissa ja Albaniassa, ja Romaniassa, joka oli noista ainoa maa mihin en suosittele menemään, oli ankea.
Minulla olisi yksiö vuokralla 500€/kk. Käykö ap se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaminen on todella kallista.
T. Sivullinen
Jos on tavallinen ihminen, niin on ystäviä. Ystäviltä saa apua muuttoon ja paku ovelle maksaa tyyloo 20e/h.
Jos taas ei ole ystäviä, ni suosittelen vilkasee peiliin.
Ei ole ystäviä eikä sukulaisia eikä ajokorttia, kuka ajaa muutto rekkaa/pakettiautoa?!? Kuka kantaa tavarat?!?
AP
Myy tavarat pois. Ole vapaa kuin taivaan lintu. Hae uudet kirpparilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sivullinen
Jos on tavallinen ihminen, niin on ystäviä. Ystäviltä saa apua muuttoon ja paku ovelle maksaa tyyloo 20e/h.
Löytyykö peilistä sitten apu, ääliö?
T. Toinen syrjäytetty yksinäinen köyhä
Heikoimmassa asemassa olevia ei ole kurjistettu. Sinä ap et kuulu heikoimmassa asemassa oleviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sivullinen
Ei ole ystäviä eikä sukulaisia eikä ajokorttia, kuka ajaa muutto rekkaa/pakettiautoa?!? Kuka kantaa tavarat?!?
AP
Juurihan väitit että olet hakenut halvempaa asuntoa, mutta et ole saanut. Miten sitten meinasit muuttaa jos asunnon saisitkin? Päätä nyt edes mihin tekosyyhyn vetoat.
Vierailija kirjoitti:
Mä aion elää siihen asti kun luottokortti antaa minipalkan kanssa myöten ja sitten menen tappamaan itseni eduskuntatalon portaille. Vaikka Purran saksilla.
Ilmoita kun asia alkaa olla ajankohtainen. Liityn seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sivullinen
Löytyykö peilistä sitten apu, ääliö?
T. Toinen syrjäytetty yksinäinen köyhä
Syrjäytetty? Salli mun nauraa!
Huomaa sen, ettei ole peiliin katsomiseen aikaa tuhlattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan.
HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!
AP
Kokeile muuttotappiokuntia, saat varmasti.
Kuka maksaa muuton? Voi maksaa jopa 2000€ muutto!?!
AP
Ja höpsis- meidän 4 hlö perheen muutto useamman sadan km päähän ei edes maksamut tuon vertaa. Vai pitäskö sun mielestä jonku pakatakkin ne tavarat? Sulla on kyllä työttömänä aikaa haalia ilmaisia pahvilaatikoita, pakata ja vuokrata paku muutamalla kympillä per päivä. Halvemman asunnonkin saat kun lasket rimaa- totuus sattuu mutta me töissä käyvät ollaan kyllästytty maksajan rooliin.
Onko paljon ylipainoa, nyt voit laihduttaa
Vierailija kirjoitti:
Mene junan alle
T. Riikkuli
Oikeasti köyhän ja varattoman muutto maksaa sen verran, että pakkaa repun ja siirtyy julkisella uuteen kämppään.
AP on kermaperse, joka haluaa kaiken tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon ylipainoa, nyt voit laihduttaa
On miuten totta. Laihduttaminen säästää rahaa.
AP