Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektiohäiriöiset miehet

Vierailija
15.09.2024 |

Mitä toivoisit kumppaniltasi? Eikä nyt puhuta mistään laihduttamisesta, kun ei siitä pitäisi olla kyse. 

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jättäisi mut heti ja ottaisi itselleen pystyvän jättimunaisen mustan miehen, joka naisi häntä kunnolla. Itse en ole enää pariin vuoteen pystynyt ja mun kalukin on 12cm ja vielä ohut. Suon tämän vaimolle, joka on aina haaveillutkin jättikokoisesta kalusta.

Vierailija
2/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erektiohäiriöinen mies mutta saat vertaistukea naiselta joka samassa tilanteessa. Kai olis oleellista tunnistaa mistä se häiriö johtuu. Meidän tapauksessa miehen stressistä ja muista terveysongelmista. Ja kun se on tunnistettu, tietysti siihen pitäisi jotenkin puuttua. Ihan miehen itsensä takia. 

Mä olen itse sanonut että voin huolehtia itse omista seksuaalisista tarpeista jotta miehellä ei ole sellaista painetta vielä muiden paineiden lisäksi. Kun näitä vaikeuksia alkoi olla, se oli mulle jonkun aikaa tosi vaikea paikka kun ajattelin että jos olisin nuorempi ja nätimpi niin silloin ei varmaan miehellä olisi mitään ongelmaa. Se sitten ehti jo hetken mua katkeroittaakin ja saatoin pari kertaa vähän kiukutellakin kun seksiä ei ollut, mitä nyt kadun tosi paljon. Kun tajusin että ne ajatukset heijasti vain mun omia epävarmuuksia (ikääntymisen vaikutukset lähinnä) niin pääsin siitä yli ja päätin uskoa miestä joka koko ajan on vakuuttanut että kyse ei ole minusta, kyse on vain hänestä. 

Meillä on tosi paljon muuta läheisyyttä ja kosketusta. Tiedän että se on miehelle tosi tärkeetä. Ja mulle tietysti myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiolääke on keksitty! Usein sen käyttö voidaan lopettaa, kun mies on muutaman onnistuneen kerran jälkeen saanut luottamuksen takaisin! Heti vaan resepti lääkäriltä, eikä missään nimessä jäädä märehtimään ongelmaa, joka vaan pahenee kerta kerralta!

Vierailija
4/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektiolääke on keksitty! Usein sen käyttö voidaan lopettaa, kun mies on muutaman onnistuneen kerran jälkeen saanut luottamuksen takaisin! Heti vaan resepti lääkäriltä, eikä missään nimessä jäädä märehtimään ongelmaa, joka vaan pahenee kerta kerralta!

Kaikki miehet ei halua kokeilla lääkkeitä. Omanikaan ei. 

Vierailija
5/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni avoin keskustelu parisuhteesta on silloin tärkeä. Siellä voi olla monta asiaa pinnan alla mitkä vaikuttaa. Myös mahdollisten sairauksien tutkiminen tulee mukaan kuvioon.

Tämä tapahtuvat tietysti kun ongelma on havaittu. Mutta endottomasti ensimmäisellä kerra rauhallinen suhtautuminen ja sopiva lähellä olo. Ei niin kuin meillä aikanaan; selän kääntäminen ja tuhahtaminen " voisit pitää itsestäsi huolta, ettei tarvii turhaa odotella." Rouva oli ollut aina se osapuoli jota piti herätellä ja huomioida, jotta olisi seksiä.

Vierailija
6/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta vastaan silti. On todella yleistä, että LDL (ns. huono kolesteroli) on korkea, sillä arvo 3 on aivan liian korkea kolesteroliarvo, joka aiheuttaa jo suonten tukkeutumista, kun se arvo on ollut läpi elämän. Tuo tavoitearvo on kompromissi, mutta oikeasti arvon tulisi olla mielellään alle 2, jotta suonet eivät tukkeutuisi vanhemmiten.

Jos miehelläni olisi erektio-ongelma, hänen kolesterolilääkityksensä pitäisi säätää niin että arvo laskee alle 1,7, sillä kun sitä jatkaa useamman vuoden, voivat jo olemassaolevat tukkeumat liueta pois. Lisäksi kaikki kovat rasvat tulee karsia arkipäivän syömisistä. Lääkityksen tulee olla yhdistelmä statiineja ja kolesterolin imeytymistä ohutsuolesta vähentävää ezetimibeä.

En haluaisi, että mieheni käyttää erektiolääkkeitä, koska niissä on riskinsä, varsinkin, kun miehellä jo todennäköisesti on ateroskleroosia.

