Jatka lausetta. Minä olen tänään...
Kommentit (52)
...tehnyt makaronilaatikkoa ja pyöräillyt 25km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään minä olen onnellisempi kuin eilen ja mietin näenkö lastani enään ikipäivänä koska lastensuojelu ei nyt ymmärtänyt yhtään mitä he tekevät ja mietin kuinka helvetin typeriä ne ä m m ä t on sieellä.
Niin varmaan joo. Myönnä jo, olet huono vanhempi.
Noup. Täykky 10+. Ottaako pattiin sopivasti.
On se kyllä jännä juttu se lastensuojelu. Ei sinne saa yhteyttä. Vaikeaa hoitaa asioita ja sitten kun siellä on käynyt niin ei kuulemma olekaan käynyt. Jännää sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä jännä juttu se lastensuojelu. Ei sinne saa yhteyttä. Vaikeaa hoitaa asioita ja sitten kun siellä on käynyt niin ei kuulemma olekaan käynyt. Jännää sinänsä.
Tämä nyt vain esimerkiksi. Sana sanaa vastaanko se oli todellakin? Mitä sanoisi poliisi? Varmaan samaa nykyisin.
Että sellaista kuuluu. Mutta nyt ei tarvitse valittaa oravanpyörästä tai siitä ettei ole aikaa itselleni. Säästyn tältä. :)
Kliffaa iltaa kaikille!
Minä olen tänään kärsinyt peräsuolen laskeumasta.
Käynyt salilla ja teinien kanssa Mäkkärissä, sitten saunoin ja nyt odotan nakkikeiton valmistumista.
Ulkoillut ja järjestänyt tavaroita.
Minä olen tänään leiponut ruisleipää.
Minä olen tänään tissutellut kaljaa koko päivää, tehnyt palapeliä, lukenut, tehnyt ristikkoja ja nyt kuuntelen mielisairaan tekemää musiikkia. Joutui hieman tämän levyn jälkeen pakkohoitoon. Hyvää musaa on.
Nukuin 10 tuntia. Hyvä. En ole tehnyt mitään. Koko vkl kotona.
Minä olen tänään tehnyt Jukat. Nuorena oli eräs Jukka niminen tuttu ja se lepäsi sunnuntaina pitkään. Ja nyt oon kankea (keski-ikäinen), pitää varmaan saada nesteitä ja ravinteita.
Paistanut lättyjä. Inhoan sitä rasvankäryä mikä siitä hommasta jää pitkäksi aikaa, mutta voi kun ovat hyviä! Lapsenkin mielestä parasta herkkua mansikkahillon kanssa.
Minä olen tänään siivonnut pitkästä aikaa.
Niin varmaan joo. Myönnä jo, olet huono vanhempi.