Vierailija
7/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jättäisi mut heti ja ottaisi itselleen pystyvän jättimunaisen mustan miehen, joka naisi häntä kunnolla. Itse en ole enää pariin vuoteen pystynyt ja mun kalukin on 12cm ja vielä ohut. Suon tämän vaimolle, joka on aina haaveillutkin jättikokoisesta kalusta.

Sinä kaipaat vain parempaa huolenpitoa. Käy lääkärissä tutkimuksissa ja aloita elämäntapamuutos, pyydä tukea vaimoltasi siihen. Erektiokyky kertoo isosti terveydentilasta, valtimoterveys on ihmisen terveydentilassa yksi kaikkein keskeisimpiä tekijöitä. Vaikka olemassaolevia muutoksia ei voisi täysin perua, tilanne ei ole toivoton.

Vierailija
8/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan kannattaa unohtaa seksi ja harrastaa  jotain muuta! Mutta esim, syöpälääkkeestä ei kannata kieltäytyä, siinä voi käydä huonosti!

Vierailija
9/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan kannattaa unohtaa seksi ja harrastaa  jotain muuta! Mutta esim, syöpälääkkeestä ei kannata kieltäytyä, siinä voi käydä huonosti!

Enpä vertaisi näitä kahta asiaa. Erektiohäiriön ensisijainen hoito täytyy olla elintapojen tarkastelu. Ja jos niissä löytyy korjattavaa, katsoa se kortti ensin. 

Vierailija
10/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä vertaisi näitä kahta asiaa. Erektiohäiriön ensisijainen hoito täytyy olla elintapojen tarkastelu. Ja jos niissä löytyy korjattavaa, katsoa se kortti ensin. 

Olen eri, mutta olet oikeassa. Erektiolääkkeet eivät ole hoitoa syihin, jotka erektiohäiriön aiheuttavat. Päinvastoin ne ovat riski, jos miehellä on sepelvaltimotauti. Mutta jokainen tietysti punnitsee riskin ja hyödyn omalta kannaltaan. Erektiokyky on miehelle hyvin tärkeä, mutta lääkärin tulee kertoa myös niihin sisältyvistä riskeistä. Elämäntapamuutokset voi tietenkin toteuttaa myös erektiolääkkeiden rinnalla ja tehostaa kolesterolilääkitystä juurikin mielellään ezetimiben avulla, sillä ei juuri ole sivuvaikutuksiakaan.

Vierailija
11/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voisi järjestää miehelle testiluontoisesti jonkun parikymppisen tiukan kaunottaren (tai parikin) panohommiin, niin saataisiin selvyys, että onko ongelman syy ukossa vai akassa.

Vierailija
12/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käyttää erektiolääkettä. Itsellä ainakin tulee järkyttävän kova erektio ja pystyn panemaan pitkään. Pystyn jopa useapaan varviin yhdellä pillerillä.

Vierailija
13/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on erektiohäiriö, semmonen että mulla on niitä liikaa! M18

Vierailija
14/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sildenafil 100mg ollut jo vuosia käytössä. Nuoresta asti heikko erektio. Riittää kun otan 25mg palasen niin toimii loistavasti. Kumppanilta toivoisin lähinnä ymmärrystä että seksi ei ole niin spontaania kuin elokuvissa. Muutaman kerran yhdytty ilman lääkettä niin kumppani tuumi että kuin vieraissa kävisi.

molemmille huomattavasti mukavampi kun käyttää lääkitystä. Sopivan pieninä annoksina sivuvaikutuksia ei ilmene juurikaan

Vierailija
15/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voisi järjestää miehelle testiluontoisesti jonkun parikymppisen tiukan kaunottaren (tai parikin) panohommiin, niin saataisiin selvyys, että onko ongelman syy ukossa vai akassa.

Näiden kommenttien takia tällä palstalla ei kannattaisi edes kysyä mitään kovin henkilökohtaista tai kipeää. Itse olen lukenut näitä kommentteja niin paljon että aloin jo jossain kohtaa uskoa niitä. Vaikka mies vakuutti mulle että syy ei ole minussa, syy on hänessä, niin en meinannut uskoa koska vauvapalstan trollit. 

Vierailija
16/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se Pate nyt on, kun kerrankin olisi ketju joka oikeasti koskee häntä?

Vierailija
17/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RVierailija kirjoitti:

En ole mies, mutta vastaan silti. On todella yleistä, että LDL (ns. huono kolesteroli) on korkea, sillä arvo 3 on aivan liian korkea kolesteroliarvo, joka aiheuttaa jo suonten tukkeutumista, kun se arvo on ollut läpi elämän. Tuo tavoitearvo on kompromissi, mutta oikeasti arvon tulisi olla mielellään alle 2, jotta suonet eivät tukkeutuisi vanhemmiten.

Jos miehelläni olisi erektio-ongelma, hänen kolesterolilääkityksensä pitäisi säätää niin että arvo laskee alle 1,7, sillä kun sitä jatkaa useamman vuoden, voivat jo olemassaolevat tukkeumat liueta pois. Lisäksi kaikki kovat rasvat tulee karsia arkipäivän syömisistä. Lääkityksen tulee olla yhdistelmä statiineja ja kolesterolin imeytymistä ohutsuolesta vähentävää ezetimibeä.

En haluaisi, että mieheni käyttää erektiolääkkeitä, koska niissä on riskinsä, varsinkin, kun miehellä jo todennäköisesti on ateroskleroosia. 

En nyt kovin paljoa tuijottais noihin kolestroli arvoihin,sillä kyllähän ne testotkin miehellä laskevat iän myötä.  Taladafilia pienillä annoksilla suosittelisin. Vois kyllä ottaa 20 mg vahvuutta, jonka saa jakaa neljään osaan, niin sais sopivasti 5mg paloiksi. Ja jos ei liika turhamisuus rasita, niin penispumpulla vois herätellä peniksen verenkiertoa paremmaksi ja koittaa käyttää kohtalaisen vahvaa penisrengasta. Vesikäyttöinen pumppu ja lämmintä tai melko kuumaakin vettä, jos tarvitsee tehokkuutta esim bathmate , jossa kumipumppaus lisällä.

Vierailija
18/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi kommentoida?  Otan ikämiehenä nykyisin 50mg sildenafilin ja seisoo taas kuin vanha tammi. Ei tuokaan auttaisi, jos ei tekisi pillua mieli. 

Elintavat kuntoon, mutta kun lähestyy 70v ikää, niin nekään ei nyt pelkästään auta. Sildenafili auttaa ja varsinkin helpottaa koska seisokki on paljon herkemmässä. On siitä sekin hyöty, että kestävyys on parantunut. Voi naida pidempään ja jos sekään ei riitä, niin vaimo imuttanut lopulta. Ei voi valittaa. 

Sellainen joka irvailee toisten sinisten pillereiden käytöstä ovat tyhmiä, koska siperia opettaa vielä heitäkin. Paljon suurempi ongelma on se, ettei pysty tyydyttään naistaan ja naisen kullin halua. Jos mies arvostaa naistaan pitää huolen, että kulli seisoo ja yhdynnät onnistuu.

Vierailija
19/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi kommentoida?  Otan ikämiehenä nykyisin 50mg sildenafilin ja seisoo taas kuin vanha tammi. Ei tuokaan auttaisi, jos ei tekisi pillua mieli. 

Elintavat kuntoon, mutta kun lähestyy 70v ikää, niin nekään ei nyt pelkästään auta. Sildenafili auttaa ja varsinkin helpottaa koska seisokki on paljon herkemmässä. On siitä sekin hyöty, että kestävyys on parantunut. Voi naida pidempään ja jos sekään ei riitä, niin vaimo imuttanut lopulta. Ei voi valittaa. 

Sellainen joka irvailee toisten sinisten pillereiden käytöstä ovat tyhmiä, koska siperia opettaa vielä heitäkin. Paljon suurempi ongelma on se, ettei pysty tyydyttään naistaan ja naisen kullin halua. Jos mies arvostaa naistaan pitää huolen, että kulli seisoo ja yhdynnät onnistuu.

Yllättäen Pate on lukemassa erektiöhäiriöketjua :D

No, mutta positiivista se, että enää ei valehdella siitä, että seisoo kuin rautakanki vaan myönnetään totuus. Tosin taannoisessa avautumisessa kävi kyllä selväksi, että seksiä ei ole ollut muutenkaan vaimon kanssa enää kymmeneen vuoteen.

Eikä kukaan irvaile erektiolääkkeiden käytölle, pelkästään sinulle, Pate. Ja ihan vain sen takia, että olet aggressiivinen ja huono keskustelija, joka ei ymmärrä poistua vaikka se on kaikkien kollektiivinen toive.

Vierailija
20/67 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten kunnanlääkäri Bluqistilla ja kyselin hänen mielipidettä noista eri lääkkeistä. Hän tokaisi: sinun pitää niitä kokeilla mikä sinulle sopii. Ei niistä muuten tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi